Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-04, 07:30   #1
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 113
Standard

Bet365 betalar inte ut min uppnådda vinst!


Jag har haft en disskution med Bet365 ang mitt konto. I december månad hade dom en kampanj som hette 12 nivåer till jul, med olika priser för varje nivå, det hela gick ut på hur många comb point man samlat på sig. Den 10:e december var jag på nivå 4 vilket motsvarade 2000kr i kontanta pengar, jag kontaktade dom då för att fråga om man fick stanna på den nivån och ta del av priset redan då om man ville, jag fick till svar att så kunde man inte göra utan att det avslutas den 31 december.
Jag lyckades under den tiden ta mig till nivå 5 vilket motsvarade en tv eller 4000kr i kontanta pengar. Runt jul stängde dom mitt konto för att jag hade kommenterat att jag eventuellt skulle göra det då jag tycker man lätt förlorar kontrollen över spelandet, den disskutionen hade jag med dom den 10:e december men jag ville avvakta till januari för att jag skulle kunna få ut min vinst som jag hade tjänat ihop, jag kunde inte få den om jag stängde kontot innan, dom sa ok och jag fick köra på. Nu stängde dom mitt konto utan att ens kontakta mig ang det den 30:e december. Sen har jag vart i kontakt med dom vid flera tillfällen ang vinsten som jag tjänat ihop till och fått flera olika svar från att kontot är stängt då kan jag inte få den vinsten, kontot stängdes pga av min kommentar att jag ansåg att jag skulle tappat kontrollen över spelandet, jag skulle ha sagt den 10:e december att dom skulle stoppa min bonus för att jag inte skulle velat ha den, låter jätte märkligt!!! Varför fortsatte bonustrappan då ytterligare??? Jag känner mig totalt lurad av Bet365 som dessutom kommer med fler olika svar till mig, inget svar är det andra likt förutom ett standard mail ang hur jag vill ha min avstängning som dom skickar vid varje svar plus ngn kommentar ang min bonus med olika ursäketer till varför jag inte kan få den. Ett svar att jag var tvungen att omsätta denna bonus 20ggr, vilket är helt galet, har jag uppnått en nivå i denna bonustävling så har man redan rätt till den bonusen i kontanta pengar eller tv i mitt fall.
Dom kommer inte ge mig min vinst och jag känner mig totalt lurad av dom, det jag vill nu är att få fram min besvikelse på ngt sett, jag har deras mail sparade och utskrivna, där ser man klart och tydligt att jag inte ville stoppa min bonus den 10:e, jag undrade om jag kunde få ta ut den tidigare då jag inte trodde att jag skulle uppnå ytterligare en nivå, vilket jag gjorde.
Fick även till svar att jag inte skulle få ut den vinsten oavsett om mitt konto var öppet för att jag hade veltat stoppa den, ren och skär lögn!!!
burken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 07:32   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av burken Visa inlägg
Jag har haft en disskution med Bet365 ang mitt konto. I december månad hade dom en kampanj som hette 12 nivåer till jul, med olika priser för varje nivå, det hela gick ut på hur många comb point man samlat på sig.

Den 10:e december var jag på nivå 4 vilket motsvarade 2000kr i kontanta pengar, jag kontaktade dom då för att fråga om man fick stanna på den nivån och ta del av priset redan då om man ville, jag fick till svar att så kunde man inte göra utan att det avslutas den 31 december.


Jag lyckades under den tiden ta mig till nivå 5 vilket motsvarade en tv eller 4000kr i kontanta pengar. Runt jul stängde dom mitt konto för att jag hade kommenterat att jag eventuellt skulle göra det då jag tycker man lätt förlorar kontrollen över spelandet, den diskussionen hade jag med dom den 10:e december men jag ville avvakta till januari för att jag skulle kunna få ut min vinst som jag hade tjänat ihop, jag kunde inte få den om jag stängde kontot innan, dom sa ok och jag fick köra på.

Nu stängde dom mitt konto utan att ens kontakta mig ang det den 30:e december. Sen har jag vart i kontakt med dom vid flera tillfällen ang vinsten som jag tjänat ihop till och fått flera olika svar från att kontot är stängt då kan jag inte få den vinsten, kontot stängdes pga av min kommentar att jag ansåg att jag skulle tappat kontrollen över spelandet, jag skulle ha sagt den 10:e december att dom skulle stoppa min bonus för att jag inte skulle velat ha den, låter jätte märkligt!!!

Varför fortsatte bonustrappan då ytterligare??? Jag känner mig totalt lurad av Bet365 som dessutom kommer med fler olika svar till mig, inget svar är det andra likt förutom ett standard mail ang hur jag vill ha min avstängning som dom skickar vid varje svar plus ngn kommentar ang min bonus med olika ursäketer till varför jag inte kan få den.

Ett svar att jag var tvungen att omsätta denna bonus 20ggr, vilket är helt galet, har jag uppnått en nivå i denna bonustävling så har man redan rätt till den bonusen i kontanta pengar eller tv i mitt fall.


Dom kommer inte ge mig min vinst och jag känner mig totalt lurad av dom, det jag vill nu är att få fram min besvikelse på ngt sett, jag har deras mail sparade och utskrivna, där ser man klart och tydligt att jag inte ville stoppa min bonus den 10:e, jag undrade om jag kunde få ta ut den tidigare då jag inte trodde att jag skulle uppnå ytterligare en nivå, vilket jag gjorde.

Fick även till svar att jag inte skulle få ut den vinsten oavsett om mitt konto var öppet för att jag hade veltat stoppa den, ren och skär lögn!!!
Your welcome reader.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
R9B1N (+10), Kalle (+2), Penn (+2), mars (+1), SlimCharles (+1)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 09:07   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Har skickat en länk till denna tråden till vår kontakt på Bet365 så förhoppningsvis kan de komma in och svara, alternativt säga till mig hur de planerat hantera det.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 10:14   #4
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det känns lite rörigt det du berättar, men blir intressant att höra vad bet365 har att säga om allt det du säger är sant och om du följt reglerna.
De gångerna jag tidigare hört/läst att folk blivit av med bonusar/blivit "blåsta" så har det i samtliga fall varit så att reglerna inte följts, ganska vanligt är multipla konton eller liknande.
Men det blir intressant att följa upp.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 10:22   #5
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 113
Standard

Det är ganska rörigt, men nej jag har inte haft mer än ett konto.
Jag tycker att har jag uppnått en nivå där jag blivit garanterad en vinst, ska dom inte blåsa mig på den oavsett om jag har velat stänga mitt konto eller inte. Nu hade jag en kontakt med dom att jag inte skulle stänga mitt konto förns i januari så jag skulle få min vinst, dom lät mig köra på och så den 30:e december stänger dom det bara och säger då att jag inte kan få den, har fått flera olika anledningar som inte stämmer, och jag har kvar alla mailen tom de från den 10:e december.
burken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 12:35   #6
 
GraNiTs avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Skåneland
Inlägg: 160
Sharp$: 698
Standard

Om nu bet365 ger så pass olika svar så är det väl ganska uppenbart att dom har gjort fel, har tänkt att öppna konto hos dom men nu blir man tveksam.
GraNiT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 14:25   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ett tips, om du vill få bättre hjälp så försökt stycke indela din text så att den blir lättare att läsa. Ser ut som en röra nu bara.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 18:02   #8
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 113
Standard

Ja jag ber om ursäkt att det blev lite rörigt!!
Delar upp det bättre nästa gång.

Jag ville förmedla och få min röst hörd ang detta ärende, så jag fick höra om denna sida. Tackar för de inlägg som kommit!

Jag känner mig bara så överkörd av Bet365, inte för just summan jag vunnit som jag inte får, utan att dom verkligen helt enkelt inte ens är intresserade av att se sanningen, det står på deras sida att dom har utbildad personal vid dessa händelser, vilket skitsnack! Dom har ignorerat mig totalt och faktiskt skitit i det jag skrivit, har inte fått ett enda svar som faktiskt svarar på mina frågor.
Jag uppskattar denna sida där man får respons på det som hänt, för jag känner mig faktiskt helt förvirrad av att dom har behandlat mig på detta vis.
burken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 21:12   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

http://ibas-uk.com/registeredOperato...=a-b&bookId=86

bet365 är registrerade hos ibas. Kontakta dom och lös det den vägen. Ibas är till för tvister likt dessa och agerar som en låtsasjury för tvister mellan spelbolag och användare. Det Ibas bestämmer ska bet365 rätta sig efter. Så kontakta dom och låt dom sköta ärendet åt dig.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 23:52   #10
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 113
Standard

Tack KP det ska jag verkligen göra!
burken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td