Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-07-31, 08:01   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

Politik - Svenska riksdagsvalet


Valet närmar sig och hade fina framgångar med bettingen vid förra. Har hittills lagt ett spel hos Unibet där jag fick 1,65 (1,40 hos Betsson) på att Miljöpartiet ska klara 4%-spärren. Inget jag önskar men ser det som hedge då de lär få stödröster från Socialdemokraterna. Har ni tankar om betting inför valet. Betsson och Unibet ställer ut odds bland annat.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-07, 15:17   #2
 
Reg.datum: apr 2017
Ort: Sverige
Inlägg: 32
Sharp$: 179
Standard

Lagt spel på Alternativ för Sverige under 0,75% till odds 1.72 hos Betsson.
Spontant känns 1.72 som ett rejält överodds med bra spelvärde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+10)
LetItRide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-07, 15:53   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Ni letar i fel ände.

Likt Lady Brexit gjorde.

2014 rekade jag mina vänner att spela hus och hem på Trump till 3.30 på sommaren.
På valdagsnatten spelade jag till lite olika odds runt 5-6 ggr och hans stod högre ett tag.

Det kunde ju tydligen inte hända.
(Jag sympatiserar inte med Trump heller inte emot)

Huruvida det rimliga att i dessa tider, när jorden har brukbar atmosfär i blott 50 år till om ingen mirakeluppfinning sker, Miljöpartiet på sitt namn (säger inte att deras politik ens gör skillnad åt "rätt" håll) borde klara spärren med bred marginal, så kan ju faktiskt dessa idealisters(?) sumpatier ändras när vintern nalkas utan rysk gas till energimarknaden.

Politik är inte logisk och att dra slutsatser av hur en handfull tidigare spel slutat är inte att rekommendera oavsett spelobjekt.

Sen kan man ju göra som Lady Brexit, kasta sig handlöst in i en ny värld...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-07, 16:31   #4
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Personligen skulle jag aldrig tro att jag har en edge på en marknad med uppåt 30% avdrag vilket brukar vara fallet hos vanliga bookies.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-26, 16:35   #5
 
Reg.datum: apr 2017
Ort: Sverige
Inlägg: 32
Sharp$: 179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Valet närmar sig och hade fina framgångar med bettingen vid förra. Har hittills lagt ett spel hos Unibet där jag fick 1,65 (1,40 hos Betsson) på att Miljöpartiet ska klara 4%-spärren. Inget jag önskar men ser det som hedge då de lär få stödröster från Socialdemokraterna. Har ni tankar om betting inför valet. Betsson och Unibet ställer ut odds bland annat.
Snyggt! Grattis även om det kanske är svårt att glädjas åt MP >4%.


Citat:
Ursprungligen postat av LetItRide Visa inlägg
Lagt spel på Alternativ för Sverige under 0,75% till odds 1.72 hos Betsson.
Spontant känns 1.72 som ett rejält överodds med bra spelvärde.
0,26% av rösterna, ner från 0,31%.
Kanske var det svårt för partiet att växa på flyktingfrågan mitt under brinnande krig i Europa.

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Ni letar i fel ände.
Money talks.
LetItRide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td