Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-01, 09:57   #1
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 7
Standard

Bolag söndag Europatipset


Vill starta ett bolag på europatipset. Vad säger ni om det? intressant?

Min tanke är att vi ska vara 10st/150 kr andel
Matematisk eller reducerat är något jag vill att vi ska disskutera oss fram, de som vill vara med.
Mina kunskaper inom spel anser jag är bra. Har träffat 13 rätt 2 gånger på mindre än 1 månad (Dock väldigt dåligt utdelning ska tilläggas)
Jobbar inom fotboll och anser mig själv ha "bra" koll på fotbollen. Gillar Europatipset mest för att de är olika matcher från olika ligor.

Intressant? gör en intresseanmälan

Senast redigerad av sirahe den 2014-06-01 klockan 10:10.
sirahe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-01, 10:02   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirahe Visa inlägg
Vill starta ett bolag på europatipset. Vad säger ni om det? intressant?
Vilket gensvar förväntar du dig när du inte beskriver förutsättningarna för bolaget avseende systemupplägg (matematiskt/reducerat), insatser, antalet max medlemmar, ev. liverättning, vilken spelkunskap du besitter mm mm...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-01, 10:04   #3
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

LÄS DETTA INNAN NI SKAPAR ETT BOLAG
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-01, 10:10   #4
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 7
Standard

Hoppas ju såklart att många vill vara med och testa!
sirahe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td