Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-26, 21:34   #16
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Dom har ett Visa-kort på bild men ansök-länken är borta. Visa Ung verkar däremot funka om man har åldern inne.

http://www.swedbank.se/privat/kort-o...kort/index.htm
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 14:16   #17
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Drygt två timmar senare hade jag fått ett svar på mitt senaste meddelande till dom.

Citat:
Jag har gjort ett undantag och beställt ett nytt Visa kort åt dig. Kortet kommer inom en vecka. Du kan börja använda det på en gång med samma kod som tidigare.

Kom ihåg att klippa sönder det gamla kortet när du har börjat använda det nya kortet.

Det kan vara bra att känna till att vi har bytt kortleverantör till MasterCard och att du i framtiden inte har möjlighet att kunna få ett nytt Visakort när ditt nya kort har gått ut.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss igen.

Med vänlig hälsning
Swedbank AB (publ)
Emilie Frisk
MOHAHAHAHAHAHHA
__________________
sharp dig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 09:06   #18
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Fick svar från banken

---------
Hej!
Tack för din e-post
Swedbank har inte Visakortet kvar i sitt sortiment, vill du att vi betäller ett Mastercard till dig?
Ditt nya bankkort kommer att vara anslutet till MasterCard istället för Visa. Du kommer inte märka någon skillnad när du använder kortet, eftersom MasterCard fungerar lika bra som Visa hos försäljningsställen och i uttagsautomater. Om du har tjänster kopplade till ditt Bankkort Visa följer de automatiskt med till ditt nya Bankkort MasterCard. Exempel på tjänster är e-kort, Kort på kort, och MasterCard SecureCode/Verified by Visa.

Banken har bytt till MasterCard eftersom de kunde erbjuda oss ett avtal som är hållbart på lång sikt.

Tips!
Vet du om att du både kan ansluta dig eller aktivera en ny kod till telefonbanken direkt i internetbanken? Hos telefonbanken får du personlig service 07.00-23.00* och självbetjäning dygnet runt. Om du har internetbanken hos en sparbank blir du ansluten till den sparbankens telefonbank.

Du ansluter dig eller aktiverar en ny kod till telefonbanken under menyn Tillval - Telefonbanken.

Läs mer på www.swedbank.se/telefon

* Observera att vissa sparbanker kan ha andra telefonnummer och öppettider. Kontakta din bank för mer information.


Med vänlig hälsning
Swedbank AB (publ)
Ann-Katrin Högberg

==

Fan va dom vill sälja på en Mastercard? Svarade:

Hej!

Nej, jag vill inte ha ett mastercard, jag vill ha ett VISAkort. Enligt kortchefen på Swedbank, Erik Cyrus, kan kunder som vill ha VISAkort fortfarande få det. Så jag upprepar mig jag vill ha ett VISAkort. Beställ ett sådant till mig.
Vidare har jag en vän som nyligen fått sitt VISAkort förnyat från er. Förväntar mig samma service som min vän.

Tack på förhand.

==
HORUNGAR om dom nekar mig!


Bankbyte om 2 år då?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 21:51   #19
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg


Bankbyte om 2 år då?
You know it!
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 14:13   #20
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Kärringen har ju Swedbank och hennes Visa löper ut denna månad.

Nu kom det ett brev från Collector easycard "Du har blivit förbeviljad (nytt ord...) ett Collector easycard."

Ja så står det MasterCard på kortet på bilden. Så nu är frågan...

Ligger Swedbank bakom det här, fast dom inte nämns med ett ord, eller kommer det ett kort från dom innan månaden är slut?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 14:31   #21
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Jag svarar väl på min egen fråga så blir det troligen rätt också.

Dom har ju egna kort som ser ut så här. http://www.swedbank.se/privat/kort-o...kort/index.htm

Men dom borde väl skicka ut det nya snart. Hur långt före utgångsdatum brukar det komma ett nytt?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 14:36   #22
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Brukar väl vara runt 3-4 veckor innan det går ut och allra senast en vecka innan det går ut.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 15:30   #23
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Ja i dag kom kortet från Swedbank. Ganska fräckt av Mastercard att skicka ut det där från Collector veckan innan för dom måste ju ha vetat om att det andra var på gång.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-27, 23:23   #24
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Hade VISA tidigare, mitt kort löpte ut och i veckan damp det ner ett nytt kort dock ett jävla MASTERCARD. Vilket medför lite småstrul vid uttag, så jag har skickat iväg ett mail om jag vill ha ett VISA-kort som jag hade sen tidigare.

Äckligt av dem att bara byta rakt av, utan att ens informera. Skrev att jag ska ha ett nytt VISA annars byter jag bank.

Ni som har bytt, hur länge gäller kortet? 2 eller 5 år?

Ni som har mastercard hur gör ni vid uttag? Kör ni banktransfer då eller?
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 20:00   #25
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oddsarn Visa inlägg
Hade VISA tidigare, mitt kort löpte ut och i veckan damp det ner ett nytt kort dock ett jävla MASTERCARD. Vilket medför lite småstrul vid uttag, så jag har skickat iväg ett mail om jag vill ha ett VISA-kort som jag hade sen tidigare.

Äckligt av dem att bara byta rakt av, utan att ens informera. Skrev att jag ska ha ett nytt VISA annars byter jag bank.

Ni som har bytt, hur länge gäller kortet? 2 eller 5 år?

Ni som har mastercard hur gör ni vid uttag? Kör ni banktransfer då eller?
Något sent svar men mitt kort VISA kort från Swedbank gäller i 2 år. Hur gick det för dig?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 06:42   #26
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Mitt nya kort är giltigt till o med 10/15.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-11, 20:22   #27
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
Något sent svar men mitt kort VISA kort från Swedbank gäller i 2 år. Hur gick det för dig?
Råkade glida in på tråden igen. Jo, jag fick ett nytt kort från VISA, gick rätt smidigt. Detsamma gäller för mig, två år alltså. Sen får vi se vad som händer efter det.
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-11, 08:23   #28
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Mitt nya kort är giltigt till o med 10/15.
Tiden är snart inne
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 15:12   #29
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
Tiden är snart inne
vete fan hur, men mitt kort går ut 06/16

Tiden är ändå snart inne. Dags att meddela Swedbank vad som gäller om dom vill ha kvar mig som kund. Wish me luck.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 16:41   #30
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Wish me luck.
Bad or good?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td