Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Visa resultat för omröstning: Hur röstar du 2018? (Riksdagsvalet)
SD 27 47.37%
KD 1 1.75%
M 8 14.04%
L 2 3.51%
C 4 7.02%
S 6 10.53%
MP 0 0%
V 6 10.53%
FI 1 1.75%
Annat parti/blankt 2 3.51%
Antal röster: 57. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-27, 17:45   #31
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Jo du skrev faktiskt att alla SD var troll men att dom inte visste om det själva, men det har du ju redigerat nu.

Den där "Frida" var det väl du som kom dragandes med, eller spelar min dyslexi mig ett spratt?

Och att du får Fria Tider till SD vänliga får mig att misstänka att du antagligen har förväxlat dom med Avpixlat.
Det redigerade inlägget var med glimten i ögat men ironi gör sig inte så bra på nätet

Sorry fick på något vänster "Fria" till "Frida" så henne glömmer vi.
Men det är väl knappast någon lögn att Fria Tider är en invandrarkritisk sajt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2017-03-27 klockan 17:46.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 18:01   #32
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Vaddå många inom SD? Vad är källan till det? Arnstad?
Många = fler än två och jag är säker på att du kan hitta fler än två SD-anhängare som hatar folk med invandrarbakgrund

Skämt åsido så kan du ju knappast ha blundat för att SD sparkat ut medlemmar flera gånger ur partiet på grund av till exempel rasistiska inlägg och kommentarer?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 21:06   #33
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Många = fler än två och jag är säker på att du kan hitta fler än två SD-anhängare som hatar folk med invandrarbakgrund

Skämt åsido så kan du ju knappast ha blundat för att SD sparkat ut medlemmar flera gånger ur partiet på grund av till exempel rasistiska inlägg och kommentarer?
Alla partier har folk som skriver sånt, skillnaden mellan SD och sossarna är dock att SD ger dem sparken...
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-27, 21:31   #34
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Alla partier har folk som skriver sånt, skillnaden mellan SD och sossarna är dock att SD ger dem sparken...
Stämmer men det verkar hända oftare hos SD än hos övriga riksdagspartier (OBS HAR INGEN KÄLLA PÅ DETTA).
Har inte så mycket för sossarna heller. Dom har delvis en "fin" tanke att alla ska ha det lika bra (dåligt) men det är inte mer än en "fin" tanke.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td