Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-19, 17:59   #46
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Min livlina har rasat. DVD-spelaren. Just när kärringen är borta så jag får vänta till på Onsdag. Ja jag har tummen mitt i handen men skit i det nu.

Den jag har är en LG MODEL - RH387HP/RH387H. Tror det är denna. http://www.amazon.de/LG-Festplatten-.../dp/B0013209EQ

Behöver inget märkvärdigare än den jag har. Inget Blu-ray och hokus pokus för det har jag knappast TV för. Den där öppningen för skivor har jag aldrig öppnat utan jag spelar in från TV, på hårddisk, och tittar lite senare.

Tittar man på Pricerunner så är det helt andra priser än vad jag minns från sist och elektronik brukar bara bli billigare och billigare. Kanske är den den där djävla Blu-ray som spökar? http://www.pricerunner.se/sp/dvd-spe...%A5rddisk.html

Nu är det fritt fram att hjälpa farbror.
Erbjuder inte din tv-leverantör en inspelningsbar digitalbox?
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 18:00   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Om du bara skall spela in från tv:n så klarar du dig väl med en gammal video tills tanten din kommer hem från Kos.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 18:26   #48
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Erbjuder inte din tv-leverantör en inspelningsbar digitalbox?
Bra fråga. Hur kollar man det? Rikshem i Uppsala. Måste vara Telia...

Citat:
Om du bara skall spela in från tv:n så klarar du dig väl med en gammal video tills tanten din kommer hem från Kos.
Pajala. Inte ens Sporttjänsten skulle ha mage att hävda nära. Videon gick hädan samtidigt med
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 18:41   #49
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Erbjuder tolkade jag som gratis.

1500/år och då kan jag väl lika gärna köpa en egen? http://www.telia.se/privat/tv/produk...ip-<br /> 1963

Kan man göra på samma ställe. http://www.telia.se/privat/tv/produk...orola-vip-1003

Bra eller anus? Digitalboxen är låst till Telia. spelar ju ingen roll, antar jag.

Inspelningsbar
Nej
Men va fan
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Wagner den 2014-07-19 klockan 18:43. Anledning: Blindstyre
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 19:01   #50
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arizto Visa inlägg
Hej.

Sitter för närvarande med en stationär(delad vårdnad) samt en liten laptop från Asus. Den senare funkar för att slösurfa samt är perfekt för resa iom vikt och skrymme, men är seg som sirap när du avkräver lite simultant arbete från den.

Iaf, siktar på att skaffa en större variant, skärm 15,6 och uppåt. Kommer främst användas för att streama matcher, betting via bolagssidor samt trading via programvara.

Vill inte köpa en dator med överkapacitet helt i onödan eller sitta med en dator som knappt klarar av att samtidigt streama match, ha igång flera bettingsiter och köra tex betangel.

Någon som kan rekommendera en laptop allt tips om nödvändiga systemkrav?

Jag kan inte mer än nödvändigt om datorer. Har själv haft stationär HP dator och laptop, som funkade bra men där fläkten lät rätt mycket, likaså alla dessa uppdateringar som hela tiden ploppar upp på Windows datorer, ett tröttsamt moment tycker jag.

Köpte sen en billig laptop ifrån Asus för ca 4000:- efter ett år var den kaputt. Och självklart var det mitt fel också enligt servicefirman så fick inget på garantin.

Så, jag bestämde mig för att lämna Windowsträsket och testa MAC och jag har inte ångrat mig en sekund sen dess. Köpte en Macbook air och den startar på 3 sekunder, inga uppdateringar mer än de nödvändiga, och det är väldigt sällan.
Knäpptyst är den och jag bara älskar alla finesser och funktioner.

Har du råd, köp en Mac. Lovar att det är en investering.
Sen är det ju klart, det går ju inte att köra jokerprogram eller andra reduceringsprogram på dem, än.

Jag köpte min här

http://www.greentech.se/?vat=1

De är grymma att ha och göra med också som företag.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 20:23   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg

Pajala.
Hehehe, men jo men visst, är ju något som han bara säger till dig, precis som du säger att du drar till Norge och fiskar två veckor medans du drar till Pattaya.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 20:24   #52
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Jag kan inte mer än nödvändigt om datorer. Har själv haft stationär HP dator och laptop, som funkade bra men där fläkten lät rätt mycket, likaså alla dessa uppdateringar som hela tiden ploppar upp på Windows datorer, ett tröttsamt moment tycker jag.

Köpte sen en billig laptop ifrån Asus för ca 4000:- efter ett år var den kaputt. Och självklart var det mitt fel också enligt servicefirman så fick inget på garantin.

Så, jag bestämde mig för att lämna Windowsträsket och testa MAC och jag har inte ångrat mig en sekund sen dess. Köpte en Macbook air och den startar på 3 sekunder, inga uppdateringar mer än de nödvändiga, och det är väldigt sällan.
Knäpptyst är den och jag bara älskar alla finesser och funktioner.

Har du råd, köp en Mac. Lovar att det är en investering.
Sen är det ju klart, det går ju inte att köra jokerprogram eller andra reduceringsprogram på dem, än.

Jag köpte min här

http://www.greentech.se/?vat=1

De är grymma att ha och göra med också som företag.
Lägg samma summa på en PC så ska du se att du får kvalité också.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10), Flickepojken (+2)
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 20:41   #53
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Hehehe, men jo men visst, är ju något som han bara säger till dig, precis som du säger att du drar till Norge och fiskar två veckor medans du drar till Pattaya.


Men nu börjar det spåra ur. Håll er till ämnet. Måste man ha Blu-ray nu eller vad gäller?

JA vinnande förslag får Kanske skulle kläckt ur mig det på en gång så hade vi varit klara nu.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:15   #54
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6020
Standard

Jag hade kört på en inspelningsbar box.

http://www.telia.se/privat/tv/produk...orola-vip-1963

Kanske inte det billigaste alternativet men det fungerar bra för mig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+50)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:35   #55
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg


Men nu börjar det spåra ur. Håll er till ämnet. Måste man ha Blu-ray nu eller vad gäller?

JA vinnande förslag får Kanske skulle kläckt ur mig det på en gång så hade vi varit klara nu.
Man måste väl inget, har inte haft en optisk läsare sedan 06 i någon enhet, även innan det var dom knappt använda.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:39   #56
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag hade kört på en inspelningsbar box.

http://www.telia.se/privat/tv/produk...orola-vip-1963

Kanske inte det billigaste alternativet men det fungerar bra för mig.
1500/spänn i hyra per år. Känns ju så där...

Vad har den som inte en "vanlig" Dvd-spelare har? Hitta en tråd på FB som är från Feb-2012 där dom undrar vart inspelningsbara DVD-spelare tog vägen. https://www.flashback.org/t1796136

Bådar inte gott det här...

Från det ena till tredje så var dom här från Telia och ringde på i veckan. Man skulle få någon paket i 3 månader helt gratis. Sa du upp skiten sen fick du ändå behålla boxen. Kan man spela in med den tro?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:47   #57
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Det här är det enda jag hittar. http://www.telia.se/privat/tv/kanalp...j_hbo_20140418

Bläddra ner till Vi rekommenderar så ligger den där boxen där. Kan det verkligen vara möjligt att dom ska bjussa på en sån?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:51   #58
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
1500/spänn i hyra per år. Känns ju så där...

Vad har den som inte en "vanlig" Dvd-spelare har? Hitta en tråd på FB som är från Feb-2012 där dom undrar vart inspelningsbara DVD-spelare tog vägen. https://www.flashback.org/t1796136

Bådar inte gott det här...

Från det ena till tredje så var dom här från Telia och ringde på i veckan. Man skulle få någon paket i 3 månader helt gratis. Sa du upp skiten sen fick du ändå behålla boxen. Kan man spela in med den tro?
1500 spänn första året, sen kostar det inget mer om jag inte minns helt fel. Fråga dom i chatten men det står ju att den är värd 1500 så kan ju knappast vara 1500 per år.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:59   #59
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Ska jag få en gratis så väntar jag hellre på det.

Står ju prissänkt så den lådan kanske är på väg att fasas ut och därför slänger dom på folk skiten gratis och hoppas att dom ska stanna kvar och betala efter dom där 3 månaderna. Då känner dom inte mig...

Slängde iväg ett mail till Kos...öhh, Pajala för det var tanten som öppna och snacka med den där snubben från Telia och hon kanske minns vad som gällde.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 12:06   #60
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det här är det enda jag hittar. http://www.telia.se/privat/tv/kanalp...j_hbo_20140418

Bläddra ner till Vi rekommenderar så ligger den där boxen där. Kan det verkligen vara möjligt att dom ska bjussa på en sån?
Gjorde dom inte. Kosta 299 att hämta ut lådan och inte var den inspelningsbar heller.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td