Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-24, 11:23   #76
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Visst är det så. Finner inte ett enda odds som är spelvärt. Blir att vänta som så ofta på liveoddsen istället.

Fan, du är ju stekhet sirlarsson, speciellt på tennisen. Har du något officiellt sheet?
Nej, har inte rekat Tennis sen vi la ner betwarriors, bara spelar anonymt men då jag fått ett par fina rekar här på sharps senaste tiden så ville jag betala tillbaka lite och nu har 4/4 suttit så jag drar mig vackert tillbaka

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-01-24 klockan 11:25.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 13:57   #77
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Jag spelar en mindre peng på Spanien idag till 3,10 @ bwin. Tycker oddset är klart för högt, Spanien har enorm kvalité kanske inte övertygat hittills men att dom inte ska kunna ta Frankrike i 3-4 matcher av 10 går jag inte på.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 15:51   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Utan sterbik i mål känns det helt korrekt att Frankrike är Klara favoriter.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 16:14   #79
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Ikväll smäller det! Först ut Frankrike - Spanien. Tycker det är klar fördel Frankrike och tyvärr så är oddssättarna inne på samma linje. Frankrike är i mina ögon ett jämnare lag än Spanien och är inte lika sårbara. Med Joli Guillaume, Nikola Karabatic och Michael Giugou i spetsen lär Spanjorerna få det tufft. Spanien kretsar det mycket runt Joan Canellas, lita på att han lär få det tufft ikväll. En annan mycket bra spelare som måste ha en toppen kväll för att man ska kunna utmana är Victor Tomas. Lägg där till att Frankrike ´´vilade´´ ut sig lite i matchen mot Sverige och kommer vara pigga inför detta.
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 16:30   #80
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simb chaplin 1 Visa inlägg
Ikväll smäller det! Först ut Frankrike - Spanien. Tycker det är klar fördel Frankrike och tyvärr så är oddssättarna inne på samma linje. Frankrike är i mina ögon ett jämnare lag än Spanien och är inte lika sårbara. Med Joli Guillaume, Nikola Karabatic och Michael Giugou i spetsen lär Spanjorerna få det tufft. Spanien kretsar det mycket runt Joan Canellas, lita på att han lär få det tufft ikväll. En annan mycket bra spelare som måste ha en toppen kväll för att man ska kunna utmana är Victor Tomas. Lägg där till att Frankrike ´´vilade´´ ut sig lite i matchen mot Sverige och kommer vara pigga inför detta.

Inne på samma spår, tänkte avstå men blev tillslut Frankrike 4u.
Hoppas att det var rätt beslut nu.
Tilleyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 17:09   #81
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Tilleyy den jobbar vi på!
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 17:30   #82
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simb chaplin 1 Visa inlägg
Lägg där till att Frankrike ´´vilade´´ ut sig lite i matchen mot Sverige och kommer vara pigga inför detta.
Att "vila" sig brukar sällan vara bra inför nästkommande match i handboll även om det troligtvis är väldigt bra inför nästnästa match.

Spanien börjar med bollen och "först till 5 mål" livespelas precis innan matchstart till 2.10@Bet365!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 17:42   #83
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Haha katastrofstart av Spanien. För mycket respekt för Omeyer
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 18:06   #84
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simb chaplin 1 Visa inlägg
Tilleyy den jobbar vi på!
Såg bra ut till en start, just nu är jag väldigt sugen på att spela Spanien och minimera förlusten bara..
Ser inte alls bra ut..
Tilleyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 18:12   #85
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Börjar påminna om Sverige....nja jag löper linan ut så den får du jobba på själv Tilleyy, men förstår dig fullt ut om du tar det beslutet.
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 18:13   #86
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tilleyy Visa inlägg
Såg bra ut till en start, just nu är jag väldigt sugen på att spela Spanien och minimera förlusten bara..
Ser inte alls bra ut..
Spanien? Fixar Frankrike dessa enorma mängder med bortkastade bollar och tekniska fel så vinner dem lätt.

Frankrike -1,5 spelat till 3.90@Unibet precis efter första halvlek. Dem har redan sänkt till 3.50 efter ett par minuters paus
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 18:18   #87
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simb chaplin 1 Visa inlägg
Börjar påminna om Sverige....nja jag löper linan ut så den får du jobba på själv Tilleyy, men förstår dig fullt ut om du tar det beslutet.
Nej ger inte heller upp, är lika besviken som de franska supportrarna bara!
Tilleyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 19:06   #88
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Spanien? Fixar Frankrike dessa enorma mängder med bortkastade bollar och tekniska fel så vinner dem lätt.

Frankrike -1,5 spelat till 3.90@Unibet precis efter första halvlek. Dem har redan sänkt till 3.50 efter ett par minuters paus
Rejält plus i matchen totalt då trots förlustspelet på Spanien först till 5 min. Snacka om felvärdering av bolaget i halvtid


Ska bli kul att se Danmark nu. Det här kan bli en riktigt fartfylld match!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 19:15   #89
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Instämmer Sprite. Lär bli en riktigt härlig fajt detta och ett sanslöst tryck i hallen! Det är en av många faktorer som talar för Danskarna som också är motiverade favoriter i matchen. Tycker dock man har blivit lite väl stora favoriter och raka ettan till runt 1,40 är ointressant. Däremot finns ett annat superspel i matchen som jag ser det som. Nu ser vi fram mot en härligt semi nr 2!
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-24, 19:25   #90
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simb chaplin 1 Visa inlägg
Instämmer Sprite. Lär bli en riktigt härlig fajt detta och ett sanslöst tryck i hallen! Det är en av många faktorer som talar för Danskarna som också är motiverade favoriter i matchen. Tycker dock man har blivit lite väl stora favoriter och raka ettan till runt 1,40 är ointressant. Däremot finns ett annat superspel i matchen som jag ser det som. Nu ser vi fram mot en härligt semi nr 2!
Dela med dig
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td