Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-14, 12:33   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Serbien
Inlägg: 46
Sharp$: 50
Standard

Vattenpolo Euro League 16+17/1


Tjaba! Tänkte starta en nytråd för den fantastiska sporten Vattenpolo!

Det är på tiden att folk lär sig lite om detta ämnet.

I helgen spelas 3e omgången i Euro League. Av 8 matcher ser man direkt 3 som kan bli riktigt intressanta (tyvär ingen aning ännu hur oddsen ser ut men jag hoppas + tror verkligen att det kan bli rätt ok, jag spelar för övrigt bara på bet365).

På förhand tror jag inte oddsen på Barcelona - Vojvodina och Pro Recco - Eger (16/1) kommer ge så mycke. Dessa tycker jag dock är så pass bra att man kan ta en dubbel och sen lägga till Partizan - Olympiakos (17/1) som jag tror blir den bästa av dessa.

Olympiakos har ett väldigt bra lag och är med och sloss om en plats i Final Four varje år. MEN, Partizan har inte förlorat en hemma match på nästan 3år!
Laget sattsar allt krut på att ta hem Euro League titeln med en bra blandning av äldre rutinerade rävar samt unga hungriga tallanger. Många av spelarna ver med i Serbiska landslaget då de vann VM i Rom under sommaren 2009.

Jag vet inte 100% hur jag kommer spela dem med handikapp etc. men helt klart kör jag en 3a på Barca+Pro Recco+Partizan. Vi får vänta o se hur oddsen kommer se ut.

Det finns även 2 matcher till som jag vill kolla upp. Den första är Panionios - Jug Dubrovnik (16/1). Här tycker man på förhand att Jug borde kunna ta grekerna borta. Panionios spelar Euro League för fösta gången medans Jug är ett power house i europa. Det jag är rädd för är att Panionios har spelat överaskande bra de 2 första matcherna medan Jug haft lite problem. Är det bra odds kommer jag nog sätta 2u på Jug ändå.

Den 17/1 spelar även Honved - Budvanska Rivijera. Budva har fått ordentligt med stryk mot Partizan hemma samt Olympiakos borta. De borde kunna bättre med tanke på manskapet och har spelat betydligt bättre i den Adriatiska ligan.
Honved har inte riktigt imponerat i år förutom att de slog ett starkt Olympiakos hemma. Är Marton Szivos sugen på söndag vinner de hemma tror jag. Är oddsen bra kan det vara värt 2u till.

De tre sista matcherna tar jag inte upp alls då de känns hur osäkra som hälst.

Ska uppdata mitt spel imorron eller lördag morron då oddsen sätts.

Hoppas någon blir sugen på att spela på polon!
ChrisGV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 19:13   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Serbien
Inlägg: 46
Sharp$: 50
Standard

En lite uppdate på statestik.

Honved - Budvanska Rivijera. Budva är det överlägset sämst anfallande laget i grupp C med ändast 7 mål. Dock har de släppt in 3 mål färre än Honved. Men Honved hade en riktigt bra match hemma mot Olympiakos och vann med 12-10. Budva fick stor däng i Grekland (10-4).

Man ska tänka på att detta bara är efter 2 matcher i Euro League!

Jag kommer uppdatera mina spel innan matcherna spelas och sen redovisa resultatet.
ChrisGV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 19:28   #3
JMK
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 0
Standard

Coolt med en V-Polo rekare,kommer att följas !
JMK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 23:35   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 247
Standard

eyy krille hahhaa schyssta rekar
stevosrb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 07:54   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Serbien
Inlägg: 46
Sharp$: 50
Standard

De si djubre jedno! Sad cemo da vidimo kolko dobijemo
ChrisGV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 13:13   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Det blir att lita på dig helt och hållet denna gång Chris.
Dinosaur är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 13:19   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 247
Standard

haha djubre..få se nu hur d går jag ryggar
stevosrb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 11:33   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Serbien
Inlägg: 46
Sharp$: 50
Standard

Otroligt besviken! Barcelona - Vojvodina matchen är inte änns värd att spela på. Och matcherna imorron finns inte uppe ännu.
Där emot finns en LEN Trophy match uppe idag (typ UEFA Cupen i fotboll eller vad det heter nu)! Där har vi matchen FTC Budapest - Savona. Jag kommer nog köra ett handikap på -1.5 som ligger på 2.00. Känns trevligt då Savona är det bäst försvarande laget i serie A1 och det bäst anfallande laget i LEN Cupen. Jag kollar på insläpta/gjorda mål nu.
FTC är inte dåliga men Savona vill nog ta borta matchen och ha det med sig hemma sen. Vill Savona så vinner de med 4-5 mål.

Lägger nog en dubbel på Recco + Savona -1.5. 2u.

Troligen spelar jag bara den. Om något nytt kommer upp medelar jag!

EDIT: Jag la till en bara för Stefan! Vasas - Primorac = 2 singlar: Primoras vinnst ligger på 2.45 och jag lägger 2u. Även 2u på Vasas -1.5 med odds 2.35. Så länge inte Vasas vinner med bara 1 mål eller X så får man något. Inte mycke men ändå!

Senast redigerad av ChrisGV den 2010-01-16 klockan 13:58.
ChrisGV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 14:49   #9
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisGV Visa inlägg
Otroligt besviken! Barcelona - Vojvodina matchen är inte änns värd att spela på. Och matcherna imorron finns inte uppe ännu.
Där emot finns en LEN Trophy match uppe idag (typ UEFA Cupen i fotboll eller vad det heter nu)! Där har vi matchen FTC Budapest - Savona. Jag kommer nog köra ett handikap på -1.5 som ligger på 2.00. Känns trevligt då Savona är det bäst försvarande laget i serie A1 och det bäst anfallande laget i LEN Cupen. Jag kollar på insläpta/gjorda mål nu.
FTC är inte dåliga men Savona vill nog ta borta matchen och ha det med sig hemma sen. Vill Savona så vinner de med 4-5 mål.

Lägger nog en dubbel på Recco + Savona -1.5. 2u.

Troligen spelar jag bara den. Om något nytt kommer upp medelar jag!

EDIT: Jag la till en bara för Stefan! Vasas - Primorac = 2 singlar: Primoras vinnst ligger på 2.45 och jag lägger 2u. Även 2u på Vasas -1.5 med odds 2.35. Så länge inte Vasas vinner med bara 1 mål eller X så får man något. Inte mycke men ändå!



hmm, är det nån match som inte gäller nåt eller woot?
http://www.shawshankbetting.se/2010/01/uppgjord-match/

Citat:
Uppgjord match ????

WATERPOLO – Euroliga
18:00
Teva Vasas Plaket Budapest – VK Primorac Kotor 1 1.9

i got this as a fix match from fiducially source

Denna kille släpper inte onödig info….det är bara att hålla koll…..
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 20:42   #10
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

De förlorade sin "fixade" match

Såna mystiska tips ska man nog låta bli att spela på helt..
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 23:09   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Serbien
Inlägg: 46
Sharp$: 50
Standard

Jaja... Det gick ju helt åt helvete. Pro Recco har alvarliga problem. Savona får det jobbigt i returen. Rekade helt åt helvete

Crap...
ChrisGV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 05:27   #12
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Ähh det är bara o ta nya tag.....Kul med lite nya sporter.
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td