Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-23, 13:28   #2251
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Frågade i en tråd om tips gällande rekare att rygga, fick PM ifrån en användare som kunde tänka sig att sälja ett par gratisrekares spel till mig. Ok om man inte vill dela med sig av det man ryggar då oddsen slashas snabbare desto fler som ryggar, men att vilja ha betalt för att länka till någon gratisrekares sheet/blog är magstarkt.

Nej, det blir en halv sol av fem möjliga 4523 på Bolaget.
Hahaha

Han måste du bara outa, trots allt det här forumet är för att hjälpa varandra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+3)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 04:17   #2252
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Guuuuuuuud va trött jag är på alla dessa jävla 90+ mål som går åt fel håll å överspel som inte träffar trots att det saknas 1 mål med halva matcher kvar. Måste ha förlorat 10-15 ML spel i rad i OT i nhl. Sitter man med över eller HCP då kan man tammefan satsa hus å hem på att det inte blir nått i öppen bur, men sitter man med underspel då jävlar räcker tiden alltid till.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 06:25   #2253
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sådärja! Under 5 sj - ottawa. Vad händer? Jo mål 18:54 å empty net 19:44.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-08, 23:43   #2254
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Vill förvandla både Malta och Gotland till två stora jävla Utöyan.

Helt jävla sjukt att SvS live ligger nere under kvällens omgång av hockeyallsvenskan, i kombination med att jag bara förra veckan åkte ned i 60kr to win in-play på mitt 8e eller 9e Bet365-konto och i övrigt är limmad överallt förutom ett halvlimmat konto på ATG-sport där kambi sjukt nog inte har någon fler match än BIK-SSK.

Almtuna - AIK ö6.5 till dryga 2x med dryga sju minuter kvar (vid 3-3) är ett av de absolut sjukaste oddsen jag någonsin skådat under hela min karriär. Ett Almtuna som i det läget även i ledning själva hade dragit keeper mot slutet då de tvingades jaga målskillnad mot Tingsryd, vilket ju oddsen inte är anpassade efter. Ö7.5 i över 4x... Får inte en krona på någonting av detta någonstans. Ö6.5 ska ju stå i max 1.30 givet tabelläget, det händer ju bara inte att det inte blir mål där.

Detta i kombination med att jag har spelat flest mål i omgången i BIK-SSK @6.25, LIF - IFB @6.65 och MODO - VIK @6.75 (ett totalt lås i det läget då ingen annan match ens är nära) och torskar massor på att det blir ett sådant helvetiskt jävla målkalas i tredje utan att kunna agera.

Har torskat miljonvinster på övertid på systemspel, vilket det finns acceptans för då det hör till, men detta gör mig helt jävla spyfärdig. Att det ska vara så förbannat jävla svårt att få in pengar på någonting nu för tiden.

Byter min fasta anställning mot ett gäng torskkonton utan att blinka.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 10:22   #2255
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forshem Visa inlägg
Påminner mej om när lirade en sexling på hockey, satte 600kr ihop med chefen o hade vunnit 42tusen. Allt hade gått vägen och såg grymt bra ut, i sista matchen mellan brynäs o mora så ledde brynäs med ett mål när mora plockar ut målvakten, när mathias månsson lyckas sno pucken och åker in i moras zon och missar öppet mål från tekningscirkeln!! Mora slår en långpuck o smäller in om de nu va 2-2 eller 1-1 med 1 sekund kvar..
När man inte vet hur man layar, tragic :(
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 12:26   #2256
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
När man inte vet hur man layar, tragic :(
Men din jävla pajas, det låter som att det är något som du precis kommit på själv hur man gör. Vill man "laya" så har inte Betfair livemarknader för SHL eller Allsvenskan, däremot ett klassiskt "motspel" är möjligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+88)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 10:21   #2257
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Men din jävla pajas, det låter som att det är något som du precis kommit på själv hur man gör. Vill man "laya" så har inte Betfair livemarknader för SHL eller Allsvenskan, däremot ett klassiskt "motspel" är möjligt.
Är man Matched Bettings Gudfader samt Ordförande i Krämarnas riksförbund så är man
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-02, 11:09   #2258
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
När man inte vet hur man layar, tragic :(
När man går in i avreageringstråden bara för att reta folk...
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-02, 18:16   #2259
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
När man går in i avreageringstråden bara för att reta folk...
När man avreagerar i avreageringstråden*
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td