Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-28, 14:56   #16
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Känns väl lite udda om handelns utredningsinstitut skulle välja en vara som bara gynnar ett enda företag, som dessutom har bas i Norge(?). One-piece tror jag inte på.
Jo det kunde man väl ge sig fan på att one-piece kommer från Norge.

Inte en chans att det kommer att sälja här i Sverige.
Corner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 15:15   #17
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Corner Visa inlägg
Inte en chans att det kommer att sälja här i Sverige.
Får man fråga vart i Sverige du bor som slipper ser skiten live överallt?
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 15:28   #18
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 300
Standard

Känns lite skumt att one-piece plagget ligger så högt upp. Om man tänker på vad som varit årets julklapp förut, så har det varit mer eller mindre "hype" över de sakerna...
Surfplattan var på reklamer hit o dit, o varannan man pratade med hade skaffat eller skulle skaffa en. Sen om man tar det ett år tillbaka så var spikmattan i vartannat skyltfönster, men samtidigt kanske inte det var samma "hype" eller "trendsettare" som surfplattan.

2.25 One-piece - För dåligt marknadsfört, ingen "bred" marknad.

5.00 Kaffemaskin - Känns väl lite passé? Espressomaskiner, kaffekapslar tjatades det om för 2-3 år sedan.

8.00 Smartphone - Blir mer o mer avancerade, men ingen riktigt "Ny pryl", men helt klart en kandidat

10.0 Träningsdojor - En riktig outsider, har varit mkt tjat om dessa easytoneskorna och på de senaste åren har det blivit mer o mer fokus på ett sunt liv.

10.0 Gruppsköpspresentkort - Hmm, har folk så dålig fantasi?

11.0 Färgglada klockor - Ingen kommentar

15.0 Sällskapsspel - liten outsider

15.0 Stora hörlurar - Lite som kaffemaskinen, har varit mkt tjat om det för ett par år sedan, har börjat svalna nu.

16.0 Skönhetsupplevelse - en upplevelse var årets julklapp för ett par år sedan, känns som att det dröjer ett tag innan ngn annan upplevelse blir det igen.




Jag skulle spela på: 1. Träningsskor (bra odds, goda chanser), 2. Smartphone (mkt goda chanser, sådär odds), 3. Sällskapsspel, en rolig outsider.
kiffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 16:12   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 327
Standard

Alltså ni anar inte hur populära daffedräkter är (onepiece). Var på min tjejs gymnastiktävling å titta på...

Så fort varenda liten tös å pojke hade gjort sina saker kröp de ner i sina mysiga varma daffedräkter och fortsatte vidare som ingenting. Min tjej gjorde likadant, kom fram till mig och vill kramas å sånt. Jag ba stack därifrån å lämna henne satt hemma å titta på manlig actionfilm.
Arzosah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 16:30   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Känns väl lite udda om handelns utredningsinstitut skulle välja en vara som bara gynnar ett enda företag, som dessutom har bas i Norge(?). One-piece tror jag inte på.
Möjligt att namnet One-piece är skyddat men de kan knappast få ett mönsterskydd som är bra nog att de får ensamrätt på att saluföra den typen av plagg.

För övrigt är det väl inte så fruktansvärt många företag som är stora på surfplattor (2 st har väl över 90% av marknaden ihop iaf?) och det gick ju bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 16:49   #21
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arzosah Visa inlägg
Alltså ni anar inte hur populära daffedräkter är (onepiece). Var på min tjejs gymnastiktävling å titta på...

Så fort varenda liten tös å pojke hade gjort sina saker kröp de ner i sina mysiga varma daffedräkter och fortsatte vidare som ingenting. Min tjej gjorde likadant, kom fram till mig och vill kramas å sånt. Jag ba stack därifrån å lämna henne satt hemma å titta på manlig actionfilm.
Shit, du är den tÿngaste.

Tror nog själv på Smartphone eller One-Piece.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-10-28 klockan 16:52.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 16:55   #22
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Möjligt att namnet One-piece är skyddat men de kan knappast få ett mönsterskydd som är bra nog att de får ensamrätt på att saluföra den typen av plagg.

För övrigt är det väl inte så fruktansvärt många företag som är stora på surfplattor (2 st har väl över 90% av marknaden ihop iaf?) och det gick ju bra.
Ganska så säker på att One-Piece är ett skyddat varumärke. Vore ungefär samma som om de skulle sätta iPad som årets julklapp istället för surfplatta.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 17:29   #23
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

One piece känns ju inte direkt nytt då hypen var i våras/somras. Nu finns alldeles för många kopior(typ ziperall) och så de som är riktigt usla.Men att det ska bli årets julklapp,nja tror jag inte på.
Smartphone kanske men har inte alla(utom jag) det redan?
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 22:40   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jovisst Boone men då hittar de på nåt nytt fyndigt namn a la surflatta istället för One-Piece menar jag.

Geson du har nog rätt, hajpen är lite gammal ändå. Smartphones är det förvånandsvärt mycket folk som inte skaffat faktiskt, men det känns ändå långsökt att de sätter en så liknande produkt som förra årets klapp igen.

Skit samma, jag ska inte spela på det ändå men det är ju kul att spekulera. Blir intressant att se vad det blir. Lite dåligt med ordentliga trender i år, åren det blev ett poker-set och spikmatta var ganska givna men känns öppnade i år. Blir väl vantar eller nåt annat fånigt, eller nån ny ännu fulare variant på den där hemska mössan med boll på som blev populär förra vintern eller när det nu var.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 22:56   #25
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Tror inte på one piece, dock ser de förbannat bekväma ut. Kanske ska ge mig själv en i julklapp.

Smart Phones känns som en grej som folk köper själva. Kaffemaskinen känns inte direkt ny eller fräsch.


Svårt som fan att hitta något här. One piece till 4,0 kanske det finns lite värde i, men tveksamt.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 23:02   #26
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jovisst Boone men då hittar de på nåt nytt fyndigt namn a la surflatta istället för One-Piece menar jag.

Geson du har nog rätt, hajpen är lite gammal ändå. Smartphones är det förvånandsvärt mycket folk som inte skaffat faktiskt, men det känns ändå långsökt att de sätter en så liknande produkt som förra årets klapp igen.

Skit samma, jag ska inte spela på det ändå men det är ju kul att spekulera. Blir intressant att se vad det blir. Lite dåligt med ordentliga trender i år, åren det blev ett poker-set och spikmatta var ganska givna men känns öppnade i år. Blir väl vantar eller nåt annat fånigt, eller nån ny ännu fulare variant på den där hemska mössan med boll på som blev populär förra vintern eller när det nu var.
Ja det har du rätt i.

Jag ändrar mitt tips till Gruppsköpspresentkort och garderar med Skönhetsupplevelse. Vinner kosedress/burka är det synd om människan - Citat av August Strindberg.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 23:15   #27
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Vinner kosedress/burka är det synd om människan - Citat av August Strindberg.
Så sant! Snygg avatar förresten, ska du inte lobba för att turkisk yoghurt ska vinna när du brinner så för produkten?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 23:10   #28
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Fick bli ett spel på One-piece (4.00) för egen del. Inte för att jag själv är inne i sånt, men känns som att det är enda alternativet som är tillräckligt nytt av lågoddsarna och PAF sticker ju ut en del jämfört med Betssons syn på saken.
Speciellt som Betsson har 1.25 på burkan nu.

4 ggr finns kvar hos PAF. Man kanske ska aktivera sitt gamla konto.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-30, 11:26   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Bara jag som håller andan i rädsla av skitlukt när ett onepiecemongo går förbi?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-30, 15:41   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Bara jag som håller andan i rädsla av skitlukt när ett onepiecemongo går förbi?
Hahahaha nej det är du inte ensam om
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td