Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-01, 15:11   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-08-01 Spain - Denmark (Olympic W)



Datum: 2012-08-01
Tid: 20:30
Sport: Handboll
Land: Olympic W
Liga: Olympic W
Match: Spain - Denmark
Period: ft

Spel: Denmark -0.5
Insats: 8.00
Odds: 2.660
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Fattar inte vad bolagen har gjort här, Danmark ska max stå i 2.20!!

Spanien möter Danmark i en mycket viktig match för fortsättningen i denna turneringen. På förhand tycker jag dessa lag är i princip jämlika med liten liten fördel för Spanien. Spanien har inlett OS med 1 oavgjord och 1 torsk. Den oavgjorda spelade man senast mot Frankrike (18-18). Frankrike gjorde en dålig match och kom inte alls upp i nivå, likaså Spanien. I Spaniens premiär mötte dom Sydkorea och torskade med 27-31. Jag såg också den och Spanien var inte alls bra där heller, dom kommer helt enkelt inte upp i nivå än så länge i denna turnering och jag ser ingenting som tyder på det heller.

Danmark har ett helt okej lag och dom har inlett turneringen med 1 vinst och 1 torsk. Man började med att slå Sverige med 21-18 och spelade helt okej stundtals, lite för mycket slarv i första där men man skärpte till sig och vann andra halvlek med 13-8. I den senaste matchen så blev det torsk mot Sydkorea med 25-24 och återigen så slarvade Danmark i första, trots detta så spelade dom jämt (11-10 i HT). I andra halvlek så skärpte danskorna återigen till sig men det gjorde även Sydkorea som lyckades dra det längsta strået.

Om danskorna bara är med från början i denna matchen så är det fördel Danmark enligt mig. Och om det skulle vara så som jag tror att Spanien inte höjer sig markant så tror jag inte dom slår Danmark idag. Med dessa förutsättningar så tycker jag allt över 2.20 är riktigt bra! Jag valde mellan Danmark -0.5 eller +1.5 men jag känner att det är betydligt mer värde i att spela rak här än ett löjligt hcp på 1.5.

Lycka till om ni vågar följa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), BlackCobra (+2), yertle (+1)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-08-01 klockan 15:25.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 21:16   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jaha då var vi här igen. Danmark har återigen gjort en katastrof halvlek och låg i HT under med 14-9.. Danmark vinner andra halvlek 10-12, tänker inte säga mer och låter siffrorna tala.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 21:43   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Tyvärr kan jag inte hålla med dig riktigt här. Jag tror personligen att mycket av Danmarks upphämtning i slutet på andra berodde på Spaniendamernas nerver. Det såg väldigt krystat ut och allmänt oroligt sista 10 minutrarna.

Sett till hela matchen var ändå Spanien det något bättre laget även om jag personligen nog hade spelat Danmark till 2.66 även imorrn om lagen mötts igen.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-02, 13:39   #4
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tyvärr kan jag inte hålla med dig riktigt här. Jag tror personligen att mycket av Danmarks upphämtning i slutet på andra berodde på Spaniendamernas nerver. Det såg väldigt krystat ut och allmänt oroligt sista 10 minutrarna.

Sett till hela matchen var ändå Spanien det något bättre laget även om jag personligen nog hade spelat Danmark till 2.66 även imorrn om lagen mötts igen.
Vi har nog lite olika tankar där, tycker Danmark slarvar alldeles för mycket. Fick inte heller känslan att spanjorskorna gav upp eller fick nerver. Men men, torsk på spelet så bara att ta nya tag!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td