Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-15, 20:50   #1
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Mark på PaddyPower ska ha cred!


Signade upp på PaddyPower för att få loss bonusen. Naturligtvis blev det strul men Mark ska ha cred för sitt arbete. Jag sigande upp för PP för ett par dagar sedan också men då fick jag ingen bonus för enligt dom hade jag inte klickat på någon affe-länk. Även då pratade jag med Mark och han stängde ner mitt konto och skickade tillbaka mina pengar.

Man får ju passa på att ge folk på ett sådant bolag cred när dom ska ha det!

Spoiler:
M: Welcome to Live Help, my name is Mark C. How can I help you today?

P: Hi there Mark.

P: I just wanted to ask you how long time it takes for me to get my Free Bet. I talked to Rachel earlier this day but I forgot to ask her.

M: Hi there

M: Can I get your name and username and I'll take a look?

P: xxxxxxxxxxxxxxxx

P: xxxxxxxxxxxxxxxx

M: Could you confirm your Mother's maiden name please Patrik?

P: xxxxxxxxxxxxxxxxx

M: Thanks, and finally your date of birth please.

P: xxxxxxxxxxxxxxx

M: Thanks. One moment please Patrik.

P: Sure thing

M: Ok I'm afraid that as your deposit method is Moneybookers you don't currently qualify for a free bet Patrik. We don't accept Moneybookers as an eligible source for free bets due to abuse of this in the past.

P: What? Rachel didn't mention that to me. She said I had this €50 Free Bet

M: One moment please and I'll check that for you.

M: Apologies for the delay Patrik.

P: No worries

P: (While you are looking for answer I've been checking out your website and I can't find any information saying that Moneybookers ain't qualified for the FreeBet. It doesn't say at the affiliate (www.oddsportal.com) either)

M: It would be in the T&C's of the offer you signed up for. The reason Rachel didn't mention it is that you didn't have it as a payment method at the time.

P: Since she didn't say anything about this I assumed it wasn't any problems.

M: Apologies that it wasn't mentioned but there is a list of T&C's that need to be met in order to qualify for the free bet. This is the list - http://www.paddypower.com/popup/cond...t_ppc_t&cs.htm

P: Was this one supposed to be in the welcome-mail I got from you? 'Cause I haven't seen this one before

M: No, it wouldn't be part of that mail I'm afraid.

P: Then I didn't get that one. I read the mail and there were no such information.

M: It would be available at sign up, but as you didn't click through an affiliate link from another site it wasn't available to you. The €50 free bet Rachel put on the account was a goodwill gesture.

P: I clicked thourgh a affiliate-link: http://www.paddypower.com/ppc-pages/...FF_ID=10003773

M: It hasn't triggered on the account though, which is why Rachel had to add a note to state that we would need to manually match your first qualifying stake.

P: Which goes over to http://www.paddypower.com/bet

M: I apologise for the inconvenience Patrik, but we can't match a free bet when Moneybookers is the deposit method. It leaves us open to fraud, which has happened in the past.

P: But I wasn't given this information?

M: Ok, let me see if there is anything I can do for you here.

M: One moment please Patrik.

P: I do understand your point of view but if I'm not given the information I can't possibly done something wrong.

M: I understand what you mean, just a moment please.

P: Sure. Thanx

M: Ok Patrik, I have been able to award that free bet as a once-off goodwill gesture. All you need to do is make a selection and on your bet slip you should see an option to "Use Free Bet". Clicking that will generate the stake automatically.

P: €50?

M: Yes.

P: Thanks a lot Mark! I'm very pleased with your help here!

M: Thats good to hear, and apologies for not being informed of this on the previous chat.

M: Is there anything else I can help you with in the meantime?

P: No worries. You helped me out.

P: No thanks. Have a nice evening!

M: You too.

P: Thanks, bye.

The session has ended!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-15, 20:53   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Så, då kan du bonushor och blåsa PP precis som de ville undvika
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-15, 20:54   #3
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Så, då kan du bonushor och blåsa PP precis som de ville undvika
Shhhh.... Jag sysslar inte med sånt. En hederlig spelare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 10:28   #4
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kan du fortfarande använda MB som betalningsmetod för Paddy? Som jag skrev i en annan tråd fick jag till svar att MB överhuvudtaget inte går att använda sig av som svensk spelare på paddy?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 18:10   #5
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Så sent som den 7e januari fick jag ut pengar från Paddypower via Skrill. Senast jag satte in via Skrill var i juli 2011.

De kan ju ha ändrat pga bonustrading från svenska IPn sen årsskiftet eller något. När det kommer till diskriminering av insättningsmetod så är det ju generellt östeuropa och tredje världen som är svartlistade. Fast Nordicbet har ju även börjat dissa Skrill när det kommer till reload-bonusar etc numera så det är väl en snöboll bland bookies som är satt i rullning. Snart dissar de Neteller också
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 18:14   #6
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2066
Standard

Jag har gjort en insättning nu i januari till paddypower med MB/skrill
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 18:23   #7
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fyfan vad jag hatar namnet Skrill alltså. Envisas alltid med att säga Moneybookers tills jag får supporten på samma sida
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 18:50   #8
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av werygod Visa inlägg
Jag har gjort en insättning nu i januari till paddypower med MB/skrill
ok, då måste det vara nyligen de ändrade, försökte sätta in pengar i veckan som gick och då handlade det inte om någon bonus eller så...tröttsamt.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 06:33   #9
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Så sent som den 7e januari fick jag ut pengar från Paddypower via Skrill. Senast jag satte in via Skrill var i juli 2011.

De kan ju ha ändrat pga bonustrading från svenska IPn sen årsskiftet eller något. När det kommer till diskriminering av insättningsmetod så är det ju generellt östeuropa och tredje världen som är svartlistade. Fast Nordicbet har ju även börjat dissa Skrill när det kommer till reload-bonusar etc numera så det är väl en snöboll bland bookies som är satt i rullning. Snart dissar de Neteller också
Fungerar Neteller likadant som Skrill?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td