Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-17, 19:03   #16
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Två spikar hade varit inne nu och jag tror att 56 rader hade varit vägen till alla rätt i dag!

16.15% får man ju verkligen tacka för alltså!

Jaja, vi sätter den nog ändå
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:06   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Hur började det 3-1-4 ? Såg inte loppet
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:12   #18
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 833
Sharp$: 1019
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
KLAPP KLAPP KLAPP!

Uhrberg må vara gammal och med risk att drabbas av demens var femte lopp (har sett honom sitta och sova märkligt ibland) men i dag verkade han ha bra hjärta som pumpade runt blodet bra. Enkel seger. Dessvärre steg hästen en jävla massa procentenheter på slutet! Åtminstone från knappa 20% till 22.5%

Bara tre lopp kvar och endast en spik. Hur ska vi kunna missa fem rätt
Hehe snyggt tippat, gillar att du plockar bort favven can lane i 4e, om den nu vinner må så vara men du går för pengar och håller helt med om spiken i sista, snyggt oavsett hur de går
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+18)
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:19   #19
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ochs5 Visa inlägg
Hehe snyggt tippat, gillar att du plockar bort favven can lane i 4e, om den nu vinner må så vara men du går för pengar och håller helt med om spiken i sista, snyggt oavsett hur de går
Det "trista" är ju att två av tre spikförslag vunnit efter det att jag "ratade" Nordström i första!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:27   #20
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Usch vad många förstarankade som vinner! Inte för att jag gjorde en hel rank men detta är ju komik Se till så Håkan "vem är det" Danielsson vinner!

Enkelrad kunde levt även om jag kanske spikar Nordström i första om jag gjort en enda rad bara
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:30   #21
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ochs5 Visa inlägg
Hehe snyggt tippat, gillar att du plockar bort favven can lane i 4e, om den nu vinner må så vara men du går för pengar och håller helt med om spiken i sista, snyggt oavsett hur de går
Du verkar mest har en tanke så får hoppas att spiken i sista nu verkligen är bäst bara!

3587 kronor tillbaka vilket nästan är 36 gånger pengarna. Bara jobba in detta nu men jag ser saker framför mig att Danielsson sätter sig tredje inner

Jag är sjukt nöjd med rankingen med det vore väl själve fan om vi åker nu. Vinner favoriten bryr jag mig mindre men skäller det nu så kunde vi kanske överlevt om vi haft spik i 2a och 3e avdelningen!

Jobba nu!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:41   #22
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 833
Sharp$: 1019
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du verkar mest har en tanke så får hoppas att spiken i sista nu verkligen är bäst bara!

3587 kronor tillbaka vilket nästan är 36 gånger pengarna. Bara jobba in detta nu men jag ser saker framför mig att Danielsson sätter sig tredje inner

Jag är sjukt nöjd med rankingen med det vore väl själve fan om vi åker nu. Vinner favoriten bryr jag mig mindre men skäller det nu så kunde vi kanske överlevt om vi haft spik i 2a och 3e avdelningen!

Jobba nu!
Sjukt bra tippat och om ranken var så bra än bättre Ser spännande ut och det är spänningen jag gillar mest Visst sen är det inte fel med lite stålar till imorgon med. Håller tummarna
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:48   #23
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 833
Sharp$: 1019
Standard

Tråkigt, precis som du var inne på hade det behövts en Ginman i sulkyn eller iaf en annan kusk Bra tippat iaf, spänningen levde till sista, bara att ta nya tag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+20)
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td