Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Hur röstar du 2018? (Riksdagsvalet)
SD 27 47.37%
KD 1 1.75%
M 8 14.04%
L 2 3.51%
C 4 7.02%
S 6 10.53%
MP 0 0%
V 6 10.53%
FI 1 1.75%
Annat parti/blankt 2 3.51%
Antal röster: 57. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-23, 20:38   #16
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Det här tycker jag är förjävligt.

Seebbo kallar alla SD för omedvetna troll, och har nu drabbats av en hatstorm både här på sharps och i sociala medier, så han har varit tvungen att redigera sitt inlägg.

#backaseebbo
När jag läste mitt svar så tyckte jag snarare att det stod att jag tyckte att alla som inte röstade SD var troll.
Står gärna för att jag tycker många av SDs anhängare är troll men inte alla och jag respekterar dem som anser att vi har stora problem med integrationen vilket jag också håller med om. Däremot avskyr jag folk som hatar andra bara för att de har en annan etnicitet vilket det finns många som gör inom SD
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 20:46   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
När jag läste mitt svar så tyckte jag snarare att det stod att jag tyckte att alla som inte röstade SD var troll.
Står gärna för att jag tycker många av SDs anhängare är troll men inte alla och jag respekterar dem som anser att vi har stora problem med integrationen vilket jag också håller med om. Däremot avskyr jag folk som hatar andra bara för att de har en annan etnicitet vilket det finns många som gör inom SD

Ähhh, kom igen nu, erkänna att du fick hela inkorgen full av hat ifrån Conny, Jonny och Ronny
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 08:01   #18
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Ähhh, kom igen nu, erkänna att du fick hela inkorgen full av hat ifrån Conny, Jonny och Ronny
Antyder vi att Y-barn är överrepresenterade i SD-statistiken

// Den arga och lågutbildade vita mannen, Sonny.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 12:47   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Antyder vi att Y-barn är överrepresenterade i SD-statistiken

// Den arga och lågutbildade vita mannen, Sonny.
Det finns det studier på

En liten rolig grej med hat från SD-svansen, en kompis syrra sommarjobbade på Sveriges näst största kvällstidning för några år sedan.

Och det var vanligt förekommande att någon journalist fick hatmejl när den skrivit något negativt om SD, dock var det tydligen inte tillräckligt med hatmejl och kårandan var stark så dom var ett gäng från lite olika tidningar som brukade mejla "hat" till varandra.

Hon sa att det nästan var lite prestige i vem som kunde formulera sig "trevligast" och ta det svenska språket till nya höjder.

Sen hade mottagaren material till sin twitter trots att den mycket väl visste vem den riktiga avsändaren var.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 09:29   #20
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
När jag läste mitt svar så tyckte jag snarare att det stod att jag tyckte att alla som inte röstade SD var troll.
Står gärna för att jag tycker många av SDs anhängare är troll men inte alla och jag respekterar dem som anser att vi har stora problem med integrationen vilket jag också håller med om. Däremot avskyr jag folk som hatar andra bara för att de har en annan etnicitet vilket det finns många som gör inom SD
Jag anser att mängden invandrare i Sverige är för stor och skulle gärna se majoriteten utvisade härifrån, d.v.s. nationalism och naturlig främlingsfientlighet. Men vad har det med "troll" att göra? Människor som är nationalister låtsas givetvis ej ha sådana åsikter för att provocera fram konflikter utan det bottnar i en genuin och stor oro för landets framtid.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 13:19   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Jag anser att mängden invandrare i Sverige är för stor och skulle gärna se majoriteten utvisade härifrån, d.v.s. nationalism och naturlig främlingsfientlighet. Men vad har det med "troll" att göra? Människor som är nationalister låtsas givetvis ej ha sådana åsikter för att provocera fram konflikter utan det bottnar i en genuin och stor oro för landets framtid.
Dock har han ju helt rätt approach "troll" "många som hatar andra etniciteter" läs rasister, nazister, fascister.

Skulle vara om man springer på Kristina Winberg då kan man som anti-SD:are med fördel lägga undan personangrepp och istället börja diskutera i sak.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 18:07   #22
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Jag anser att mängden invandrare i Sverige är för stor och skulle gärna se majoriteten utvisade härifrån, d.v.s. nationalism och naturlig främlingsfientlighet. Men vad har det med "troll" att göra? Människor som är nationalister låtsas givetvis ej ha sådana åsikter för att provocera fram konflikter utan det bottnar i en genuin och stor oro för landets framtid.
Ja SD har en så kallad svans av troll
http://www.ekuriren.se/tjanster/gran...-hat-pa-natet/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 19:15   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Ja SD har en så kallad svans av troll
http://www.ekuriren.se/tjanster/gran...-hat-pa-natet/
Du är medveten om att du precis försöker bevisa din tes genom att länka till fake news va?

http://www.friatider.se/blogg/falska...lstuna-kuriren
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-25, 21:29   #24
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du är medveten om att du precis försöker bevisa din tes genom att länka till fake news va?

http://www.friatider.se/blogg/falska...lstuna-kuriren
Man kan nog vara källkritisk till båda sidorna här. Bara för att Fria Tider skriver något så behöver det ju faktiskt inte vara sant heller. Kan ju mycket väl vara folk på Fria Tider som har med detta att göra?

Det går ju dock inte komma ifrån att dessa troll som ligger bakom detta har kopplingar till den ideologin som SD stödjer och jag tror de med största sannolikhet är SD-anhängare om inte ännu värre.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 20:22   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Man kan nog vara källkritisk till båda sidorna här. Bara för att Fria Tider skriver något så behöver det ju faktiskt inte vara sant heller. Kan ju mycket väl vara folk på Fria Tider som har med detta att göra?

Det går ju dock inte komma ifrån att dessa troll som ligger bakom detta har kopplingar till den ideologin som SD stödjer och jag tror de med största sannolikhet är SD-anhängare om inte ännu värre.
Du menar alltså att det är en fifty-fifty om Fria tider talar sanning här eller inte?

Och för att få in din SD-koppling, anser du att Fria tider är SD vänliga?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 20:51   #26
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du menar alltså att det är en fifty-fifty om Fria tider talar sanning här eller inte?

Och för att få in din SD-koppling, anser du att Fria tider är SD vänliga?
Nej jag tror nog att det Frida skriver om stämmer men jag litar absolut inte på henne till 100%. Hur vida Frida är SD vänlig eller inte har jag ingen aning om men däremot anser jag att ja Fria Tider är SD vänliga.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 21:10   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Nej jag tror nog att det Frida skriver om stämmer men jag litar absolut inte på henne till 100%. Hur vida Frida är SD vänlig eller inte har jag ingen aning om men däremot anser jag att ja Fria Tider är SD vänliga.
Så ifrån att du kallat alla SD anhängare för troll så har vi nu landat i att du sitter och snackar om någon Frida och att Fria tider är SD-vänliga.

Tror vi kan stoppa här.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 13:47   #28
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Så ifrån att du kallat alla SD anhängare för troll så har vi nu landat i att du sitter och snackar om någon Frida och att Fria tider är SD-vänliga.

Tror vi kan stoppa här.
Du får nog läsa om och läsa rätt. Har aldrig skrivit att alla SD anhängare är troll

Och att jag sitter och snackar om Fria Tider och någon Frida? Snarare du som lett in på den vägen och jag som svarat på dina frågor och påståenden
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2017-03-27 klockan 13:59.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 14:52   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Du får nog läsa om och läsa rätt. Har aldrig skrivit att alla SD anhängare är troll

Och att jag sitter och snackar om Fria Tider och någon Frida? Snarare du som lett in på den vägen och jag som svarat på dina frågor och påståenden
Jo du skrev faktiskt att alla SD var troll men att dom inte visste om det själva, men det har du ju redigerat nu.

Den där "Frida" var det väl du som kom dragandes med, eller spelar min dyslexi mig ett spratt?

Och att du får Fria Tider till SD vänliga får mig att misstänka att du antagligen har förväxlat dom med Avpixlat.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 15:30   #30
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
När jag läste mitt svar så tyckte jag snarare att det stod att jag tyckte att alla som inte röstade SD var troll.
Står gärna för att jag tycker många av SDs anhängare är troll men inte alla och jag respekterar dem som anser att vi har stora problem med integrationen vilket jag också håller med om. Däremot avskyr jag folk som hatar andra bara för att de har en annan etnicitet vilket det finns många som gör inom SD
Vaddå många inom SD? Vad är källan till det? Arnstad?

Senast redigerad av bandyfan den 2017-03-27 klockan 15:31.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td