Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-18, 17:42   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Madison Keys Världsetta inom 6 år?


Mailade 6 bolag idag och bad dom ge mig odds på Madison Keys toppa världsrankingen inom 6år. Bad även om odds på att hon skall vara top5 inom 6år.

Mailade följande bolag.

Ladbrokes
Bet365
Unibet
William Hill
Betsafe
Bwin

2st har svarat.

Betsafe som påstår sig sätta odds på allt förvånar ingen.
Dom var inte intresserade av att erbjuda något på den marknaden.
Så fruktansvärt pinsamt bolag!

William Hill svarade på 1 timme.
Erbjöd odds på båda alternativen. Håller dock lite på oddsen innan jag lägger ut dom, då jag kanske vill hinna kliva in lite själv
Mkt högt odds iallafall så mkt kan jag säga.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 17:48   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Svar från bet365.

Bet365 kan tyvärr inte erbjuda några odds för dessa spel.

Trist svar från ett annars mkt bra bolag enligt mig.

Men lite minus där.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 20:59   #3
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Inte för att vara den som är den, men det är jag iaf. Men vad förväntar du dig uppnå från din trådstart? När du inte ens vill dela med dig av oddsen du fått så är det väl ganska svårt att starta en diskussion? Att du mailat massa bolag tror jag ingen bryr sig om, mer intressant är isf oddsen samt deras svar. Känns som att du kanske kunde väntat med att starta tråden tills du hade något mer att bidra (t.ex. oddsen eller samtliga spelbolags svar).

Men det är väl bara jag som är petig kanske..
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:06   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Inte för att vara den som är den, men det är jag iaf. Men vad förväntar du dig uppnå från din trådstart? När du inte ens vill dela med dig av oddsen du fått så är det väl ganska svårt att starta en diskussion? Att du mailat massa bolag tror jag ingen bryr sig om, mer intressant är isf oddsen samt deras svar. Känns som att du kanske kunde väntat med att starta tråden tills du hade något mer att bidra (t.ex. oddsen eller samtliga spelbolags svar).

Men det är väl bara jag som är petig kanske..
Ja du har helt rätt. den här tråden kan vi skrota
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:29   #5
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Pinsam trådstart. Om detta är ett bra spel kan det ju liknas med att du skulle säga att du hittat en felsatt matchstarttid men ändå vägra dela med dig av informationen vilken match det rör sig om vilket sharps väl är till för, hjälpa varandra? Dagisfasoner....
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:40   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Pinsam trådstart. Om detta är ett bra spel kan det ju liknas med att du skulle säga att du hittat en felsatt matchstarttid men ändå vägra dela med dig av informationen vilken match det rör sig om vilket sharps väl är till för, hjälpa varandra? Dagisfasoner....
Pinsamt, javisst. Bryr jag mig? Inte ett jävla dugg.
Ville väl kolla om någon hade någon hade en uppfattning om vad ett korrekt odds på madison borde vara.
Eftersom jag inte skrev detta i klarspråk i tråden så förstår jag att du inte riktigt kopplar.

Att du ens orkar kommentera detta är ju mera pinsamt.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 22:13   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Inte för att vara den som är den, men det är jag iaf. Men vad förväntar du dig uppnå från din trådstart? När du inte ens vill dela med dig av oddsen du fått så är det väl ganska svårt att starta en diskussion? Att du mailat massa bolag tror jag ingen bryr sig om, mer intressant är isf oddsen samt deras svar. Känns som att du kanske kunde väntat med att starta tråden tills du hade något mer att bidra (t.ex. oddsen eller samtliga spelbolags svar).

Men det är väl bara jag som är petig kanske..
Han ville bara veta vad oddset skulle ligga på så han inte klev in i onödan.


Citat:
Ville väl kolla om någon hade någon hade en uppfattning om vad ett korrekt odds på madison borde vara.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 22:30   #8
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kanske bara jag som ser värde i en sån placering. 125 ggr högst so far
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 22:34   #9
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

På ett eller annat sätt kommer jag vinna pengar på denna tjej.
Kom ihåg vem ni fick den av
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 22:53   #10
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du måste väl själv förstå att det är väldigt mycket som ska klicka för att en liten tös i världens mest oförutsägbara damsport ska bli VÄRLDSETTA inom 5år. Att du fått dig en liten crush på henne under de senaste veckorna är kanske förståeligt då hon verkligen imponerat men måste ändå säga att det är en rätt värdelös investering.

Inte nog med att hon ska fortsätta utvecklas något helt otroligt de 5 kommande åren så ska hon också hålla sig skadefri och allt annat ska klicka till 100%. Att hon imponerar mot topp 100 spelare är en sak men det är mycket som skiljer sig där mot dom absolut bästa (sharapova/azarenka/williams). Venus Williams hade t.ex sopat mattan med Madison Keys men igår sopade Sharapova mattan med Venus. Så stora skillnader är det.

Dessutom ska man kanske också ta sig en titt på t.ex hur dagens toppspelare kommer stå sig om några år.

Azarenka som är världsetta är t.ex bara 23 år. Om 5 år är hon alltså 28 år har och förmodligen utvecklats till en ännu bättre spelare. Titta t.ex på Serena, hon är helt överlägsen och hon är 32 år.

Sen har vi även Sharapova som är 87a, om 5 år är hon 30 och förmodligen kvar i toppskiktet.

Radwanska, 23 år

Kerber, 24 år

Wozniacki 22 år

Sen finns det ett dussintal spelare som är födda 1990 som är rankade runt 20strecket. Däribland finns Sloane Stephens som är född 1993, redan rankad 25a i världen.

125x pengarna är ett skämt
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 23:06   #11
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Du måste väl själv förstå att det är väldigt mycket som ska klicka för att en liten tös i världens mest oförutsägbara damsport ska bli VÄRLDSETTA inom 5år. Att du fått dig en liten crush på henne under de senaste veckorna är kanske förståeligt då hon verkligen imponerat men måste ändå säga att det är en rätt värdelös investering.

Inte nog med att hon ska fortsätta utvecklas något helt otroligt de 5 kommande åren så ska hon också hålla sig skadefri och allt annat ska klicka till 100%. Att hon imponerar mot topp 100 spelare är en sak men det är mycket som skiljer sig där mot dom absolut bästa (sharapova/azarenka/williams). Venus Williams hade t.ex sopat mattan med Madison Keys men igår sopade Sharapova mattan med Venus. Så stora skillnader är det.

Dessutom ska man kanske också ta sig en titt på t.ex hur dagens toppspelare kommer stå sig om några år.

Azarenka som är världsetta är t.ex bara 23 år. Om 5 år är hon alltså 28 år har och förmodligen utvecklats till en ännu bättre spelare. Titta t.ex på Serena, hon är helt överlägsen och hon är 32 år.

Sen har vi även Sharapova som är 87a, om 5 år är hon 30 och förmodligen kvar i toppskiktet.

Radwanska, 23 år

Kerber, 24 år

Wozniacki 22 år

Sen finns det ett dussintal spelare som är födda 1990 som är rankade runt 20strecket. Däribland finns Sloane Stephens som är född 1993, redan rankad 25a i världen.

125x pengarna är ett skämt

Tack! Det är detta svaret jag väntat på och var givetvis anledningen till min trådstart.
Kul med folk som kan komma med vettiga grejer och inte bara onliners!

Problemet är ju att bolagen inte vågar sätta höga(korrekta) odds på dessa spel. Därför ville jag ta in synpunkter på vad hon skulle kunna vara spelbar till.

Till 500 ggr kan man ju kliva med lite lax och stoppa i byrålådan. Men antagligen ingen som kommer ge det oddset.

Hon är hursomhelst verkligen värd att ha i åtanke då hon helt klart kommer vinna någon stor turre inom några år. Då är kriga där med kosing.

Har mailat hennes manager och bett om årets spelschema så jag inte missar några mumsiga överodds.

Kommer troligvis att sätta upp en bild på Maddy på kylskåpet. Kanske ljuger jag för min lilla son och säger det är min nya tjej.


Jobba Maddy!

Senast redigerad av kriga den 2013-01-18 klockan 23:08.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:57   #12
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till! Hon har absolut potential att bli världsetta, kanske inte inom 5 år. Men vem vet. Handlar ju inte vem som är bäst, poäng är allt. Wozniacki lyckades ju ta sig till första platsen och hennes kapacitet ska vi inte ens prata om.

Kan hon spela lika bra resten av året som hon gjort de senaste veckorna är hon top 30 i slutet av 2013, möjligtvis bättre.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td