Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-04, 14:28   #16
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Jag fick ett mail ifrån polisen där han undrade hur han kunde hjälpa mig. Sedan så skrev han att han kände igen Löken som en gammal arbetskoilega. Köken och jag är med i samma teatergrupp.

Så nu väntar jag med spänning på säkerhetsansvarigas objektiva analys av hur Socialtjänsten har arbetat. För svara ska fanskapet om det så ska innebära att han i ett sista desperat försök tvingas att dra ner brallorna och skita ut ett svar åt mig!!!
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-04, 18:25   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Kan inte du bli hans advokat? Rent spontant känns ni som ett vasst team!
Haha, va fan, trodde jag hade träffat botten för längesedan, men jag hade visst en bit kvar
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-04, 19:07   #18
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Haha, va fan, trodde jag hade träffat botten för längesedan, men jag hade visst en bit kvar
Jag har varit med i samma Kultur & Drama-grupp som ssk och kan gå i god för att han besitter både talets och tankens gåva
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-05, 02:33   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Jag har varit med i samma Kultur & Drama-grupp som ssk och kan gå i god för att han besitter både talets och tankens gåva

Haha, man tackar, sämre kronvittne kunde man ha
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-05, 20:10   #20
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ALA Visa inlägg
Jag fick ett mail ifrån polisen där han undrade hur han kunde hjälpa mig. Sedan så skrev han att han kände igen Löken som en gammal arbetskoilega. Köken och jag är med i samma teatergrupp.

Så nu väntar jag med spänning på säkerhetsansvarigas objektiva analys av hur Socialtjänsten har arbetat. För svara ska fanskapet om det så ska innebära att han i ett sista desperat försök tvingas att dra ner brallorna och skita ut ett svar åt mig!!!
Stå på dig och ta igen skit! https://www.youtube.com/watch?v=eqHFL5LKpyI

Vi är många som står bakom dig i kampen mot myndigheterna.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-05, 21:40   #21
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni borde faktiskt inte ge ens en möjlighet till feltolkning av TS, hams psyke nu kan vara mycket lite resisent och filtrerar helt upp och ner
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-06, 11:33   #22
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Idag fick jag ett mail ifrån säkerhetsansvarige som vill att vi träffas för att diskutera igenom det hela.

Allting går så lätt bara man är lite smidig!
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td