![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Finns inne om någon vill köra mot Colorado!
|
Citat:
|
Förmodligen så är jag det
|
Haha, vann båda mina matcher mot CPU på OT, men kommer inte in på servern efter Chicago matchen, och självklart så förlorar man när man spelar om mot Chicago.
|
Om Buffalo, Sharks eller Devils vill möta Rangers senare ikväll sänd ett pm till mig så kan vi spela kommer att vara online mellan 23-00.30
|
Om Buffalo eller Nashville vill lira sina matcher mot mitt Pittsburgh så hojta till så kör vi :)
|
Är online nu om Avs eller Preds vill lira.
|
Sorry, jag har inte fått adaptern än :(
Beställd i måndags med 2-4 arbetsdagar som leveranstid :idiot: |
Washington får gärna logga om du vill spela! Lite småsur efter att ha lett matchen mot Montreal men tappade kontakten med servern och fick stryk med 0-1 när jag spelade om :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag och Tampas GM löste det, han fick en match!
|
Qirren, plugga upp mig på reservlistan! Kunde inte motstå suget när vi var inne på COOP förut i Jessheim och inhandlade NHL 13 för 499 NOK! :cheers:
:D |
Citat:
|
Citat:
|
Såg häromdagen att boone hade lämnat serien? nån som vet vrf?
|
Citat:
Sen att han förlorade sin första match är inget som tillhör frågan.:evilgrin39: Han kommer tillbaka när det kommit en patch som nerfar pole-checken va hans svar :) |
Tjena! Finns det platser kvar? Går in och försöker gå med imorn isf!
|
Någon som kan berätta vilka lag som för tillfället icke har någon ägare? Så man vet nu och kan fundera på lagval tills man kommer hem i eftermiddag. :)
|
Citat:
Datorn har vunnit 10 av 41 spelade matcher vilket kanske är en lagom nivå till att börja med. Det finns några lag i listan här där det inte är rätt användare då det kommit in folk i efterhand och tagit lag som va lediga, men det får vara så att det är fel namn då jag inte kan koppla xbox konton till rätt användare här på sharps i vissa fall. Eastern Conference Northeast Division Boston Bruins 2-3 (1 OT) Buffalo Sabres 1-1 Montreal Canadiens 2-3 Ottawa Senators -Philjay 4-2 Toronto Maple Leafs -Andrei_K 0-3 Atlantic Division New Jersey Devils 2-0 New York Islanders 0-6 (2 OT) New York Rangers -kusagwa 0-1 Philadelphia Flyers -plingplong 2-1 Pittsburg Penguins -DD 4-0 Southeast Division Carolina Hurricanes 1-4 Florida Panthers -filopce 4-1 Tampa Bay Lightning - hultmaniac 2-1 (1 OT) Washington Capitals - htsolna08 0-2 (1 OT) Winnipeg Jets 0-1 Western Conference Central Division Chicago Blackhawks - ohlzon 1-2 Columbus Blue Jackets - Popilono 2-1 (1 OT) Detroit Red Wings - Jonte94k 2-1 Nashville Predators - yertle 0-0 St. Louis Blues - Qirren 2-1 [B]Nothwest Division[/B ] Calgary Flames 0-4 (1 OT) Colorado Avalanche - Akilles 1-0 Edmonton Oilers 0-5 (1 OT) Minnesota Wild - mazzy 1-2 Vancouver Canucks -Lazlo 4-1 Pacific Division Anaheim Ducks - Vurpan 3-2 (1 OT) Dallas Stars 2-4 Los Angeles Kings -Ilar24 5-0 Phoenix Coyotes - esken 4-0 San Jose Sharks - oscar4122 2-1 (1 OT) ---------------------------------------------------------------- När avancerar vi till nästa runda? Onsdag eller? |
Tjena! Jag har ansökt om att ta över boston bruins! Kan lira nu på eftermiddagen om någon är sugen! bjolle80 heter jag som xboxlive användare!!
|
Är Nashville spelklara?
|
fick man vara med eller?
|
Citat:
Har också match mot Nashville (Detroit också, säg till när du kan lira?) kvar och så som jag förstod det så hade Yertle inte fått sin adapter och det kunde dröja till nästa vecka eller? |
Citat:
|
Är hemskt ledsen men adaptern har inte kommit än. Fick ett mail från leverantören att den skickades idag.
Ni som möter Nashville för möta CPU så att ni kan avancera. |
Citat:
|
Jag kommer vara online alldeles strax, så de (Qirren) som vill möta Colorado kan ju säga till.
Vi borde spela om Sharp$ när vi spelar, någon som vill agera bookie haha. |
Citat:
|
Jag gör väl så att jag paxar DEVILS då! Ska göra mackyyy stolt. ;)
Ansöker till ligan lite senare, kom nyss hem från jobb, så måste chilla ett tag. |
Citat:
välkommen! |
Näste man till rakning, skicka ett pm här om ni vill möta Colorado!
|
Qirren, nu har jag ansökt om att gå med. :)
|
Boston är redon o möta philly!! Hur fungerar allt? Jag är lite ny på detta här!? Kan man välja om man vill lira mot cpu(computer) eller går det överhuvudtaget inte? Har att möta philly står det?! Eller är det ett visst antal matcher per vecka som gäller? Det stod där att ja kunde välja o möta datorn tror jag! Skriv gärna så mkt det går om regler o vad som gäller om man är borta på semester etc! Jag är ganska nollad på detta nämligen! Btw ni lär inte ha några problem o slå mig, jag är ju urusel!! Good luck/ bjolle80
|
Citat:
Varje vecka får du 5-6 matcher att spela. De flesta kommer vara mot andra användare men somliga kan vara mot datorn. Men eftersom du kom in strax efter vi börjat ligan så har flera spelare redan mött din CPU och därför har du inte alla matcher att spela under denna spelvecka. Angående semester så vet jag inte vad som gäller, det får andra svara på. |
Har en polare som har ansökt om Oilers Qirren, bara o godkänna:)
|
joacim772! Jag måste möta ditt Caps nu!!
|
Citat:
|