Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-08, 21:56   #31
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Du såg ju hur det började och nummertrixet förföljer mig... v65 och nu v64 1-8-9-9-1-7
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-08, 22:11   #32
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Du va väldigt rätt ute och det är det som är lite synd.
Med det låset i första och ett andelsspel på 2500 som smoking gör varje dag så hade det kunnats fylla på duktigt med hästar.

testa ta en hundring andelsspel max 20 pers och se hur det går?
Är det en omgång jag verkligen har stora tankar om och är väl påläst, så kan det säkert ske. På V75 och V86 kan man ju ta en andel för 75 kronor eller flera som är mer vanligt.

Men vissa omgångar när man tror det kan skrälla mycket är det ju också läge att dunka högre. Här hittade jag två kul ekipage i sista avdelningen men det var massa kallblodslopp som inte är min starka sida. Kan dock hitta rätt där också men jag har sämre självförtroende där.

Sen försöker jag ju hålla mig borta från vardagstravet. Men är det en intressant omgång så försöker jag ju hitta något och det var jackpott i dag och andelarna var slut hos Zimonsson så jag kollade lite snabbt själv och hittade direkt några hästar. Nya tag!

(För ett par veckor sen körde jag två V6 där insatsen var runt 1400 kronor men då hamnade jag helt fel på det)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-08, 22:13   #33
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Du såg ju hur det började och nummertrixet förföljer mig... v65 och nu v64 1-8-9-9-1-7
När ettan hade vunnit första så tänkte jag direkt... "det här kommer börja 1-8-9 bara för att det kan Sen såg jag att det kunde ju börjat 12-2-10 också för då hade jag levt och så
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-08, 22:29   #34
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
När ettan hade vunnit första så tänkte jag direkt... "det här kommer börja 1-8-9 bara för att det kan Sen såg jag att det kunde ju börjat 12-2-10 också för då hade jag levt och så
Tänkte oxå på 12-2-10 faktiskt när jag såg systemet hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td