Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-21, 15:53   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

LADBROKES BLÅSNING!!!


Satte ett basket-spel igår natt på Ladbrokes enligt nedan:

Liveodds - Live
Texas (at) USC OT
Half Betting : 2
Vad lagt "under pågående spel"
2012-11-20 22:00:00
Oavgjort @ 15.00
Insats 400:-

Halvlek 2 slutade 26-26. Matchen gick in i OT och USC vann men eftersom jag hade spelat på oavgjort var jag glad ändå eftersom halvlek 2 slutade oavgjort. Men kupongen rättades som förlust eftersom övertid ingår i halvlek 2. Jag har ringt dem och påtalat fem gånger att jag har vunnit detta vad eftersom halvlek 2
slutade oavgjort och att basket inte kan sluta oavgjort! Detta är svaret från dem:

Thank you for your e-mail regarding your bet receipt number O/153295548/0000878.

After reviewing your bet I can confirm it has been settled correctly as per our rules. Any bets on second half markets are inclusive of overtime and as your bet was placed on the second half betting and the score was level at the end of the second half it would be inclusive of overtime. We have therefore settled the market winner as USC as they won the second half market with the inclusion of overtime as per our rules.

Please see below extract from our online rules regarding NBA and College Basketball for quarter and half betting.

Quarter and Half Betting:
4th Quarter and 2nd Half bets include any overtime played. In the event of a Handicap tie all bets are void.

If we can be of any further assistance, please contact us again and we will be more than happy to help you.

Yours sincerely,

VAFAN SKA JAG GÖRA?!?!?!?!?!
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 15:59   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Du bör ju påtala att ifall nu reglerna är sådana som dom säger får dom betala tillbaka dina pengar och sluta erbjuda detta spelalternativet.

Sjukt kallt ifall du inte får vinsten dock.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:03   #3
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

Jag kommer inte nöja mig med att få tillbaka insatsen (vilket de inte ens erbjudit) utan kommer kräva vinsten. De erbjuder dagligen detta spelalternativ till skillnad från andra spelbolag.
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:19   #4
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Men alltså, du tycker att du ska ha pengarna tillbaka eller vinst för att du inte läst eller förstått reglerna som finns på sidan?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:32   #5
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

Reglerna kan inte innebära att övertid inkluderas i basket när man spelar oavgjort. Det säger sig självt.
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:36   #6
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

För att? Det är ju deras egna regler så i princip kan dom ju sätta vilka villkor som helst i dessa.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:40   #7
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

Nej.
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:51   #8
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alltså erbjuder de ett trevägsspel på en marknad så kan de ju inte reducera det till ett tvåvägsspel bara för att deras regelsamling säger att bet på 2h inkluderar OT.

Det innebär ju i praktiken att de erbjuder ett spelalternativ med 0% vinstchans, spelbolagen sätter allt som oftast sina egna regler och det får man köpa, i det här fallet är de dock ute på jäkligt tunn is. jag skulle vilja gå så långt som att säga att det är rent bedrägeri om så är fallet. Nu tror jag dock snarare att det helt enkelt blivit fel.

Vad jag tror hänt är att det blivit en felrättning och att supportpersonalen, som påfallande ofta verkar rekryteras från Samhall, inte alls fattat grejen. Stå på dig igen, enklast kan vara att ringa och förklara saken per telefon, hade aldrig gett mig vad gäller den här saken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:03   #9
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

Jag har ringt dem flera gånger, de hänvisar till att "our traders in the US" have settled the bet. Kundtjänsten på svenska är inte ens värda att ringa till eftersom de endast mailar den engelska kundtjänsten det man säger till dem på svenska. Den engelska kundtjänsten hänvisar till "the american traders". Jag fyller nu i ett klagomål på http://www.ibas-uk.com. Det är verkligen lågt agerat av ett så väletablerat företag.
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:09   #10
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Kontakta aftonbladet, dom gillar att skriva om sånt som detta.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:11   #11
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Men vänta nu. Du har spelat att halvlek två ska sluta oavgjort, och OT ingår i halvlek två enligt deras regler. Du säger att det inte kan bli oavgjort med dessa regler, men det är ju fel.

Säg att det står 40-36 i HT. Om matchen sen slutar 80-76 så har andra halvlek slutat 40-40, dvs X. Om jag har förstått det du beskrivit ovan rätt så har du alltså fel.

Enda gången du inte kan vinna på detta är om det är oavgjort i HT, eftersom matchen måste avgöras.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end

Senast redigerad av DamageINC den 2012-11-21 klockan 17:12.
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:13   #12
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

Det var oavgjort i HT.
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:17   #13
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

H1 H2 OT FINAL
Texas 26 21 6 53
USC 26 21 12 59
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:18   #14
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hariai Visa inlägg
Det var oavgjort i HT.
Det förstår jag då det är det enda möjliga här, men var det då du la betet?

Lite missvisande av dem då såklart. Men liveoddsen här är nog automatiserade och tar inte hänsyn till att spelet inte kan sitta, eftersom vid alla ställningar som inte är X så är spelet aktuellt. Men visst, nog borde de kunna åtgärda detta så att man inte blir lurad. De har dock rätt i rättningen av spelet.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end

Senast redigerad av DamageINC den 2012-11-21 klockan 17:23.
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:20   #15
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 77
Standard

jag lade bettet i halvlek eftersom jag misstänkte att matchen skulle gå till ot. det var tit for tat hela första halvlek, väldigt jämnt.
hariai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td