Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-26, 06:37   #1
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Hur bra är ViTippa?


Tidningen alltså - har de någon info som inte finns på ex. soccerway, och bbs eller följer de helt enkelt internet? Har de några bra tippare? Då tänker jag mest på stryktipset
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 07:04   #2
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har ViTippa just nu och har haft dem lite då och då när de ger några bra erbjudanden. Allt de har där hittar du på nätet, självklart.

De kommer inte med något extra men jag tycker det är rätt trevligt att kunna läsa ur en tidning om helgens alla matchreportage samt kolla in helgens matcher osv istället för en dator. Det är mycket trevligare överskådligt i en tidning än att klicka runt till det man söker. Sedan när helgen närmar sig så har man redan en bra överblick med avstängningar och ide på vad man ska spela. Då följer man bara upp med pot startelvor nya skador etc på lördagen genom nätet.

Men detta blir den sista gången för mig. Kännns bara som en extra onödig lyxvara som finns gratis. Bara att man för lägga några minuter extra på det.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Portugisen (+20)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 12:51   #3
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tack Zimelen! Exakt det jag ville veta.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-27, 20:20   #4
 
handmades avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 1002
Standard

Jag har också Vitippa.. Det är som zimzelen säger att man får en bra överblick på ett bra sätt när man läser en tidning. Sen har dom även ett sista minuten mail som kommer på fredagarna med dom senaste nyheterna vad gäller skador med mera för stryktipset. Det tycker jag är väldigt bra. Men all info går även att finna på nätet. Sen använder man även en del olika forum och bloggar och eget tyckande när man sätter ihop raderna. Så det är lite av lyx och ha tidningen. Men har man tippat i 30 år så är det lite av en vana att titta i en tidning....
handmade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-27, 20:27   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2206
Standard

Trodde ärligt talat inte att den tidningen överlevt. Inte ens Buster finns ju kvar.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-27, 20:36   #6
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Trodde ärligt talat inte att den tidningen överlevt. Inte ens Buster finns ju kvar.
Tragiskt,vem minns inte Åshöjden,Roy of the Rovers,Benny Guldfot,Greppet Direkt,Johnny Puma,Åskfåglarna,Super Mac,Bullen mfl.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-28, 08:43   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Deras tips är ju värdelösa. Kudos ska de ha för att de vågar sticka ut lite med sina tipsförslag till V75.

Men som de andra säger, det är tidningen man vill hålla i handen. Lättöverskådligt med tabellerna. Sedan gillar jag deras "Vinnande vetande" som är lite svår att hitta någon annanstans där de lägger upp lite fakta/statistik.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td