Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-12, 10:57   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2011-12-12 Sweden - France (WorldCh 3 W)



Datum: 2011-12-12
Tid: 17:30
Sport: Handboll
Land: WorldCh 3 W
Liga: WorldCh 3 W
Match: Sweden - France
Period: ft

Spel: Sweden +4.0
Insats: 4
Odds: 1.826
Bolag: Pinnacle

Motivering:
VM i Brasilien ångar på och oddsmässigt stiger Sverige något fruktansvärt, vi kan inte vänta längre!

Det är dags för Sverige att spela sin första slutspels match i detta mästerskap och på andra sidan står Frankrike. Sverige kom 3:a i sin grupp efter att ha förlorat med uddamålet mot Kroatien och Danmark. Frankrike slutade 2:a i sin grupp efter att ha förlorat mot Brasilien. Frankrike är snäppet bättre än Sverige, men att vinna med 5 bollar? Nja, det tror jag inte alls, nu är det slutspel och Sverige brukar höja sig desto längre turneringen går. Får inte Frankrike skyttet att stämma så tror jag Sverige mycket väl kan skrällvinna detta och med Frankrikes bästa spelare V9 Signate borta blir det tufft. Som jag sa innan så har Sverige enbart 2 förluster med uddamålet och Frankrike är inte ett bättre lag än varken Kroatien eller Danmark, så linan är helt felsatt enligt min mening. Mycket hänger också på hur Linnea Torstensson presterar, hon gjorde 10 baljor mot Kroatien förra matchen och även om hon nu bara skulle göra till exempel 3 så har vi sett prov på att vårt blågula landslag kan hänga med, se bara matchen mot Danmark då hon var totalt under isen. Detta tar vi!
Jag lirar också: Sverige -0.5 @ 5.00 på Betsson, 1unit.

// AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+5)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2011-12-12 klockan 13:50.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 14:24   #2
 
Crosmans avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Sundets pärla
Inlägg: 29
Sharp$: 615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satt faktiskt och diskuterade detta med en gammal handbollsräv på jobbet och båda var ganska rörande överens om att det skulle kunna bli en hyfsat tight tillställning trots allt, vi får hoppas vi får rätt! Lycka till!
Crosman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 14:30   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1375
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14067325.ab
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 14:45   #4
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Ja, detta blir nog en tät och härlig match att titta på idag. Jag har då inte skrivit av Sveriges chanser än. Det är först i en eventuell nästa omgång som jag börjar tveka.

Kan Torstensson komma igång med skyttet igen så har vi en väl så bra chans. Om hon plockas bort av fransyskorna så kommer det bli tufft men jag tror inte att Sverige viker ner sig. Om man ser till matcherna mot Danmark och Kroatien så gjorde väl flickorna inte sina bästa insatser men ändå så var vi med ända fram till slutsignalen. Dom visar upp en otrolig mental styrka i slutet.

Minska de tekniska felen och chansen till avancemang finns absolut där!

AndreasB: Vad hände med ditt spreadsheet härifrån VM? Jag tittade till det ibland i början av turneringen men nu är det borta?
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 14:52   #5
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Ja, detta blir nog en tät och härlig match att titta på idag. Jag har då inte skrivit av Sveriges chanser än. Det är först i en eventuell nästa omgång som jag börjar tveka.

Kan Torstensson komma igång med skyttet igen så har vi en väl så bra chans. Om hon plockas bort av fransyskorna så kommer det bli tufft men jag tror inte att Sverige viker ner sig. Om man ser till matcherna mot Danmark och Kroatien så gjorde väl flickorna inte sina bästa insatser men ändå så var vi med ända fram till slutsignalen. Dom visar upp en otrolig mental styrka i slutet.

Minska de tekniska felen och chansen till avancemang finns absolut där!

AndreasB: Vad hände med ditt spreadsheet härifrån VM? Jag tittade till det ibland i början av turneringen men nu är det borta?
Tog bort mitt sheet andra dagen då jag inte orkade med Sveriges insatser eller domarens, men gav mig fan på att lira ändå efter ett tag. Tycker generellt sett att det är så jävla dålig kvalité på allting i detta mästerskapet. Har ett annat sheet om du vill ha i PM.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 14:53   #6
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorro Visa inlägg
Står i reken.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 17:09   #7
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Tog bort mitt sheet andra dagen då jag inte orkade med Sveriges insatser eller domarens, men gav mig fan på att lira ändå efter ett tag. Tycker generellt sett att det är så jävla dålig kvalité på allting i detta mästerskapet. Har ett annat sheet om du vill ha i PM.
Gärna! Skicka över det
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 17:13   #8
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Gärna! Skicka över det
Här har du länken: http://www.rekatochklart.se/spelbok/R.Baggio/
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 17:18   #9
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Tack Kingscania
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), kingscania (+1)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 18:57   #10
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

satt fint snygging
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 19:32   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Frankrike hade vänligheten att inte ens försöka måla i sista anfallet.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 19:35   #12
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Tycker Sverige lägger matchen när man släpper in 6 raka en bit in i andra halvlek, men face it vi har inget i en kvartsfinal att göra.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td