Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-15, 12:40   #46
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 1373
Standard

Sätt mig gärna på väntelistan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Isaksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 12:43   #47
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Isaksson Visa inlägg
Sätt mig gärna på väntelistan.
Lagkaptenen är på födelsedagsfest idag men du kommer att bli uppsatt på reservlistan snarast möjligt!

Med vänlig hälsning bolagshållaren nr 2.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 19:26   #48
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Då var det dax igen!

7 rätt för andra veckan i rad och det nya konceptet från veckans omgång fungerade klockrent.

Det mäktiga är att vi med ändringarna jobbade upp en bra bit över 10K i kassan till dagens omgång och då var det ändå 4 medlemmar som inte deltog.

Spelläggaren skötte det exemplariskt och följde ramarna för bolaget utan problem med 1-1-4-x-x-x-4 och 4-1-1-x-x-x-4 som grund, inlämnade kuponger såg ut på följande sätt :

1 2, 6, 7, 9 6, 2
2 5 B.B.S.SUGARLIGHT*
3 6 BAHT LAUNCHER
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12
5 5, 6, 9, 10, 13
6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
7 4, 5, 6, 10


1 6 CANAKA B.F.
2 5 B.B.S.SUGARLIGHT*
3 1, 3, 6, 10
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12
5 5, 6, 9, 10, 13
6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
7 4, 5, 6, 10


1 7.a, 31 stycken 6.or och 353 stycken 5.or så lite synd att inte 5.orna ger något.

Det är snuskigt små marginaler än en gång där 12 Askö Q inte riktigt orkar ta ner 11 Sundsholms Keynote i V75-4 och 11 Caddie Geisha i V75-6 nästan tog sig förbi 8 Mr Pellegrino, det sved lite i V75-6 att dom 3 mest betrodda hoppar bort sig när man sitter med alla och så lyckas 4.e handaren hålla undan.

Det kommer sitta när som helst känns det som och då är det 3.e gången gilt och vi ska ta rejält betalt!

Snyggt jobbat av spelläggaren än en gång och vi börjar bli ett riktigt härligt gäng.
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25), Pilkast (+5), lepadd (+5)

Senast redigerad av sandro den 2014-02-15 klockan 19:32.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 08:22   #49
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

3.e raka!

Vi fortsatte helges omgång på den inslagna vägen genom att sätta 7.an än en gång, den här gången hade vi dessutom 2 stycken och fick dubbla pengarna.

Att Goop plockar ner ledaren i 6.e med en häst som knappt kunde hålla sig till trav över linjen kostade oss nästan 20.000 kr.

Spelläggaren är helt rätt ute den här helgen också och man kan inte göra mer än att sätta 7.an.

Stämningen är på topp i bolaget och det är nog ingen som tvekar på att den stora 7.an kommer närmare, statistiskt sett så ska det inträffa någon av dom följande gångerna som 7.an sitter.

Ingen utdelning på 5 rätt innebär fina pengar i potten till helgens omgång!

Till spelläggaren så är det bara att säga snyggt och grattis
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25), Pilkast (+10)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 09:14   #50
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1668
Standard

Är gärna med. [email protected]
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 11:14   #51
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 46
Standard

Tar gärna en andel, eller sätter mig på väntelistan. kan dock inte skriva PM då jag är ny här på forumet. PM:a mig gärna så får du min mail.

/M
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
amlike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 11:34   #52
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av amlike Visa inlägg
Tar gärna en andel, eller sätter mig på väntelistan. kan dock inte skriva PM då jag är ny här på forumet. PM:a mig gärna så får du min mail.

/M
Lagkaptenen är på semester, han kommer att höra av sig till dig snarast & då blir du uppsatt på väntlistan isf!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 17:13   #53
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 18
Standard

Hej finns det platser över så tar jag gärna en, om det är kö så skrivs jag gärna upp
Mvh
danne213 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 17:39   #54
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danne213 Visa inlägg
Hej finns det platser över så tar jag gärna en, om det är kö så skrivs jag gärna upp
Mvh
Jag ska meddela Lagkaptenen detta!

Med vänlig hälsning bolagshållare nr 2.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 15:49   #55
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 237
Standard

Tar också gärna en andel om det finns, annars plats i kö jag har skickat pm.
torbits är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 16:37   #56
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

JOKERSYSTEMET




Vi kommer från den här helgen köra igång något som inte många har lyckats få igenom här inne i forumet, vi kommer köra från 4 bolag och använda oss av jokersystemet med 25-30 medlemmar.

Intresset från nuvarande medlemmar var stort och vi fyllde upp 23 platser i alla 4 bolagen på bara någon dag, 19 av dessa medlemmar har köpt lika stor andel i alla 4 bolagen utan minsta problem och det ser ut att flyta på hur fint som helst.



Skulle dock vara riktigt trevligt med 2-3 medlemmar till här från sharps som älskar jokersystemet och tycker att det hela verkar intressant, söker personer som kan tänka sig att gå in med några andelar / omgång (3-4 stycken eller mer om man vill).


Kraven på det reducerade kommer att plockas från grundupplägget i bolaget som finns att läsa på första sidan i tråden och en del kommer vara från den punkten när vi gjorde lite ändringar i bolaget.

Vi kommer alltså fortsätta att spela efter stats i det stora hela men ha betydligt mer plats för rejält med skrällar i garderingsloppen samt vara ute efter att ha 1 spik och den kommer vara i dom inledande 3 avdelningarna.

Skickat ut och frågat om intresse till personerna som stod på väntelistan men inte fått något svar än så det fick bli ett inlägg här också.

Det är dom 2-3 första som skriver PM eller visar intresse här i tråden som får platserna.

Som sagt var allt "jobb" med att få in medlemmar i bolagen är löst, andelar är köpta och vi är redo att köra.

Mvh
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25), sirlarsson (+25)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 19:49   #57
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
JOKERSYSTEMET




Vi kommer från den här helgen köra igång något som inte många har lyckats få igenom här inne i forumet, vi kommer köra från 4 bolag och använda oss av jokersystemet med 25-30 medlemmar.

Intresset från nuvarande medlemmar var stort och vi fyllde upp 23 platser i alla 4 bolagen på bara någon dag, 19 av dessa medlemmar har köpt lika stor andel i alla 4 bolagen utan minsta problem och det ser ut att flyta på hur fint som helst.



Skulle dock vara riktigt trevligt med 2-3 medlemmar till här från sharps som älskar jokersystemet och tycker att det hela verkar intressant, söker personer som kan tänka sig att gå in med några andelar / omgång (3-4 stycken eller mer om man vill).


Kraven på det reducerade kommer att plockas från grundupplägget i bolaget som finns att läsa på första sidan i tråden och en del kommer vara från den punkten när vi gjorde lite ändringar i bolaget.

Vi kommer alltså fortsätta att spela efter stats i det stora hela men ha betydligt mer plats för rejält med skrällar i garderingsloppen samt vara ute efter att ha 1 spik och den kommer vara i dom inledande 3 avdelningarna.

Skickat ut och frågat om intresse till personerna som stod på väntelistan men inte fått något svar än så det fick bli ett inlägg här också.

Det är dom 2-3 första som skriver PM eller visar intresse här i tråden som får platserna.

Som sagt var allt "jobb" med att få in medlemmar i bolagen är löst, andelar är köpta och vi är redo att köra.

Mvh
Jag är gärna med om det finns plats [email protected]
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 19:51   #58
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
Jag är gärna med om det finns plats [email protected]
Inbjudningar på G!

Med vänlig hälsning bolagshållare nr 2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JANNE48 (+10)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 19:52   #59
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Kul med nytt folk, mot miljonerna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JANNE48 (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 19:57   #60
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Kul med nytt folk, mot miljonerna
Ja verkligen!

Får vi det här att flyta på omgång efter omgång så kan
det nog bli riktigt roligt ett tag framöver
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td