Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-24, 16:10   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

ComeOn...


Läge för Admin att öppna upp forumet med en sektion där vi kan diskutera allt som gäller ComeOn då Sharps.se nu har lagt till ComeOn som rekommenderat bolag istället för Bwin...

PS. kommer ni att lägga till en affiliate-länk på sajten där man framöver kan få Sharps-poäng om man signar upp sig hos ComeOn via er???
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-24, 21:35   #2
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Då var tråden där. Snart kommer ComeOn dyka upp under /spelbolag också så att ni kan ta del av Sharp$-bonusen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
admin är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-25, 21:25   #3
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Kassa odds på NHL iaf. Stor skillnad från övriga bolag. Erbjuder inte ens ML, samt att man inte kan parlaya handicapp spel. Fantastisk låga limits, Under 1k på HCP spel och under 2k på 1-x-2 markanden.
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-25, 21:34   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Det som är positivt med ComeOn (och 10Bet som de köper sina odds ifrån) är att de till skillnad från många andra EU bolag erbjuder AH på majoriteten av sina fotbollsmatcher. Är väl bara Bet365 och BetVictor som tillsammans med dessa två ovanstående erbjuder AH på all sin fotboll (kanske inte svensk eller tjeckisk fotboll i fjärdeligan)? Ladbrokes, Expekt, Betfred och några till har såvitt jag vet enbart AH på större ligor/matcher. Så det är + i kanten där.

Och angående det att de köper sina odds ifrån 10Bet kan nog göra att de inte erbjuder alla svenska idrotter (vintersporter, bandy, speedway, innebandy med mera)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-25, 21:50   #5
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Det som är positivt med ComeOn (och 10Bet som de köper sina odds ifrån) är att de till skillnad från många andra EU bolag erbjuder AH på majoriteten av sina fotbollsmatcher. Är väl bara Bet365 och BetVictor som tillsammans med dessa två ovanstående erbjuder AH på all sin fotboll (kanske inte svensk eller tjeckisk fotboll i fjärdeligan)? Ladbrokes, Expekt, Betfred och några till har såvitt jag vet enbart AH på större ligor/matcher. Så det är + i kanten där.

Och angående det att de köper sina odds ifrån 10Bet kan nog göra att de inte erbjuder alla svenska idrotter (vintersporter, bandy, speedway, innebandy med mera)
Jo, men även där har dem lägre odds på dem större ligorna som jag snabbt kollade på och betydligt lägre limits. Kollade på Bundesliga 1, där var deras maxbet på drygt 9k medan det på bet365 var 45k. Fra-Spain i VM kvalet har dem som tak ca 5k på ah och sämre odds, där bet365 har som tak 25k. Kanske är marknaden inte mogen just nu då matcherna spelas om ett par dagar. Orkar inte plöja i dem lägre div, då jag antar att limitsen är ännu lägre där samt att man lär bli limad hyfsat snabbt. Hur som har jag för tillfället inte upptäckt något som dem utmärker sig på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 06:05   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Kvalité enligt mig.

Tier 1. Pinnacle, SBO, 5dimes, Marathon etc
Tier 2. Bet365, Ladbrokes, Victor Chandler
Tier 3. Nordicbet, Bwin, Betsson
Tier 4. Comeon, Redbet, Tipico
Tier 5. Svenska spel
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 10:06   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Kvalité enligt mig.

Tier 1. Pinnacle, SBO, 5dimes, Marathon etc
Tier 2. Bet365, Ladbrokes, Victor Chandler
Tier 3. Nordicbet, Bwin, Betsson
Tier 4. Comeon, Redbet, Tipico
Tier 5. Svenska spel
Håller med dig om allt förutom Redbet. De är ett av få EU bolag som gör att Unibet framstår som seriösa. Skulle ha bytt plats på de och SvS då om jag inte har helt fel ligger före en del av sina konkurrenter när det kommer till vinster och omsättning på tipsen, bomben och liknande.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 10:56   #8
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rankar nog Comeon högre än Ladbrokes,iaf för tillfället. Ladbrokes limiterade mitt nya konto efter 2-3 spel, får igenom max 6-8sek på udda sporter, 50sek på fotboll i mindre ligor och 150-200 på Premier League/La Liga etc

Har kört igenom några spel på Comeon sedan de lanserade sin generösa bonus och jag har fått igenom flera spel där de ligger högt på marknaden utan att blivit limiterad än. Tex tog jag Kiddminster HT/FT på Comeon imorse till 2,35, medan Ladbrokes nu erbjuder mig att få igenom 48sek på 2,1. Ett kasst odds då man inte var i närheten av att var marknadshögst. Sedan återstår det att se hur frikostiga Comeon är på sikt.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 13:13   #9
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3268
Standard

Nu är den uppe som sticky. En fråga till er som reggat bonusen 100% upp till 2000 kronor. Hur långt fram sätts slutdatumet för att hinna omsätta. 60 dagar?
mvh
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 13:22   #10
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jupp, 60dagar.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 14:08   #11
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Ville bara göra ett förtydligande;

ComeOn liksom 10Bet köper sina odds...från http://www.sbtech.com/ och inget annat!
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 14:12   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vi låser denna tråd och hänvisar er alla till den klistrade: https://www.sharps.se/forums/spelbola...er-problem-mm/
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td