Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-30, 14:39   #16
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Ok ber om ursakt da. Relativt ny pa sidan sa forsoker lara mig hur jag ska folja best alla dessa spreadsheets. Trodde sidan har gjort sa att man kan endast lagga spel 1 till 5 units i spreaden da jag aldrig sett ngn reka mer an 5 units. Nu vet jag mer iallafall. Och igen mogna kommentar fran Andreas , slappna av som du kan se har jag aldrig kritiserat ngn har och givetvis ville jag inte klanka pa dig heller keep it up.
Snälla, börja använda åäö och har du inte det på tangenbordet så gå in i datorns inställningar och ändra där så du får åäö även på ett engelskspråkigt tangenbord.

Jag kör dessutom 1-10 units i mitt spreadsheet här på sharps. Är det okej för dig och reglerna eller måste jag ändra till 1-5 units?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+10)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-30, 14:46   #17
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Ok ber om ursakt da. Relativt ny pa sidan sa forsoker lara mig hur jag ska folja best alla dessa spreadsheets. Trodde sidan har gjort sa att man kan endast lagga spel 1 till 5 units i spreaden da jag aldrig sett ngn reka mer an 5 units. Nu vet jag mer iallafall. Och igen mogna kommentar fran Andreas , slappna av som du kan se har jag aldrig kritiserat ngn har och givetvis ville jag inte klanka pa dig heller keep it up.
Klart som fan du ska ifrågasätta. Det är så man utvecklas. Keep it up mannen!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-30, 15:51   #18
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Snälla, börja använda åäö och har du inte det på tangenbordet så gå in i datorns inställningar och ändra där så du får åäö även på ett engelskspråkigt tangenbord.

Jag kör dessutom 1-10 units i mitt spreadsheet här på sharps. Är det okej för dig och reglerna eller måste jag ändra till 1-5 units?
Nix du behover ej andra. Var kan jag folja dina spel? E nere pa Malta och 99% jag gor pa datan e pa engleska sa jobbigt byta hela tiden, hoppas
du star ut med det.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td