Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-03, 13:33   #1
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Hammarby-Sävehof tv sändning 15.00, bra spel!!


Hammarby +4,5 till 1,85 på unibet.

Detta anser jag är ett bra odds, då Bajen är bra hemma och Sävehof är inte lika starka iår då dom tappat bra spelare för varje år och även tappade Fredrik Larsson mitt i säsongen.

Att Hammarby skall torska med 5 bollar hemma mot IKS tror jag INTE, utan kliver in här med ett singelspel!
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 13:49   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Hammarby +4,5 till 1,85 på unibet.

Detta anser jag är ett bra odds, då Bajen är bra hemma och Sävehof är inte lika starka iår då dom tappat bra spelare för varje år och även tappade Fredrik Larsson mitt i säsongen.

Att Hammarby skall torska med 5 bollar hemma mot IKS tror jag INTE, utan kliver in här med ett singelspel!
Tappat bra spelare för varje år? Nog för att Larsson är bra men man har fått in Kent-Robin Tönnesen som var Elitseriens genom tiderna dyraste värvning? Dessutom några till nyförvärv i år så man har inte sämre lag i år, möjligtvis liknande standard som förra året. Enligt mig finns det absolut inget värde här, bajen har ofta svårt mot de lite bättre lagen och det finns risk till åka av här tyvärr.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:08   #3
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Tappat bra spelare för varje år? Nog för att Larsson är bra men man har fått in Kent-Robin Tönnesen som var Elitseriens genom tiderna dyraste värvning? Dessutom några till nyförvärv i år så man har inte sämre lag i år, möjligtvis liknande standard som förra året. Enligt mig finns det absolut inget värde här, bajen har ofta svårt mot de lite bättre lagen och det finns risk till åka av här tyvärr.

Jag tycker norrmannen har varit väldigt blek för Sävehof, så att han är dyraste värvningen bryr jag mig mindre om, då det skall visas på banan också. Och detta har inte gjort!
Sen tar det alltid någon säsong innan man blir "varm" i kläderna.


Vi har olika åsikter om denna matchen, så vi får väl se vem som har rätt när slutsignalen går
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:14   #4
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Fint start på Hammarby. Hojta till om ni handbollsvänner hittar något bra livespel
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:19   #5
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Fint start på Hammarby. Hojta till om ni handbollsvänner hittar något bra livespel
handbollsmatcher har en tendens att bli jämna mot slutet och +2 (1X2) på Sävehof till 1.80 som SvS ger nu tycker jag är riktigt bra. Hammarby kan bara bli sämre och Sävehof bara bättre.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:28   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
handbollsmatcher har en tendens att bli jämna mot slutet och +2 (1X2) på Sävehof till 1.80 som SvS ger nu tycker jag är riktigt bra. Hammarby kan bara bli sämre och Sävehof bara bättre.
8 minuter senare har vi från 4-8 kommit till 8-8. Hoppas du hann rygga för nu sitter man på fint värde
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:29   #7
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
8 minuter senare har vi från 4-8 kommit till 8-8. Hoppas du hann rygga för nu sitter man på fint värde
Jag är med
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:41   #8
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

16-11 till Sävehof i paus Känns gött att sitta på +1,5 nu!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 14:45   #9
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Vi har olika åsikter om denna matchen, så vi får väl se vem som har rätt när slutsignalen går
Bara för att någon hade rätt om matchen innebär inte det med automatik att det fanns värde i spelet/oddset. Det är två olika saker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 15:09   #10
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Bara för att någon hade rätt om matchen innebär inte det med automatik att det fanns värde i spelet/oddset. Det är två olika saker.
Instämmer. Att "inte tro" någonting är ju lika med att ge det mindre än 0-49,9% chans att inträffa.

Oddset 1.85 ger 46% sannolikhet att det inte inträffar, så om den verkliga chansen ligger mellan 46,1-49,9% att Sävehof vinner med 5 bollar eller mer har ju både Skubb14 och AndreasB1897 rätt i sina inlägg även om bara Andreas1897 har gjort det rätta ur ett spelteoretiskt perspektiv.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2013-02-03 klockan 15:10.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td