Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-07, 12:58   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Guldspel.com


Vad har ni för åsikter om dem?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:59   #2
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Inte så säker på att du får ha nån åsikt om dem i detta forum!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:10   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Inte så säker på att du får ha nån åsikt om dem i detta forum!
Jaså? Men det har ju varit ok med Rekatochklart. Eller är det bara tillåtet för att RoK är så fantastiskt dåliga att ingen tar dem på allvar?

Senast redigerad av semipro den 2014-05-07 klockan 13:11.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:16   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Såklart ni får ha åsikter om dem? Vi censurerar bara reklam och ens det väldigt sällan.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:32   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Vad har ni för åsikter om dem?
Dom har fått dig att starta en tråd om dom, så dom är nog inte helt tappade.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 14:35   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Dom har fått dig att starta en tråd om dom, så dom är nog inte helt tappade.
Jag är knappast något garant för god kvalité.

Senast redigerad av semipro den 2014-05-07 klockan 14:38.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 16:52   #7
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Har varit admin där förrut för inte så länge sedan när jag hade tiden att lägga ner vilket jag tyvärr inte har idag.

Jag är ju lite partisk i och med det men en väldigt bra sida med dagens överlägset hetaste rekare som har 118% ROI på nästan 1200 spel sen årsskiftet där över hälften är på NBA med höga limits. Var även någon som nämnde det i en annan tråd bland annat så antar att det inte räknas som reklam.

Det jag tycker är lite synd dock är att det på sistone blivit så att om man kritiserar medlemmars spel så tas det väldigt illa upp av medlemmen och andra medlemmar ifråga även om det är väldigt välmotiverad och schysst kritik/feedback.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 12:09   #8
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

För att skydda våra medlemmar här på sharps, så lägger jag in denna text, som kommer från just guldspel.

Bedragare

Narcis "Nani" Becirovic har de senaste dagarna skapat flera nya användarnamn på Guldspel. Han har de senaste åren lurat otaliga personer på internet och är skyldig många mycket stora summor. Om ni får några pm eller mail med olika erbjudanden, så ska ni inte gå i fällan och skicka iväg era pengar. Har ni blivit lurade och har fortfarande pengar som ni ska få, hjälper vi till att ge er hans uppgifter, men det är allt vi kan göra.

Det är nu dags att sätta stopp för denna bedragare som har härjat på olika bettingsidor i flera år. Han har i flera års tid orsakat problem för oss på Guldspel, och vi vill nu berätta detta till er allihopa, så att ni inte råkar ut för dessa bedrägerier. Eftersom det finns en pm funktion här, så kan det vara möjligt att någon av er har råkat ut för någonslags bedrägeriförsök. Kom ihåg att det som låter för bra, är det nästan alltid också oftast.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 12:12   #9
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Min åsikt om guldspel är att dem aldrig (i mitt tycke) haft rekare som hållit måttet.
Dem levererar ett visst antal månader, sen tappar dem till minus. Vilket gör att sidan gör plus och spelarna som köper spelen oftast bör gå minus i slutändan.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 13:30   #10
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
För att skydda våra medlemmar här på sharps, så lägger jag in denna text, som kommer från just guldspel.

Bedragare

Narcis "Nani" Becirovic har de senaste dagarna skapat flera nya användarnamn på Guldspel. Han har de senaste åren lurat otaliga personer på internet och är skyldig många mycket stora summor. Om ni får några pm eller mail med olika erbjudanden, så ska ni inte gå i fällan och skicka iväg era pengar. Har ni blivit lurade och har fortfarande pengar som ni ska få, hjälper vi till att ge er hans uppgifter, men det är allt vi kan göra.

Det är nu dags att sätta stopp för denna bedragare som har härjat på olika bettingsidor i flera år. Han har i flera års tid orsakat problem för oss på Guldspel, och vi vill nu berätta detta till er allihopa, så att ni inte råkar ut för dessa bedrägerier. Eftersom det finns en pm funktion här, så kan det vara möjligt att någon av er har råkat ut för någonslags bedrägeriförsök. Kom ihåg att det som låter för bra, är det nästan alltid också oftast.


den killen har hängt här också och gör det säkert fortfarande..

https://www.sharps.se/forums/speldagb...ndboll-tennis/
__________________
# 27 Ivan Turina 1980-2013
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 14:04   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Inget inlägg på 2 1/2 år (inte män ) så han lär nog inte dyka upp igen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 15:03   #12
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inget inlägg på 2 1/2 år (inte män ) så han lär nog inte dyka upp igen.
Har lär använda sig av något annat nick precis som han gjort på guldspel..
__________________
# 27 Ivan Turina 1980-2013
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 18:12   #13
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 1141


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Samme Nani som blivit tennisagent? Ace Pro Tennis http://aceprotennis.com/about-us, har ett par tjejer med i Båstad just nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), henke111 (+1)
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 20:47   #14
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

nvm
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2014-05-08 klockan 20:51.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 12:07   #15
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 10
Sharp$: 1
Standard

Hej på er,

Vi får väl börja med att säga att vi har inte bett att någon ska starta denna tråd. Vi valde att göra ett litet samarbete med Sharps, för att sätta stopp för denna person och hans bedrägerier. Han har nu i så många år varit igång på olika spelsidor på nätet, att det var dags att ordet sprids vidare och så många som möjligt är varnade.

Någon av er kanske redan såg att vi för några dagar sen skrev en varning, som Boone senare flyttade till en egen tråd bland service plays. Vi kan ju även berätta er det, att vi pratade om saken med Sharps admins innan vi skrev vårt inlägg, för vi är endast här för att varna er om dessa saker.

Personen som har lurat en massa medlemmar, har under åren varit på nästan alla olika bettingforum som finns i landet. Vi fick även ett svar att han skrivit för längesen även på rekatochklart, och någon hade för längesen varnat för honom även där på klotterplanket. Spelunivers var även en annan sida som han skrev sina spel på för mycket länge sen, och den sidan har det inte funnits mycket kvar av de senaste åren. Det är tyvärr ändå vi på Guldspel som har haft mest problem med honom. Genom att göra samarbete mellan admins på bettingforum, kan vi dela med oss information om såna här personer, vilket är en fördel för er i det långa loppet. Om vi kan varna er innan en ny medlem blir lurad, så känner vi att vi gjort något viktigt.

Trevlig helg på er.

Bästa hälsningar,
Team Guldspel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), henke111 (+1)
guldspel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td