![]() |
Riktigt amatörmässigt ja. Tror en vanlig Svensson förstår sig mer på amerikanska kommentatorer än att lyssna på löjlig svengelska av glada amatörer som inte kan skilja på en first down och touchdown.
|
Acchan Acchan, what have you done :sad44:
https://i.imgur.com/c7Nu8.png http://www.akb48wrapup.com/2012/09/t...-maeda-atsuko/ ...ja jag ser du skrattar Boone, sluta din skadeglade buse :( |
Citat:
Själv har jag inte ens bild på den kanalen sen i går. :holms: |
Citat:
|
Alla andra kanaler funkar så det antar jag. :)
|
Nu är bilden tillbaka. Var väl något lokalt trubbel då. :offtopic:
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
|
inte varje dag man får 12rätt på tipset och samtidigt går minus på kupong om ukraina åtminstone kunde hållt nollan hade jag ju iaf gått 8 spänn+ :lol:
|
När man sätter 5 av 6 spel i en kupong :gun_bandana:
Inte nog med det, det blir 9 hörnor istället för 10 som jag behövde :whoco5: http://img198.imageshack.us/img198/5748/5av6.png Nya tag? aaaaaaaaarååå |
Citat:
|
Förmågan för Manchester United i allmänhet och Welbeck i synnerhet när det gäller att få en straffspark med sig.
|
:gun_bandana:
Citat:
Citat:
|
|
A V G Å A L L A ! ! ! !
Jag skulle varit hockeytränare, infört ett spel indelat i fjärdedelar. Klarar spelarna inte av 1/4 (egen zon) med ett etablerat, kontrollerat (passnings)spel får de inte gå vidare till 2/4 (mitt zon). När de klarar av 2/4 (med ett etablerat, kontrollerat (passnings)spel) får de gå vidare till 3/4 (offensiv zon) och när de slutligen klarar av att etablera sig där får de gå in på mål (4/4) och försöka göra mål. Kvällens jävla skitspel går inte ens att jämföra med hockey. Man hoppar över 3/4 av spelet och tror att skott på mål alltid är ett skott på mål - oavsett om det avlossas från 1/4, dvs. defensiv zon, 2/4 (mittzon), 3/4 (anfallszon) eller 4/4 (kring målet). Det är kontringsfotboll, tjongboll alá Göteborg i sin sämsta form - i ishockey! Jag spyr på allt och alla - torkar av spelarna, ber om förlåt men låter det, med glädje fortsätta rinna ned för Per Erik Johanssons ansikte och njuter av det! Men... Det är en skön kväll för: DERBYSEGER!!! Cuba Libre para todos, El futuro es nuestro!!!! Fuerza Capitán Morgan |
http://www.flashscore.com/match/46CxeUG4/#match-summary Motherfucker |
Citat:
Nu är det tidigt på morgonen, men fick du inte in den? |
Han spelade 2H=Andra Halvlek som blev 3-3
|
Citat:
Aha, nu fattar även tröge jag. |
Viaplays delay :rant:
Kul att veta 40 sekunder i förväg att mål kommer... |
Jaha city?
|
Citat:
Hoppas de skäms över det poängtappet, haha. Tur man ej är City-fan, men så kasst. |
Satt på 1-1 på Real-City @ 10 och ska precis gröna ut och så gör City mål :rant:
Dock riktigt bra avslut på matchen så det får kompensera förlusten :cheers: |
Citat:
|
Kladno och Slavia prague lyckas inte mäkta med ett mål under sista perioden. Trots att förstnämnda spelar utan målvakt sista minuten.
Oskarshamn-Mora lyckas inte göra mål sista 19 minuterna. JYP klappar ihop totalt sista perioden och skjuter totalt 2 skott och tappar sin 3-2-ledning. Detta är en vanlig dag i bettingen värld för tillfället. Precis som 90 % av alla mina spel så vinner laget i förlängning när man lirat PK istället för ML. Dessutom var det givetvis min målskytt Ryan Gunderson, en backjävel, som skickar in pucken i förlängningen. Inte hjälper det mig dock. Är jag totalkass eller har jag oflyt? Just nu känns det mest som sistnämnda. En vecka hade jag där jag fick smaka på sötman av stolpe in. Resten har bara varit ren misär. Knappast någon motivationshöjare när man alltid lyckas bli fittad på ett eller annat sätt. Till och med en RoKare som gör 300 åttlingar hade haft ett bättre resultat än vad jag har efter dessa spel. Hade kunnat skriva några rader till om mina känslor just nu. Men jag kommer inte längre med det här inlägget ändå. Får helt enkelt bara fortsätta och lägga mina spel och fortfarande tro att det ska vända. Peace out från Grnvit som kommer att fortsätta att bli knullad i röven tills jag dör. |
Off-topic men
Citat:
:D:D:D:D |
Härlig avslutning när man hade -1.5 på Bayern...
|
Byt avatar Grnvit ska du se det ordnar sig med rövknullandet.
Lösaktiga vampyrluder & betting går inte hand i hand vettu. :cheers: |
Hon är så läcker... Hon var med på mina första vändning. Vi ska göra det tillsammans igen!
http://3.bp.blogspot.com/_UaLWp72nij...en-stewart.jpg Det ludret <333 |
I LOVE MODO!!! :) JAG ÄLSKAR HUR JAG OCKSÅ HADE PÅ KÄNN ATT DOM SKULLE BLÅSA MIG NÄR DOM SATTE EN PÅSTÅDD SPIK I KISTAN
|
Aarhus jag hatar er leder 90 + och tappar.:gun_bandana:
Bofors jag hatar er leder 2-1 tappar 2-3.:gun_bandana: :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a::gun_bandana: Dif:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_ban dana: |
Inte blir det bättre av att AGF hade 2-0...
|
Till alla Er som "fuskar" med era sheets
Som det verkar måste vissa tydligen visa upp så fin ROI som möjligt, hur ska man då som "seriös" spelare kunna lita på eran kunskap? Att radera förlust-spel i efterhand hjälper ingen! Inte ens Er själva, då Ni inte ens då kan se hur Ni själva klarar Er inom bettingen, det är väl det Spreadsheeten/bokföringen är till för? Over n out! |
Så jävla förutsägbart :sleep:
Över 3 ggr pengarna på Sunderland +0 men inte då :rant: |
Varför i helvete spelade jag ö2.5 i Modena-Livorno och Spezia-Saussulo istället för Crystal Palace-Cardiff och Leeds-Forest.
Hade funderingar på spel på ö2.5 och båda gör mål. Helvete vad dåligt det går nu. :holms: |
Alla dessa individuella jävla misstag!!!!!
|
* 2 byten
* 3 mål * ~1min skadepaus på Rafael * 4,5 min skadepaus på Agger Antal tilläggsminuter när United leder? 5min. :clap: |
Citat:
90:00 + 7:18 - The referee ends the match |
Citat:
|
Marc Sanchez din jävla sopa. :thumbdown:
Edit: Även om jag sitter på Dolphins...:popcorn: |