![]() |
För en gångs skull hade man extrem tur. Satt på Detroit Tigers -1.5!! Kan ha varit det mest tursammaste spelet i mitt liv. 5u spel dessutom.
|
|
Jo, men man är så van att vara att vara här så det nästan blir automatisk hehe.
|
Trelleborg+0 :clap:
Inte ens ett spel där ett lag leder 2-0 går jag vinna, eller iaf push på... |
Lysande Frankrike! 6p sista q. Härligt att se dessa överbetalda(?) idrottare choka så fullständigt!!!
|
suck.... en 3-målsledning i hockeyn kan man inte pusta ut över ett dugg trots att det är en period kvar. Känns som mina lag tappar ledningen hela tiden. Nästan så jag börjar bli glad när laget jag tippat mot tar ledningen.
|
Lesli Myrthil -sämsta expert-kommentatorn ever...:gun_bandana:
Citat:
Citat:
|
Jävla Juan Monaco!:rant:
|
När man råkar lägga en nolla för mycket på ett spel! :idiot: :whoco5:
gick vägen ändå :cheers: |
Börjar vänja mig med att vara i denna tråd..
|
Russel Brand på en OS-avslutning....suck :no: :no:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=GlyLdazH7_c |
Lika kung som vanligt!:rolleyes:
|
Spontanryggad brasiliansk fotboll och en fantastiskt dålig insats av Istomin :idiot:
|
HUR kan Marcus Berg ens få komma i närheten av landslaget?
|
Robin van Persie....
|
Citat:
|
Kroatien.. Turkiet.. Danmark U21..
|
Fick mail om reloadbonus på 1000 SEK hos Bet365. Hade redan lite på kontot så satte in et som saknades för att få tillgång till hela bonusen, självklart kunde jag bara få bonus på summan jag satte in trots att jag hade pengar för hela bonusen på kontot, fick en sketen bonus på 300 SEK eller något, kul, 700 spänn rakt i sjön på grund av att Bet365 är fittor. :) Kundservicen vägrade hjälpa till.
KUKUUKUDAUSHDUA :gun_bandana: |
Citat:
|
Figueirense - Santos... Hur fan kan det stå 0-0 i HT och ändå sluta 1-3!? Kul när man sitter med underspelet.
|
Citat:
|
Citat:
|
reserverad post för framtida urspårningar!
|
Citat:
|
Phill Dowd
|
Jaha Song, ha det kul på bänken i Barcelona.
|
Racing De Cordoba...
|
fortsätter smasha in 4-oddsare vid bonustrading
fellaini är fortfarande en fitta även om jag hatar united ännu mer |
Citat:
|
0-7 :gun_bandana:
|
James Blake har break i första set vid 5-4 och setbollar x2 i tiebreaket som han torskar. Missade breakbollar i andra set leder till ett tiebreak som han torskar efter missad setboll med uppföljande dubbelfel :hurt:
|
Citat:
Väntar på den tiden då man bara kan blunda och välja något skitspel som sitter ändå. Hoppas inte den tiden är allt för långt bort! |
Förbannat också, Acchan ska sluta
|
Läste nyss den här tråden och får huvudvärk: https://www.sharps.se/forums/taenkarh...pelets-pengar/
Är det bara jag som tycker att det är extremt störande med särskrivningar samt bindestreck som förstör orden? |
Det går bra nu..:cry:
|