Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-29, 22:30   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Jägersro (31/8) - 20 kr andelen

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-abaf1b26f257

Jag har bäst känsla för söndagen men börjar få ett okej grepp om lördagens omgång också.

I nuläget kan det bli spik på följande tre hästar, Policy of Truth, Gina Schermer samt Rudisha.

Dvs kan det bli som så att jag går emot två stora favoriter i Norton Commander och Ike Schermer. Jag tror dock det är klart jämnare mellan hästarna än vad strecken kommer visa på lördag.

Chansningen kan gå hem och det kommer i så fall skapa potential i systemuppbyggnaden. Övriga lopp är i ett tidigt skede men det kan bli som så att det byggs på bara.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-abaf1b26f257
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 13:59   #2

Standard

Häng på om ni finner systemet hittills intressant.
Gammal 2019-08-30, 23:29   #3

Standard

*bump*
Gammal 2019-08-31, 00:19   #4

Standard

Som det ser ut just nu så helgarderar jag fjärde och sjätte avdelningen även om jag hade kunnat plocka bort nästan en handfull av hästarna i varje lopp. Så klar skillnad mellan 121 rader där och 210 rader. Men det kan nog skrälla utöver de betrodda lågprocentarna där.

Spikarna som jag nog håller fast vid blir Policy of Truth som inte ser ut att få så farligt mycket streck på sig. Ska krossa det här fältet ifall den är som senast. visserligen blev loppet kört i halsen på den då men hästen har tidigare visat vad den kan. Jag tror den är tillbaka i bra form och då är det en toppspik.

Även Gina Schermer till runt 16% blir en given spik på kupongen. En sådan låg procent på den här hästen måste utnyttjas. Visst är Norton Commander en kanon men ska det bli bra pengar så vill jag ha bra potential i systemet och det skiljer enligt mig inte så mycket mellan hästarna som procenten visar på.

Avslutningen kan jag dubblera beroende på spelkassa, eller ev även ta en tredje här. Först på tur tror jag Spartak Face är. Men det finns fler intressanta - förutom storfavoriten då - och det är bl a Tony Afrika och till viss del även Get Ready On Tour.

I inledningen har vi just nu två hästar men här vill jag utöka. Samtidigt är det skönt att överleva inledningen med få hästar. Dock tycker jag 1, 7, 9 och 10 är så pass intressanta på strecken att de borde få plats. Spelkassan kommer nog inte räcka till det och att lägga sex hästar i första är mest gynnsamt om nu t ex nr 10 vinner så klart

Den andra avdelningen har vi just nu streck på två riktigt fina ekipage tycker jag men då systemet har bra med potential som det ser ut nu så kan det vara intressant med favoriten här och ev någon till. Dock har vi begränsad spelkassa och här kan det bli som så att jag står fast vid låset på andra- och tredjehandaren!

Det börjar alltså ta mer och mer form även om det inte skiftat så mycket i de olika loppen utan det har mest varit påfyllnad av hästar!
Gammal 2019-08-31, 11:14   #5

Standard

Drygt fem timmar till start och färre än hälften av andelarna finns kvar. Det känns på förhand riktigt bra med uppbyggnaden och jag hoppas vi får rätt på hästarna idag. Fina streckprocent och jag är på samma linje som andra experter. Det kan både vara positivt och negativt så klart - på flera olika sätt.
Gammal 2019-08-31, 13:50   #6

Standard

Staro Leonardo med skor idag så jag kommer ändra i första avdelningen. Om det blir spik, eller jag hittar några andra trevliga ekipage får jag se.

Så Staro Leonardo åker med stor sannolikhet!
Gammal 2019-08-31, 14:40   #7

Standard

Det blir spik på tre sexor! I första avdelningen finns det för många utmanare och då kan jag lika gärna spika favoriten då Staro Leonardo ska gå med skor. Så Royal Navy Sea med Örjan får lösa detta helt enkelt!

Spikar även Policy of Truth som är huvudet högre än motståndet och värsta konkurrenterna står på bakspår enligt mig. Disco ratas hårt nu!

Sen blir det Gina Schermer! Seriöst? Får vi den till under 20% alltså! Visst, Norton är bra men kom igen, sådan klasskillnad är det inte!

Så, utöver de här tre riktigt fantastiska spikarna blir det lättlöst i två avdelningar, fjärde och sjätte! Där helgarderar vi och hoppas på största skrällarna.

Andra avdelningen tror jag Zlatan Knick vinner relativt enkelt nu då den ska springa barfota men jag håller fast vid mitt lås där då det är en bra häst med nr 9 trots bakspår.

Avslutningen ratas i nuläget Ike Schermer. Det blir skor runt om idag men framför allt finns det bra motstånd men blir det fler andelar sålda så kan det bli att den också kommer med annars är det trevligt att sitta på några som skjuter upp värdet här!

Systemet är i stort klart nu! Ska mycket till för att ändra men det kan komma viktig info!
Gammal 2019-08-31, 15:51   #8

Standard

I nuläget blir systemet inlämnat exakt som det är men skulle fem andelar till tas så kommer vi lägga till en häst i sista avdelningen.

Om det blir favoriten eller någon annan vet jag inte. Lutar åt favoriten men jag vill fälla så mycket jag kan men samtidigt får det inte bli idioti eftersom systemet inte helt är byggt att vi måste fälla den i sista. Samtidigt krävs det ju bra skrällar där vi helgarderat!

Vi får se hur det blir!
Svara

td