Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-30, 18:06   #1
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

OS-Skidskytte


Betsafe/Betsson erbjuder 12.50 gånger degen på att Sverige tar över 1.5 medaljer på skidskyttevallen i OS. Det måste bara vara värde i min mening. På damsidan är chanserna visserligen microskopiska, och antagligen i mixedstaffetten också. Men herrstaffetten borde Sverige ha 20-25% medaljchans imo och tar man medalj där så har ju Bergman/Ferry/Lindström 4 individuella chanser var att plocka en medalj.

Kunde inte motstå detta odds utan slängde in några hundringar.

Senast redigerad av jaroiten den 2014-01-30 klockan 21:26. Anledning: Edit: gubben heter ju Bergman inte Berggren. :)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 18:51   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 2420
Standard

Jag skulle vilja säga att chanserna på damsidan och i mixstafetten är ännu mindre än mikroskopiska då vi inte skickar dit några damer...

Annars är jag enig, fint värde i spelet.
larzzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 20:03   #3
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tarje Bö under 1.5 guld till 1.80 i odds hos Nordicbet ser också bra ut. (Betsson/Betsafe har 3.50 på över)

Stafetten är ju en klar guldchans (ca 50%) men annars är det väl små chanser inte mer än ca 10% förutom mixedstaffetten som är lite större förutsatt att han får köra. Väntevärde på ett guld imo.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 20:23   #4
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Tarje Bö under 1.5 guld till 1.80 i odds hos Nordicbet ser också bra ut. (Betsson/Betsafe har 3.50 på över)

Stafetten är ju en klar guldchans (ca 50%) men annars är det väl små chanser inte mer än ca 10% förutom mixedstaffetten som är lite större förutsatt att han får köra. Väntevärde på ett guld imo.
Vart hittar du den? Borde ju rimligtvis vara Specialspel Norge - Norweigan Biathlon, men han är inte bland de namnen
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 20:47   #5
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stämmer, verkar som att den är bortplockad.

jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 20:54   #6
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tycker den är 50/50, jag har redan räknat in medalj för Norge på stafetten. Sen har han 4 chanser + ev mixstafett på sig att ta en till? Är inte alls enig med detta spel men håller med om värdet i 12,50 oddsarn.

EDIT: Såg nu att det var Guld, läste medaljer först och det spelet hade ej varit bra

Lycka till!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 21:08   #7
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6007
Standard

Lånar tråden lite då det känns ovärt att starta en ny. Men Henrik Harlaut att vinna slopestyle till 10 ggr pengarna hos Nordicbet. Jag vet inte vem som satt dessa oddsen men de sitter helt fel.

Henrik Harlaut kom fyra i förra veckans X-Games vilket tidigare har varit motsvarigheten till OS för extremsportare.
Vädret ställde tyvärr till det lite under finalen i X-Games och finalen blev inte riktigt som väntat.
Henrik fortsätter att nöta sina butter snurrar, som han vann guldet i Big-Air med. Han snurrar i vanliga fall åt vänster men har nu lärt sig den åt vänster också.
Slopestyle handlar om stil och variation. Att snurra åt både höger och vänster ger extrapoäng. Tyvärr så landade inte Henrik sin snurr åt höger perfekt, dels pga vädret. Gör han ett perfekt åk och lyckats landa sin butter 12a åt höger har han en given pallplats och förmodligen en guldmedalj när OS är slut.

Jämför vi så är oddset på att Oscar Wester som inte ens var inbjuden till X-Games 8.75.

Oddset borde ligga runt 3.50 enligt mig. Henrik är en kille som har en unik style och jag vet att han övat på något mer trick som han inte använt sig utav förut.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 21:12   #8
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Lånar tråden lite då det känns ovärt att starta en ny. Men Henrik Harlaut att vinna slopestyle till 10 ggr pengarna hos Nordicbet. Jag vet inte vem som satt dessa oddsen men de sitter helt fel.

Henrik Harlaut kom fyra i förra veckans X-Games vilket tidigare har varit motsvarigheten till OS för extremsportare.
Vädret ställde tyvärr till det lite under finalen i X-Games och finalen blev inte riktigt som väntat.
Henrik fortsätter att nöta sina butter snurrar, som han vann guldet i Big-Air med. Han snurrar i vanliga fall åt vänster men har nu lärt sig den åt vänster också.
Slopestyle handlar om stil och variation. Att snurra åt både höger och vänster ger extrapoäng. Tyvärr så landade inte Henrik sin snurr åt höger perfekt, dels pga vädret. Gör han ett perfekt åk och lyckats landa sin butter 12a åt höger har han en given pallplats och förmodligen en guldmedalj när OS är slut.

Jämför vi så är oddset på att Oscar Wester som inte ens var inbjuden till X-Games 8.75.

Oddset borde ligga runt 3.50 enligt mig. Henrik är en kille som har en unik style och jag vet att han övat på något mer trick som han inte använt sig utav förut.
Spelade till 8 gånger, hann sänkas, men tycker den är bra ändå. Tycker som dig att han har runt 25% vinstchans.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 21:18   #9
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tycker den är 50/50, jag har redan räknat in medalj för Norge på stafetten. Sen har han 4 chanser + ev mixstafett på sig att ta en till? Är inte alls enig med detta spel men håller med om värdet i 12,50 oddsarn.

EDIT: Såg nu att det var Guld, läste medaljer först och det spelet hade ej varit bra

Lycka till!
Precis det är guld som gäller.

Norge står i 2 gånger pengarna på att ta guld på stafetten (unibet) så ligger nog runt 50% att han tar guld där.
Sen har han inte en endaste individuell seger i världscupen i år och har 15 i odds (unibet) på samtliga fyra grenar, så skulle uppskatta det till 5% chans till guld i vardera gren. Hur stor chansen är i mixed stafeten har jag dock svårt att uppskatta.

Senast redigerad av jaroiten den 2014-01-30 klockan 21:25.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 21:28   #10
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Lånar tråden lite då det känns ovärt att starta en ny. Men Henrik Harlaut att vinna slopestyle till 10 ggr pengarna hos Nordicbet. Jag vet inte vem som satt dessa oddsen men de sitter helt fel.

Henrik Harlaut kom fyra i förra veckans X-Games vilket tidigare har varit motsvarigheten till OS för extremsportare.
Vädret ställde tyvärr till det lite under finalen i X-Games och finalen blev inte riktigt som väntat.
Henrik fortsätter att nöta sina butter snurrar, som han vann guldet i Big-Air med. Han snurrar i vanliga fall åt vänster men har nu lärt sig den åt vänster också.
Slopestyle handlar om stil och variation. Att snurra åt både höger och vänster ger extrapoäng. Tyvärr så landade inte Henrik sin snurr åt höger perfekt, dels pga vädret. Gör han ett perfekt åk och lyckats landa sin butter 12a åt höger har han en given pallplats och förmodligen en guldmedalj när OS är slut.

Jämför vi så är oddset på att Oscar Wester som inte ens var inbjuden till X-Games 8.75.

Oddset borde ligga runt 3.50 enligt mig. Henrik är en kille som har en unik style och jag vet att han övat på något mer trick som han inte använt sig utav förut.
Nere i 8 ggr nu en kvart senare. Någon iaktar tråden
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 21:47   #11
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
Nere i 8 ggr nu en kvart senare. Någon iaktar tråden
Tror snarare att några personer här har satsat nån hundrig var och att limiten är riktigt låg för en oddsändring.
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:18   #12
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Lånar tråden lite då det känns ovärt att starta en ny. Men Henrik Harlaut att vinna slopestyle till 10 ggr pengarna hos Nordicbet. Jag vet inte vem som satt dessa oddsen men de sitter helt fel.

Henrik Harlaut kom fyra i förra veckans X-Games vilket tidigare har varit motsvarigheten till OS för extremsportare.
Vädret ställde tyvärr till det lite under finalen i X-Games och finalen blev inte riktigt som väntat.
Henrik fortsätter att nöta sina butter snurrar, som han vann guldet i Big-Air med. Han snurrar i vanliga fall åt vänster men har nu lärt sig den åt vänster också.
Slopestyle handlar om stil och variation. Att snurra åt både höger och vänster ger extrapoäng. Tyvärr så landade inte Henrik sin snurr åt höger perfekt, dels pga vädret. Gör han ett perfekt åk och lyckats landa sin butter 12a åt höger har han en given pallplats och förmodligen en guldmedalj när OS är slut.

Jämför vi så är oddset på att Oscar Wester som inte ens var inbjuden till X-Games 8.75.

Oddset borde ligga runt 3.50 enligt mig. Henrik är en kille som har en unik style och jag vet att han övat på något mer trick som han inte använt sig utav förut.
Lirade 8ggr på Nordic tidigare men lirade nyss till 67ggr (!) på Marathon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:27   #13
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Galet odds, fick in 88kr iaf
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:28   #14
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Lirade 8ggr på Nordic tidigare men lirade nyss till 67ggr (!) på Marathon.
Haha, tackar för den.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 19:30   #15
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Galet odds, fick in 88kr iaf
Jag med och flera andra också och de ligger kvar med oddset, killen som lagt dem lär väl bränna sin profit för det här året om han vinner.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td