Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-07, 20:38   #1
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Talking

HarryBalls - ett nytt V75 tillsammans bolag


Hej!

Vet att det redan finns en del V75-tillsammans-bolag som sökt medlemmar här på Sharps... men tänkte i alla fall se om det finns någon som är intresserad av att spela V75 tillsammans

Jag har fått upp intresset för trav på senaste tiden och har alltså inte spelat jättelänge men i alla fall varje V75-omgång sen några månader tillbaka. Spelar bl.a. mina egna små system och du vet säkert hur det är... inte helt lätt att få ihop ett bra system ensam om man inte ska lägga alltför mycket pengar på spelandet... men än så länge ligger jag i alla fall på plus... även om det inte rör sig om några miljoner direkt
  • Bolaget är helt nytt och heter HarryBalls
  • Antalet medlemmar kommer vara förhållandevis lågt så att varje medlems vinst inte blir alltför liten när vi vinner stort.
  • Max antal medlemmar är ca 10 st.
  • En andel kostar 100 kr och en medlem kan köpa minst 1 andel och max 4 andelar.
  • Tanken är att om man är med i bolaget så är man med och spelar varje vecka.
  • Jag kommer att sätta ihop vårt system för det mesta, men är öppen för förslag och tar tacksamt emot alla tips från medlemmarna.
  • Om DU vill sätta ihop systemet någon vecka så går det så klart också bra!
  • Har du någon favorithäst som du gärna vill ha med i ett lopp så tar vi med den! Om du har favorithästar i alla lopp så kan vi kanske inte ta med alla Vi måste ju ha några "säkra" spikar också!
  • Sist men inte minst så är det ju viktigt att det är kul... och att vi får några spännande lördagar framför TVn där hemma... eller kanske vi tillsammans på travbanan någon gång i framtiden... och om vi skulle bli miljonärer på kuppen så är det ju inte fel!!

Bolaget är alltså ett V75-Tillsammans bolag så insatser och vinstutbetalningar hanteras inte av mig utan av ATG.
Läs mer på https://tillsammans.atg.se/ATGTillsa...atgtillsammans

Det enda du behöver själv är ett ATG konto som fixas gratis på http://atg.se

Skicka ett PM med din mailadress om du är intresserad så bjuder jag in!
HarryBalls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-10, 19:07   #2
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Thumbs up

Då var vi två medlemmar!!

Hmm... men det räcker ju inte riktigt för att köra igång!

Vill inte DU också vara med??
HarryBalls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-10, 21:02   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HarryBalls Visa inlägg
Då var vi två medlemmar!!

Hmm... men det räcker ju inte riktigt för att köra igång!

Vill inte DU också vara med??
Öppna upp ditt lag annars så det syns under "Hitta lag", då kommer det nog fler medlemmar!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-10, 21:47   #4
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Öppna upp ditt lag annars så det syns under "Hitta lag", då kommer det nog fler medlemmar!
Tack för tipset!
Laget finns redan sen tidigare under "Hitta Lag" så får väl hoppas de kommer några intresserade den vägen så småningom...
HarryBalls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-11, 19:13   #5
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Standard

Då var vi 3 medlemmar!!
Den tredje via "Hitta Lag"

Kom igen nu!!
HarryBalls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-11, 19:35   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Tror det bristande intresset beror på främst två saker.

1. Denna meningen "Jag har fått upp intresset för trav på senaste tiden och har alltså inte spelat jättelänge men i alla fall varje V75-omgång sen några månader tillbaka."

2. Du har nog rekordet i antal smileys per mening vad jag sett på de dryga 3 år jag varit medlem här. Så många smileys ser helt enkelt oseriöst ut.

Berätta lite om ditt spelupplägg och vad du kan om trav så får du säkert med lite fler.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2014-07-11 klockan 19:38.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-12, 19:09   #7
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Standard

Jamen Sprite... anledningen till att jag skrev "att jag inte spelat jättelänge" osv är ju för att jag vill ha med de personer i laget som är intresserade av att spela tillsammans under dessa förutsättningar!!
Tänkte du inte så långt!?!
Skämt å sido... vi är 6 medlemmar nu så snart dags att köra igång!!
HarryBalls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-20, 21:06   #8
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Standard

Då var den första helgen med spel i V75-tillsammans-bolaget Harry Balls avklarad.
Det var ju V75 i Axevalla både på lördagen och söndagen.

På lördagen blev det tyvärr bara 6 rätt men på söndagen prickade vi in 7 rätt!
Känns som en bra start!

Vi vill gärna bli fler i laget så skicka ett PM med mailadress om du är intresserad!
HarryBalls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td