![]() |
Har ett 250 kr free bett för ett odds på på ca 36. Tacka fan att det sista som händer i kupongen är att fanskapet Elm gör mål.
Visst freebet, förlorade inte så mycket. Absolut sista som händer i Spanien - Frankrike, helt jävla sorligt otroligt, jävla fittluder till idiot. |
:gun_bandana: Tyskland
|
Såg Taken 2 igår på SF. Hur kan Luc Besson skriva en så jävla obefintligt kreativ uppföljare till den stundtals rafflande ettan?
Spoiler:
Citat:
|
Jävla piss Öster, torsk på både trippel på just den matchen och senaste torsk på 5k hemma mot Värnamo. Nej, nu hamnar det skitlaget på min Svarta Listan bok!
Sen på annan singel kupong, så sprang en jävla Leeds supporter in och slåg SW målvakt och där dog min Över 1,5 mål på Leeds. |
JÄVLA DOMARE I TOTTENHAM - CHELSEA!!!!! Solklar hands på Tottenhams mål :gun_bandana:
|
Huntelaar :idiot:
|
Spelar över 2.5 och +0.75 på napoli. Klart som fan att Juve vinner med 2-0.
|
1-1 i Nice och straff med ca 7 min kvar... missar killen målet? ja det gör han..:idiot:
|
Men jävla piss, sista matchen i sexling och Arsenal kvar, för 7k. Norwich som inte vunnit denna säsong och på hemmaplan sen 84, så vinner dom idag och så jävla typiskt.
Men som plåster på såren, är på väg få in dubbel och trippel, som ger 8,8k. On inte fan Lazio tappar en 3-0 ledning och Barca 3-0 ledning också. :sly: Jaha, i skrivande stund så reducerade Milan till 3-2, helt otroligt och FAN OM LAZIO TAPPAR DETTA NU!!!! |
Men kuken Happee FFS!!!! :gun_bandana:
|
Vilken jävla tabbe jag gjorde i helgen rent av vm i klantighet. Hade 500 i bonus på bet365. Hade tänkt få över det till betfair. Spelade 500 på bortalaget på bet365 och gick sedan in och bokade .....oavgjort. Hur matchen slutade? Jo oavgjort. 1330 minus på betfair och 500:- bonusen fick vingar. Jösses vilken miss. Hur fan får man vara så jävla klantig. :idiot:
|
Citat:
Det ska väl säkert krävas att jag lägger ner och du träffar +75% i nästa helg:cry: |
European Trophy...lägg ner skiten.
fansen bryr sig inte, och tränarna vilar spelare i dom matcherna...skönt att Modo inte spelar i den där skitturneringen! |
Man måste ju bara älska då man inte har marginalerna på sin sida :rant:
|
Torres :rant:
|
Muthafuckas som ska stänga av en fifamatch för att man gjort mål innan det gått 5 min!!
|
:gun_bandana: http://imageshack.us/a/img221/500/20...7391212302.jpg :skamsen:
|
Juventus, city, barca, 1860 munchen, real & arsenal, rött rött rött :idiot:
|
VARFÖR HAR QPR SÅN JÄVLA PROBLEM MED DISCIPLINEN?!?!?!
|
FUCK YOU ALLA ÄCKLIGA SLUTMINUTSFITTNINGAR I HOCKEYALLSVENSKAN! DJURGÅRDEN, ALMTUNA OCH TINGRYD, JAG VET VAR NI BOR!
|
Citat:
|
Paolo di canio :rant:
|
Leksand gör en Djurgården och spelar bara ishockey i c:a en period. :rant:
|
Vad fan händer med domaren i chelsea-united matchen :( Orkar inte bli arg utan blir vara besviken och less på sporten...
|
KissHannover!
|
Agustín Ignacio Orión din JÄVLA SOPA!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Menar du att det fanns felaktiga uppgifter i artiklen? |
Fel och fel, lite B att bara dra ut lite random siffror utan att ha mer statistiska belägg på helheten över ligan.
|
Citat:
|
Vad i helvete Arsenal? Ligger under med 3-0 mot Reading efter 25'..
|
Två matcher dansade på gränsen på överspelen, såg bra ut, ett mål i vardera match i sista perioden så sitter spelen Icke sa nicke och gud allah straffar mig istället med två sena mål för HV och brynäs, precis vad jag önskade.
|
Sista sparken för Djurgården rullar givetvis in. Röv.
|
Kamara, din äckliga äckliga fula horunge! Jag hoppas att du får cancer och aids samtidigt och att du dör superlångsamt och att dina äckliga mediciner inte blir sanktionerade så din mamma får hora för dem. Men hon är för ful så du får inga mediciner. FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Får du inte aids och cancer hoppas jag att du får en jättedålig karriär (det har du redan ditt äckel) och en massa vatten i knäna. Jag är så arg, så äckligt arg. Jag vill spy på alla. |
Citat:
|
Jag tycker inte att en bajare ska uttala sig om något som det gäller riktig fotboll. Jag förstår att ni VILL spela med de vuxna och duktiga fotbollsspelarna med med tanke på att både er förening och supportrar är lite "efter" känns det avlägset. Så harva ni vidare där nere i ettan. Karlshamn......i all frustration blev det ett gott skratt i alla fall. Jag älskar alla såna "alltså ja, jag bor i en håla och min mamma är min syster men kolla, jag håller på denna superklubben. Alltså är jag cool". Jävla bonde.
Blir något komiskt när en från Blekinge kallar en från Skåne för dansk pajas. Det får liksom ingen effekt, det blir bara patetiskt...och retarderat. |
Ajsingen vad surpuppig jag är för mff förlorade. Jag önskade så järnspikars mycket att den där läderbollen skulle rullat rätt. Fy bubblan.
I MIN BOK avreagerar jag mig hur jag vill i en avreageringstråd. Eller...så kan man ta mitt inlägg med lite distans, humor och för vad det är, avreagering. Det är väl självklart att jag inte menade vad jag skrev, det är en AVREAGERINGSTRÅD! Men med tanke på vem som tog bort mitt inlägg är det föga förvånande att det togs bort (referens till "förbjud tack"-tråden). Varför är alltid du inblandad i diskussioner med medlemmarna här och får ta emot allmänt missnöje? Kanske är det så att du inte klarar av att moderera utan att ditt ego tar över? Är det för att de andra moddarna kör efter regelverket och du kör efter DIN BOK? Är det din bok jag har anmält mig som medlem till? Ska man kolla vad du tycker innan man avreagerar sig? Ska jag skicka en preview som du godkänner? Kan du inte lägga upp en PDF på din bok så vi andra vet? Då denna del av forumet är omodererat förutom vid GROVA REGELBROTT undrar jag vilken regel du hänvisar till Robin? Är det din bok? |
Du har rätt, reglerna tillåter det. Återställer inläggen, motvilligt, men så får det bli.
Detta trots att "Vanlig vett & netikett gäller samt ingen reklam/marknadsföring." ska tillämpas och det var väl rätt tydligt att det inte gjorde. |