Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-15, 11:31   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 6501
Standard

VM i handboll, herrar, 2015


VM i handboll för herrar spelas i Qatar. Mästerskapet startar idag och pågår till och med 1 februari. Spanien är regerande världsmästare. Sverige deltar och spelar en inledande grupp mot Frankrike, Tjeckien, Algeriet, Egypten och Island.

På en norsk sida finns en mycket genomarbetad förhandsanalys av mästerskapet, jag tar mig friheten att länka dit då det inte verkar gå i konflikt med Sharps intressen (och varför skall man uppfinna hjulet två gånger?).

http://oddsen.nu/forum/viewtopic.php?t=68984

Mästerskapet TV-sänds i Sverige av TV5 och Eurosport.
erek är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 11:43   #2
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Bra länk som jag läste tidigare i veckan. Tog rygg på några av liren, men har inga vinnarspel än. Någon som har något kul?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 13:18   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1857


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som vet vart man kan se skytteligan?
peepsi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 13:32   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 2420
Standard

http://www.handball2015.en.beinsports.net/match-center

Tryck sen på rankings uppe till höger.
larzzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-26, 12:00   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

vilket drag i den här tråden?

bara favoritsegrar idag...eller nån som har nån skrällidé?
polen?
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-26, 15:28   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Livebettar bara under VM. Linorna kan ligga så jävla underligt så man knappt tror det är sant.

Och hittar man inget spelvärt finns alltid SvS där man får exempelvis 1.50 på rak seger mitt i matchen men samtidigt 1.85 på -0,5 som är precis samma spel
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-26, 16:44   #7
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

På de 60 gruppspelsmatcherna så har underdogen klarat spreadet 34 gånger, favoriten 22 gånger och 4 push. 117% återbetalning om man lirat dogen på snittoddset vid stängning. Ungefär som det brukar vara historiskt.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-26, 17:18   #8
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
vilket drag i den här tråden?

bara favoritsegrar idag...eller nån som har nån skrällidé?
polen?
blev en liten slant på polen!
men inget kul att sitta och hålla tummarna för polen...så det blev bara en liten "tröstpeng".
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 08:35   #9
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20247011.ab

Nu vet jag inte om det stämmer, men när jag hörde VM i Quatar. Var detta det första som slog mig. "Dem kommer ju köpa och muta allt för att vinna". Sen ska man inte tro vad som står i tidningar för jämnan. Men roligt att Polen nämner det jag tyckte va skrämmande på förhand.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 11:44   #10
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20247011.ab

Nu vet jag inte om det stämmer, men när jag hörde VM i Quatar. Var detta det första som slog mig. "Dem kommer ju köpa och muta allt för att vinna". Sen ska man inte tro vad som står i tidningar för jämnan. Men roligt att Polen nämner det jag tyckte va skrämmande på förhand.
Sett de flesta matcher och även denna matchen. Tänkte precis samma sak som polackerna. Jag hade varit skitförbannad om det drabbat mig och tycker inte alls som expertkommentatorerna att det var tråkiga bilder efter slutsignalen. Det som var de tråkiga bilderna var den sista kvarten och inte applåderna till domarna.

Hade varit trevligt om det gjordes en utredning för att se om något suspekt har hänt på domarnas bankkonton eller om det bara var så att de gjorde sitt livs sämsta domarkvart i slutet på just denna match.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td