Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-03, 19:37   #16
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Provar Kenworthy också 16 gånger, nordic har honom som 5 gånger.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:39   #17
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Provar Kenworthy också 16 gånger, nordic har honom som 5 gånger.
Jag funderade på det, men det är fler avvikelser i odds så istället för att börja spela på oddsskillnad så vill jag gärna höra ett expertutlåtande.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:41   #18
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag funderade på det, men det är fler avvikelser i odds så istället för att börja spela på oddsskillnad så vill jag gärna höra ett expertutlåtande.
Täcker lite med honom, han var bra sist jag kollade och verkar ha riktigt coola tricks, jag är ingen expert men jag är ganska övertygad om att Nordic ligger klart närmare verkligheten på dom flesta oddsen här i slopestyle.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:50   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Oddset på Harlaut bortplockat på marathon :(

NVM ligger kvar men lägre

Senast redigerad av forbannat den 2014-02-03 klockan 19:52.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 21:37   #20
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

26 ggr och fortfarande ett bjudodds. Jesper Tjäder ligger tex på 9 ggr pengarna. Han var i år reserv i X-Games. Henrik Harlaut var en kandidat till att vinna. Han vann även kvalet. Det säger det mesta om hur fel det ligger. Ungefär som att det skulle vara 26 ggr pengarna på att AIK vinner allsvenskan i år.

Nick Goepper är väl kanske den främsta utmanaren om guldet ihop med Harlaut skulle jag väl säga. Har sett bilder från backen nu och hoppen är riktigt stora så kan nog slängas en hel del tripplar vilket bara gjorts ett fåtal gånger i tävlingssammanhang. Tänk om Henrik skulle landa en nosebutter trippel. Då är nog vinsten given.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td