Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-02, 13:26   #16
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Tackar! Provar 4 singelspel,s amt 3 dubblar med Dorin som banker, samt en fyrling. Jobba nu våra tjejer.

Fan livet leker, skidskytte och spel, tjejen på basketmatch. Bor dessutom i samma hus som sumpans bästa gyros. Jävligt nice kunna glida ner i pyjamas och hämta bakiskäk.

Hela vägen nu!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 13:29   #17
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Rygg på vinnarspelet.

Men sen har jag Palka istället slå Gregorin till 1.90

Sen spelat denna Henkel-Vilukhina: 2 till 1.90
Den känns intressant faktiskt. Ser nu att Gregorin gått upp till 2.10 också. Hade ju varit trevligare att spela till faktiskt.

Men nu jobbar vi in Domracheva!
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 13:41   #18
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tackar! Provar 4 singelspel,s amt 3 dubblar med Dorin som banker, samt en fyrling. Jobba nu våra tjejer.

Fan livet leker, skidskytte och spel, tjejen på basketmatch. Bor dessutom i samma hus som sumpans bästa gyros. Jävligt nice kunna glida ner i pyjamas och hämta bakiskäk.

Hela vägen nu!
Har du lite tid över kan du ju glida inom mig med den där kebaben också
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 13:48   #19
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Solemdal känns grön även om det är två stående kvar men vi ska inte ropa hej ännu. Gregorin har tio sekunder tillgodo just nu samt så ligger Dorin bara runt fem sekunder efter mott 22 när de startade och både Dorin och Semerenko har skjutit fullt. Domracheva knapar in på avståndet också. Ser helt klart bra ut just nu.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 14:06   #20
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

2 av 4 satt, blev ju lite plus, 2 singlar satt samt en dubbel. Tackar för jävligt bra och kunnig info. Keep it up!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 14:17   #21
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Ja, Berger är bara för bra just nu och det blev bara en bom, vilket gör att Domracheva inte hade någon chans att passera i stort sett - definitivt inte när hon själv bommar ett. Henkel skjuter fortsatt stabilt och belönas tack vare det med en bronsmedalj.

Solemdal hade fem bom i dag, vilket är lite mer än jag tycker är acceptabelt för henne, och det blev en enkel seger över S Gasparin (som dunkade nio bom!) och avståndet var över fyra minuter mellan dem.

Glad även att Dorin lyckas ta sig förbi Semerenko och det blev till slut rätt säkert ändå även om det ett tag kunde slutat hur som helst men i det stående hade Dorin enbart två mot mot tre för Semerenko. Det hae nog gått vägen ändå men skönt med lite marginal, drygt 30 sekunder mellan dessa två.

Gregorin skjuter tre bom och då kan man så klart inte segra över Palka som satte nitton av sina skott i dag. Låg bra med inför sista skjutningen men sen blev det god natt. 35 sekunder efter och jag tror hon hade tagit det med en bom mindre faktiskt, även om en straffrunda enbart tar runt 24 sekunder.

Soukalova får godkänt i dag även om det blev tre bom i dag. Efter första skjutningen låg hon riktigt bra med, topp sex tror jag bestämt. Men sen drar hon två bom i andra skjutningen, även denna liggande - vilket inte ska ske. Ska bli intressant att flja henne framöver iaf.

Zaitseva skjuter bedrövligt i dag och Mäkäräinen kunde fått godkänt skytte men den senare träningsskjuter fyra bom i sista skyttet.

Det slutar med grönt och de två huvudspelen satt. Då får jag vara nöjd även om jag vill se att det blir helt grönt men ju längre säsongen lider ju säkrare blir man i sina analyser.

Nästa tävling går på fredag i Österrike. Då tar vi på oss handskarna igen
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 14:20   #22
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
2 av 4 satt, blev ju lite plus, 2 singlar satt samt en dubbel. Tackar för jävligt bra och kunnig info. Keep it up!
Tackar tackar. Ja, de två viktiga spelen satt. Såg att oddsen sjönk lite men trevligt det blev plus iaf, även om man alltid vill ha mer
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td