Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-06, 10:54   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Halmstad (6/7) - 18 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-c54e4ba0d9a6

Spelpausen går väl inte helt enligt planerna men när de viftar 20 miljoner extra framför näsan på en medan man ligger och sover så är det lätt hänt att sträcka sig efter pengarna! Det är trots allt Halmstad. Jag gör ett nytt undantag idag. Svårt hålla fingrarna borta från syltburken.

Uppbyggnaden som syns är endast ett av många förslag jag har i huvudet just nu.

Kan mycket väl bli spik på Cyber Lane också - trots att jag inte alls imponeras av hästen för den vinner mest bortfuskade lopp från spets enligt mig. Lite hårt kanske men... dock kan det bli så idag igen...

Ska dock mycket till för att "kill my darlings" och Nolimitjimmit inte ska spikas, den vann ju senast när V4 satt snyggt! Men det finns utmanare här och ska man vinna stålarna så behöver man ju gå emot de flesta andra som hamnar på spik här.

Finns 50 andelar totalt ifall någon nu vill hänga på trots "spelpaus". Jag plockar sex andelar själv och det lämnas in oavsett antalet som plockas! En max spelkassa på 900 sattes då en grund hamnade på 880 men som jag skrivit. Mycket kan ändras.

Uppdaterar allt eftersom jag tar några steg i en eller annan riktning.

Är dock extremt sugen att låsa på 6 och 7 i silevrdivisionen och att spika Björn i Stosprinten, men får lyssna in lite mer om det!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-c54e4ba0d9a6
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 12:54   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Spiken i avdelning sex, Björn Goops ekipage blir spiken idag! Tror den vinner med 30 meter. Lär väl inte missgynnas av banunderlaget.

Bara jobba in den som spiken på Björn i torsdags!

Det är det enda som är nästan 100% klart. Övriga leker jag fortfarande med!

Framför allt måste jag ta beslut på Cyber Lane!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 13:47   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nolimitjimmit i andra börjar jag tveka mer och mer på som spik. Den är ju riktigt rejäl men undrar om inte ickevinnaren Erik Adielsson kan utmana från spår 7 med Key West Snapper.

Får lyssna lite på hur Eriks tankar går inför det där loppet sen. Det kan bli en dubbling här ifall det ser ut som att Cyber Lane blir släppt till spets i fred. Samtidigt tappar vi några andra skrällar. Just nu finns det ju ett lyxstreck med Björn på den norska Deep Sea Dream. Skräller sällan i guld och inte mycket talar för vinst här. Kul med Björn dock! Får suga på den ett tag till, men där kan man kapa bort en 1%-are!

Emmylou känns halvtråkig till 30% och några favoriter kan vi ju ha råd att plocka bort. Fantasia Sisu ligger i önskeskålen just nu som nästa streck där.

Vill ha kvar låset i femte även om jag vet att det inte är stensäkert men jag hoppas det är runt 20% chans att vinnaren finns där.

I sista tror jag vi sitter bra på det procentmässigt även om de två som just nu är streckade som reserver är intressanta på sina sätt!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 14:15   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Sitter och funderar på om det kan vara en idé att försöka lösa det första loppet istället för att strecka fältet och hoppas på skräll - för det kan nog bli lite hur som helst här. Men det kan vara en intressant uppgift att kanske kunna komma ner på fyra hästar. Risk dock att de flesta skrällar försvinner då. Men det finns lite hästar jag skulle vilja ha med senare under dagen.

Som jag velar på Cyber Lane. Övervikt mot att inte spika där och då lär det nog bli som så att alla fyra hästar står kvar som streck.

Andra avdelningen vill jag ju dubbla med 11% men det kostar mer än det smakar antagligen. Gillar annars att spika andrahandare eller liknande. Men kan vara lite tok här att ha ett hjärta för Nolimitjimmit.

Samtidigt är det ju oftast idioti att i en spårtrappa strecka nr 1 men tycker mig se en del intressant här så det blir statistik mot dagsförnuft. Kan nog gå kortare här, vill samtidigt ha med lite skrällar där. Men var ska jag kapa för att ha råd med det?

Secret Mission med bakskor idag kan vara ett för stort minus. Får kolla och se om jag kan få ihop det loppet genom att byta häst ifall det nu är lite minus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 14:26   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det finns fem andelar kvar ifall någon är intresserad av att hoppa på med knappa timmen kvar!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 14:35   #6
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Sitter och funderar på om det kan vara en idé att försöka lösa det första loppet istället för att strecka fältet och hoppas på skräll - för det kan nog bli lite hur som helst här. Men det kan vara en intressant uppgift att kanske kunna komma ner på fyra hästar. Risk dock att de flesta skrällar försvinner då. Men det finns lite hästar jag skulle vilja ha med senare under dagen.

Som jag velar på Cyber Lane. Övervikt mot att inte spika där och då lär det nog bli som så att alla fyra hästar står kvar som streck.

Andra avdelningen vill jag ju dubbla med 11% men det kostar mer än det smakar antagligen. Gillar annars att spika andrahandare eller liknande. Men kan vara lite tok här att ha ett hjärta för Nolimitjimmit.

Samtidigt är det ju oftast idioti att i en spårtrappa strecka nr 1 men tycker mig se en del intressant här så det blir statistik mot dagsförnuft. Kan nog gå kortare här, vill samtidigt ha med lite skrällar där. Men var ska jag kapa för att ha råd med det?

Secret Mission med bakskor idag kan vara ett för stort minus. Får kolla och se om jag kan få ihop det loppet genom att byta häst ifall det nu är lite minus.
Blir att jag spikar en 6% i He`s a Diffacolt..
Står bara i 5,5ggr hos SVS, Man kan undra varför..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 14:46   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Blir att jag spikar en 6% i He`s a Diffacolt..
Står bara i 5,5ggr hos SVS, Man kan undra varför..
Någon är snett på det där. Återstår att se vem/vilka


På systemet kommer jag göra ett försök att banta bort hästar i första avdelningen. Kanske det dummaste jag gjort men har inte det som krävs för att spika Erik Adielsson i andra men jag gillar verkligen vad hästen presterat och sjundespåret är inte så uselt. Lär dubbla det och då krävs det en del bortfall!

Möjligen heländrar jag i femte också men jag har ingen aning om hur jag ska lösa det loppet då!

Kändes klart bättre tidigare, nu är det för många jäkla pinnar som brinner och snart är väl allt bara kol!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 15:20   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Till sist efter mycket om och men...

V75
Inlämnat: 2019-07-06, 16:16
Johan Salomonssons andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-07-06
Start: 16:20
Kostnad: 792,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 9)
2: 2 NoLimitJimMit (8, 4)
3: 3, 4, 6, 7 (10, 8)
4: 4, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (1, 3)
5: 7 Wingait C.H. (4, 3)
6: 6 Fanny Chenal (2, 3)
7: 1, 5, 9, 10 (7, 6)

11x1x4x9x1x1x4 = 1584 rader.
1584 x 1 x 0,50 kr = 792,00 kr.
Totalt: 792,00 kr.
Min kostnad: 792,00 kr x 6/46 = 103,30 kr
Rättningskod: FVV QHC SZH
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 15:33   #9
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Någon är snett på det där. Återstår att se vem/vilka


På systemet kommer jag göra ett försök att banta bort hästar i första avdelningen. Kanske det dummaste jag gjort men har inte det som krävs för att spika Erik Adielsson i andra men jag gillar verkligen vad hästen presterat och sjundespåret är inte så uselt. Lär dubbla det och då krävs det en del bortfall!

Möjligen heländrar jag i femte också men jag har ingen aning om hur jag ska lösa det loppet då!

Kändes klart bättre tidigare, nu är det för många jäkla pinnar som brinner och snart är väl allt bara kol!
Helt rätt av dig, Gå på vad du själv tror på!
men ser att det ändå blev alla i avd: 1
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 16:42   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Helt rätt av dig, Gå på vad du själv tror på!
men ser att det ändå blev alla i avd: 1
Det var för tufft för att få ihop det. hamnade helt fel på Cyber Lane och i lärlingsloppet. Där kunde jag haft spik och tre eller fyra hästar. Nu blev det 4*9. I första började jag plocka bort och insåg att det var de lägst streckade som rök först och då var det bara att måla dit dem igen.

Så det mer ultimata systemet med lite garanti hade väl sett ut som följer 11*4*1*6*1*1*4=1056 rader. Det går ju dock inte att dubbla, och då får man ju bara mata på med hästar...

Nej, Cyber Lane - där är felet. hade den som spik flera gånger men kunde inte avläsa Johan idag. Hoppades han mest det var bäst eller sa han det rätt ut men jag var för korkad att fatta det. Kändes som det fanns utmanare invändigt men icke! Speciellt då den föll i procent började den ju bli intressant samtidigt som den även droppade på fasta oddsen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td