Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-27, 09:22   #16
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Varför vara med och baka kakan när man bara kan äta den
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 10:02   #17
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Ärligt talat, varför ser ni inte till att dra nytta av trafiken då? Det finns ju faktiskt inte ett skvatt i form av redaktionellt material, ingen som helst aktivitet eller engagemang från ansvariga heller. Det riktigt kliar i fingrarna emellanåt att dra igång något igen när man ser hur uselt det ser ut på Svenska spelcommunities generellt.

Det vore kul att höra vilka målsättningar ni har med Sharps! Som det är idag är det ju bara ett aktivt travforum där medlemmar står för trafiken. Wagges OT-strängar är föralldel långa och välbesökta men numera är det ju Twitter han håller låda på. Vad gäller strängar om sportspel så är det väl jag och någon till som åtminstone försöker hålla liv i liket?

Att förvänta sig att kvalificerat folk skall reka spel öppet har aldrig funkat historiskt och kommer knappast att funka i framtiden heller.

Det fanns inget som helst intresse från ansvariga till att svara på det konstruktiva inlägget ovan.


Dock så kunde man snabbt svara lite sarkastiskt på inlägget nedan.

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Okej, vi gamla rävar är ju inga UNIKA besökare på Sharps. MEN vi kan väl lämna liket och ses på en annan sida med ansvariga som vill framåt och har rätt engagemang för det. Om inte annat så ställer vi statistiken här i mer sanningsenliga siffror om vi lämnar.Ta av er säkerhetsbältet, släng flytvästen och se er omkring. Det här skeppet är inte värt att följa till botten!
Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Alltid lika trevligt att höra någon som skrivit 95 inlägg på 6år = 15 inlägg per år klanka på andras dåliga aktivitet. Skål


Jag tycker det säger en hel del om var problematiken ligger...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), jaroiten (+5), Calatan (+5), ChrisWaddle (+5), Wagner (+10), semipro (+5), perry (+5), one (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 17:34   #18
Banned
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 95
Sharp$: 4216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Varför vara med och baka kakan när man bara kan äta den
Om det inte finns någon bagare så är det rätt snart tomt i kakburken
mazza4u är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 17:51   #19
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 127
Sharp$: 513
Standard

Off topic delen av forumet är helt död sen Sverige stramat åt invandringspolitiken.
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 20:36   #20
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mazza4u Visa inlägg
Om det inte finns någon bagare så är det rätt snart tomt i kakburken
Japp var lite så jag menade. Är ju vissa av oss som försöker hålla lite nivå på diskussionerna men tyvärr inte så många andra som hjälper till.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 22:21   #21
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Japp var lite så jag menade. Är ju vissa av oss som försöker hålla lite nivå på diskussionerna men tyvärr inte så många andra som hjälper till.
Kan tänka mig att det till stor del beror på att det inte är särskilt många som kan bidra i mer komplexa diskussioner när det diskuteras ex. gällande matematik kopplat till betting på avancerad nivå. Eller när det diskuteras om spelbranschen på djupet. Jag kan det definitivt inte, och det är jag nog inte ensam om. Jag tror och hoppas att alla bidrar med vad de kan.

Sharps bildades ju faktiskt inte som en community för ett stort antal faktiska sharps, utan snarare var det ett par sharps (Boone, Icash, KP) som hade ett följe med vanliga dödliga "amatörer" ifrån Flashback. Nu när dessa sharps är totalt inaktiva och andra likt Lazlo, Maddmax osv också är inaktiva så blir nivån kanske inte alltid jättehög. CC skriver ofta mycket intressanta inlägg men i övrigt är det som sagt skralt.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-08-30 klockan 22:25.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 11:08   #22
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Var har folket försvunnit? Och varför? Det börjar mer och mer likna en tom flyghangar detta.

(Bara en tanke). Kan kanske bero på att man inte accepterar reklamering av andra sajter (dvs ens egna). Om ni undrar vilken sajt jag ansvarar för så går det bra att titta på min profil.
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 14:37   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av progambler345 Visa inlägg
(Bara en tanke). Kan kanske bero på att man inte accepterar reklamering av andra sajter (dvs ens egna). Om ni undrar vilken sajt jag ansvarar för så går det bra att titta på min profil.

"Proffs-gambler online sedan 90-talet"

Och måste ändå hålla på med en affe-sida som ser ut som den är gjord på en commodore 64:a?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+5), jaroiten (+1), Wagner (+20), Lazlo (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-01, 12:40   #24
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av progambler345 Visa inlägg
(Bara en tanke). Kan kanske bero på att man inte accepterar reklamering av andra sajter (dvs ens egna). Om ni undrar vilken sajt jag ansvarar för så går det bra att titta på min profil.
är nog många sajter som borde "reklameras"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-08, 10:44   #25
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Var går folket som förut hängde här? Finns det någon annan stor svensk konkurrent än Rekatochklart?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-08, 11:36   #26
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Var går folket som förut hängde här? Finns det någon annan stor svensk konkurrent än Rekatochklart?
Twitter
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-08, 17:43   #27
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Twitter
...och på Twitter klagar de på att det inte finns någon bra Svensk spelsite att hänga på..
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-08, 19:28   #28
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
...och på Twitter klagar de på att det inte finns någon bra Svensk spelsite att hänga på..
Jag tror tyvärr att det finns för få som är intresserade av ett bra spelforum. Det folk är intresserade av är rekar och tyvärr inte betting i allmänhet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-08, 20:22   #29
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag tror tyvärr att det finns för få som är intresserade av ett bra spelforum. Det folk är intresserade av är rekar och tyvärr inte betting i allmänhet.
Jag tror på idén vi hade på AOS, om man kombinerar redaktionellt material med ett forum så funkar det bättre. Jag hade en "vild" idé om att dessutom integrera en "chatt" med en "livescore" som skulle gå att skräddarsy så man enbart fick de liveresultat man var intresserad av i realtid och där man också kunde välja bort specifika användares inlägg. Tyvärr gick det inte att realisera tekniskt just då men jag gillar fortfarande idén...och vad jag vet så har ingen provat det.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-08, 21:38   #30
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Idén om att kombinera redaktionellt material med forum tror jag också på.
Det finns nog en ganska stor potential inom just betting med tanke på hur pass "lite" som gjorts under de senaste åren när det gäller bettingcommunities. De nya som ploppat upp har väl i princip enbart haft fokus på att ha så många rekare som möjligt och i bästa fall någon kass spreadsheetfunktion.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td