Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-04, 16:45   #1
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

LAG-VM Speedway 2017


Ska göra mig ett försök i speedwayen ikväll. I denna härliga sport.

Semifinal 2 ikväll i Västervik.

Där ettan går direkt till final och tvåan/trean går till Race Off.
Ryssland och Lettland kommer inte ha något om förstaplatsen att göra ikv. Kommer stå mellan Sverige och Danmark. Sverige kommer med ett starkt lag. Där Lindgren gått bra i GP och ligger på en fjärdeplats. Lindbäck ligger på 14-plats i GP och har en pallplats i GP serien denna säsong. Danmark inte gått så bra i GP hittills i VM. 13-16-17-19 är Danmark placeringar i GP serien. Där Iversen är den ändå som gått hyfsat bra. Jonsson och Masarnas kapten Sundström är bra namn i svenska laget med.
Jag tror helt klart på Sverige ikväll på hemmaplan. Brukar alltid gå bra i Lag-VM då man är bra på att köra som ett lag.

Sverige vinna kvällens semifinal spelas till (1.80) hos SVS


Visas på Kanal 10

6-Units







Lägger med Sverige vinna VM-Guld med till fina (11.00) Mobilbet


2-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 20:08   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Denna satt lättare än jag trodde och fin speedway var det ikväll.
Sverige imponerar och kör jämt matchen igenom och vinner med sina 37 poäng. Sju poäng före tvåan Ryssland. Sverige ska nog ge Polen en match i finalen på lördag.
Stort fiasko för Danmark som blir sist och kommer få kvala sig kvar i Lag-VM. Lettland till Race off.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 18:09   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Denna satt lättare än jag trodde och fin speedway var det ikväll.
Sverige imponerar och kör jämt matchen igenom och vinner med sina 37 poäng. Sju poäng före tvåan Ryssland. Sverige ska nog ge Polen en match i finalen på lördag.
Stort fiasko för Danmark som blir sist och kommer få kvala sig kvar i Lag-VM. Lettland till Race off.
Lär mest största sannolikhet ej bli så. Nu för tiden är det endast en kvaltävling till de två första eventen i Lag-VM (de som kördes i Kings Lynn, GB och Västervik). Lettland vann kvalet i år på hemmaplan och hamnade i huvudtävlingen. Eftersom Danmark tog mer poäng än Tjeckien som kom sist i det första eventet så blir det tjeckerna som får kvala och danskarna slipper (såvida det inte blir två kvaltävlingar nästa år om många länder vill vara med). Så Lag-VM nästa år blir PL, GB, SWE, LV, USA, AUS, RUS, DK och ett kvallag.

Men oavsett som du säger ett stort fiasko för Danmark och managern Hans Nielsen. Hoppas du har rätt om finalen men tror att polackerna vinner rätt enkelt dessvärre.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 16:30   #4
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Race Off ikväll och jag kommer testa ett skräll spel till högt odds.

Australien storfavoriter ikväll vilket man ska vara. Men jag tycker man är för stor favorit. Ryssland imponerade på mig senast och pressade faktiskt Sverige ända till det var två heat kvar. Åtta gånger på Ryssland vinna måste jag testa iaf ikväll. Sen blir det även ett spel på att USA ska köra in över 10.5 poäng. Visst USA är den sämsta nationen ikväll. Men 11 poäng ska man lyckas köra in iaf tror jag.



Ryssland vinna (8.00) SVS

1-Units







USA Över 10.5 poäng (1.80) SVS

3-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 19:50   #5
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Båda spelen sitter redan efter 17 heat Ryssland krossar ikväll och denna åtta oddsare satt fint. Ångrar jag inte satsa mer så här i efterhand. USA över 10.5 poäng inne med efter 17 heat. Känner mig nöjd. 3 av 3 nu i Lag VM.
Fin final imorgon nu
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:10   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dags för final ikväll i Lag-VM i Leszno, Polen.
Polen går in som jättefavorit. Är regerande mästare och kär ju på hemmaplan. Har dominerat i lag-VM senaste åren. Men jag tror Sverige kan skrälla ikväll. Polen har ju pressen på sig och det är inte alltid lät köra under den stora press som Polen förarna har på sig. Jag sitter på Sverige vinna till (11.00) sedan i tisdags nu nere i (9.50) hos Mobilbet.


Har gått bra hittills med 3 av 3 rätta spel fram till denna final. Ikväll blir det två spel.


Sverige-Ryssland: 1 -2.5 (1.94) SVS
Ryssland åkte bra i Race Off i torsdags då man tog sig till denna final. Hängde med bra mot Sverige i semifinalen. Även om Sverige slog Ryssland med 7-poäng tillslut. Sverige ser bra ut. Kör jämt med alla förare. Andreas framförallt måste höja sig dock ikväll om man ska slå Polen. Men slå Ryssland med 3 poäng känns som ett bra spel. Bra odds på denna lina enligt mig.

8-Units





Polen-Sverige: 2 +9.5 (1.95) SVS
Så här mycket bättre är inte Polen än Sverige som denna lina vill säga. Hålla sig under denna lina tror jag Sverige gör. Nackdel för Polen förarna att man inte kört någon tävling i veckan då man redan varit klara för final. Plus den stora pressen från folket där bara guld räknas.

4-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2017-07-08 klockan 17:11.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 19:57   #7
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sverige -.2.5 på Sverige satt hur lätt som helst. Hade 42 VS 18 som Ryssland hade. Andra spelet satt med +9.5 på Sverige. Polen slog Sverige med 8 poäng. Guldet till favoriten Polen som var i en klass för sig. Silver ändå helt okej för Sverige. Över 10 Units + på kvällens spel.

Summerar ett bra Lag-VM. Satt 5 av 6 spel och det får jag vara mycket nöjd med.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+10), kusagwa (+10)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:52   #8
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

GP VM serien fortsätter ikväll ifrån Cardiff i speedway.

Lag-VM gick bra i spelen och ska göra mig ett försök till kvällens fina speedway med.

Visas på TV10   (17:45)

E.Sayfutdinov-   B.Zmarzlik : 1 (1.92)

Denna duel gillar jag verkligen. Emil imponerade stort i Lag-VM och bär sitt Ryssland till ett skräll brons. Var tvåa i senaste GP i Danmark och ligger på sjätteplats i totalen. Behöver fler höga poäng för att hänga på i topp 3. Har fin form. Zmarzlik från Polen blev tia i senaste GP och ligger på tionde plats i totalen. Kör Emil som i senaste GP och i Lag VM så ska han bara vinna denna duell rätt så lätt. Bra odds med på denna duel.

7-Units




Fredrik Lindgren: Över 8.5 poäng (2.40)

Lindgren körde mycket bra i Lag-VM och blev sjua i senaste GP med 8-poäng. Ligger fyra i totalen och har häng på en bronsplats. SVS tror klart på under här där man ligger på 1.50. Men jag tror Lindgren i sin form kan fixa 9-poäng ikväll. Kommer testa denna lina till detta fina odds.

3-Units




Sayfutdinov VINNARE (11.00) och TOPP 3 (4.05)

Har en bra känsla på ryssen ikväll i fin form. 

1-Units på vinnare (11.00)

2-Units på TOPP 3 (4.05)


Alla spelen hos SVS
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td