Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-06, 10:34   #136
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Ska finnas 10 freespins på Avalon II för de av er som omsatt en viss summa. Vad summan är berättar dem inte så enda sättet att veta är att kolla.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 15:50   #137
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon annan som spelat antal lagmål på hockeyn hos Comeon?
Jag har en strid med dom nu om hur det ska tolkas, jag anser att lagmål 0,1,2,3,4+ mål ska tolkas precis som det står dvs hur många mål gör laget det gäller. Jag har ett spel med Vålerengen 4+ i fredags då de vann med 4-1 vilket jag tolkar som att de gjort minst 4 mål.
Kundtjänst och traders på comeon hävdar att jag spelat hcp-spel och menar att det är torsk på spelet då det bara blev 3 måls skillnad.

När jag förklarar skillnaden mellan lagtotaler och vinstmarginal menar dom att jag borde sätta mig i ni spelregler innan jag satsar pengar.

Har gillat bolaget hittills men detta är helt galet. Varför skulle jag lira ett hcp på -4 till under 1.5 i odds då hcp i matchen var -3 till ca 2ggr.

Samma läge idag:
Vålerenga lagtotal 4+ ger 1.54
Vålerenga hcp-2,5 ger 1.98

HUR kan de tolka att 4+ ska vara att asian-hcp??
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 16:40   #138
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Någon annan som spelat antal lagmål på hockeyn hos Comeon?
Jag har en strid med dom nu om hur det ska tolkas, jag anser att lagmål 0,1,2,3,4+ mål ska tolkas precis som det står dvs hur många mål gör laget det gäller. Jag har ett spel med Vålerengen 4+ i fredags då de vann med 4-1 vilket jag tolkar som att de gjort minst 4 mål.
Kundtjänst och traders på comeon hävdar att jag spelat hcp-spel och menar att det är torsk på spelet då det bara blev 3 måls skillnad.

När jag förklarar skillnaden mellan lagtotaler och vinstmarginal menar dom att jag borde sätta mig i ni spelregler innan jag satsar pengar.

Har gillat bolaget hittills men detta är helt galet. Varför skulle jag lira ett hcp på -4 till under 1.5 i odds då hcp i matchen var -3 till ca 2ggr.

Samma läge idag:
Vålerenga lagtotal 4+ ger 1.54
Vålerenga hcp-2,5 ger 1.98

HUR kan de tolka att 4+ ska vara att asian-hcp??
4+ tolkar jag som att laget ska göra MER än 4 mål, dvs minst 5
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 20:28   #139
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
4+ tolkar jag som att laget ska göra MER än 4 mål, dvs minst 5
nej, det är alltid 4 el fler när det står + bakom.
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 22:23   #140
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Jag skulle också tolka detta som 4.5 mål faktiskt. Samma som om man spelar vanligt europeiskt handikapp +1 då.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.

Senast redigerad av Pacman den 2014-03-09 klockan 22:44.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 23:14   #141
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Jag skulle också tolka detta som 4.5 mål faktiskt. Samma som om man spelar vanligt europeiskt handikapp +1 då.
jag hade nog tolkat det som 4 eller fler, har för mig att flera brittiska bookies skriver så för lagtotaler, dvs 2+ goals är 2 eller fler = 1.5 mål. Coral gör det till exempel om jag inte missminner mig. Kan ju inte svara för vad comeon har för regler. Men ett hcp kan väl inte skrivas ut som 4+? Då ska det väl stå 4-, och det är ju i så fall ett riktigt ruttet odds. Sen ska man iofs alltid se till å vara insatt i vad man spelar, men anyway.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-10, 09:06   #142
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Någon annan som spelat antal lagmål på hockeyn hos Comeon?
Jag har en strid med dom nu om hur det ska tolkas, jag anser att lagmål 0,1,2,3,4+ mål ska tolkas precis som det står dvs hur många mål gör laget det gäller. Jag har ett spel med Vålerengen 4+ i fredags då de vann med 4-1 vilket jag tolkar som att de gjort minst 4 mål.
Kundtjänst och traders på comeon hävdar att jag spelat hcp-spel och menar att det är torsk på spelet då det bara blev 3 måls skillnad.

När jag förklarar skillnaden mellan lagtotaler och vinstmarginal menar dom att jag borde sätta mig i ni spelregler innan jag satsar pengar.

Har gillat bolaget hittills men detta är helt galet. Varför skulle jag lira ett hcp på -4 till under 1.5 i odds då hcp i matchen var -3 till ca 2ggr.

Samma läge idag:
Vålerenga lagtotal 4+ ger 1.54
Vålerenga hcp-2,5 ger 1.98

HUR kan de tolka att 4+ ska vara att asian-hcp??
Det du spelat på är Över 3.5 mål för Vålerenga. Om vi kollar på en liknande match framgår det rätt tydligt:



4+ kan inte betyda annat än 4 eller fler.

Hoppas du får dina pengar!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-10, 10:31   #143
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Det du spelat på är Över 3.5 mål för Vålerenga. Om vi kollar på en liknande match framgår det rätt tydligt:



4+ kan inte betyda annat än 4 eller fler.

Hoppas du får dina pengar!
Precis, du skulle se min chatt. Försökte förklara på barn-nivå utan framgång. Det ÄR hcp-spel enligt dem! Nu har jag inte hört något sen 11igår morse. Fortsättning följer..

Senast redigerad av geson den 2014-03-10 klockan 10:32.
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-10, 19:00   #144
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Så ett spel på 0 skulle alltså vara samma sak som draw no bet?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-10, 20:33   #145
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mailade kundtjänst igår morse, har inte hört någon sedan dess. Ikväll skickade jag en påminnelse att jag ville ha svar på mitt mail, jag fick till svar att ärendet nu ligger hos oddsavdelningen. Hur svårt ska det vara?
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-10, 22:36   #146
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Mailade kundtjänst igår morse, har inte hört någon sedan dess. Ikväll skickade jag en påminnelse att jag ville ha svar på mitt mail, jag fick till svar att ärendet nu ligger hos oddsavdelningen. Hur svårt ska det vara?
Haha, det var det dummaste jag hört.. Klart som fan du ska ha dina pengar, dem gjorde 4 eller fler mål och det är det dem har som spel, handikappen ligger under handikapp avdelningarna. Dem som sitter i kundtjänst har antagligen inte oddsat själva, isåfall skulle dem sett skillnaden med blotta ögat.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-11, 00:24   #147
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Om dom nu påstår att du spelat hcp så är ju spelet en klarare vinst eftersom det blir Vålerengen 8 och motståndarlaget 1 med ditt hcp om matchen nu slutade 4-1 som du säger. För du spelade ju inte 4- utan det var 4+!?

Det borde väl lösa sig det där tillslut annars så vore det helt sjukt men lustigt att dom försöker "läxa upp dig" när dom inte har någon aning om vad som gäller själva.

Verkligen seriösa bolag som Sharps samarbetar med, börjar väl nästa bli fler "erbjudanden" hos skambolag här än hos slagpåsen rekat... så det kan gå...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-11, 16:58   #148
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen är vinst utbetald efter ärendegången som började i lördags morse: Chatt, mail, chatt, chatt, chatt, chatt, mail, påminnelse av mail. I lördags gick det från kundtjänst till oddsavdelningen som svarade vinst, sen korrigerade de det till förlust igen och sedan från kundtjänst till oddsavdelningen och sedan en gång till från kundtjänst till oddsavdelningen.

Effektivt nja..

Sen för att påvisa hur fin kundhanteringeren är så bjuder jag på denna chatt:

Lisa: Hei Kjell
Lisa: "Hej Var hittar jag regeln gällande antal lagmål?"
Lisa: La meg se på frågan din her
Lisa: Du finner Vadslagningsreglene nederst til venstre på sportssiden under Informasjon
kjell: det vet jag men det står inget om det där.
Lisa: Jeg skal undersøke så kan vi sende deg det med email
Lisa: Kan jag hjälpa dig med något annat?
kjell: Jag har ju lirat vålerngen 4+mål..spelalternativen är 0,1,2,3,4+mål..ni hävdar att Vålerengen behöver vinna med 4+mål. därför är jag nyfiken, det är ju inget handikappspel.
Lisa: Jeg forstår
Lisa: Jeg har ingen muligheter til å kommentere mer om dette spillet enn det jeg ahr fått informasjon om fra sportsteamet derfor er det best at vi kontakter deg igjen med mer informasjon om spilleregler og hva som er vanlige betting rules
kjell: idag ger samma spel 1.54 i odds. Finns ingen rimlighet i att spela som ni menar -4,5mål till 1.54 då hcp -2,5 ger 1.98. Ni måste ju inse vad speler gäller??'
Lisa: Vi kontakter deg igjen med mer informasjon7
Lisa: Jeg skal gi deg en web side som gir en skjematisk overiskt'
Lisa: http://www.valuepunter.com/asianhandicap-table.htm
Lisa: Dett er ikke vår side så ikke missforstå meg, men bare ne fin side du kan sjekke på selv
kjell: ja,gärna. Men detta börjar bli en parodi. Skulle spelet vara det ni hävdar borde oddset vara runt 5-6ggr minst.
Lisa: Men det er også et godt råd å google litt om asian handicap og lese litt mer før du setter et spill
kjell: Men jag har inte lirat Asian hcp..jag har spelat antal lagmål!
Lisa: Jeg forstår
kjell: hur ska vi kunna lösa detta när vi pratar om olika saker?
Lisa: Det er vel inghen ting å løse annet enn at vi må sende deg en forklaring eller at du setter deg litt mer inn i spill med Handicap
Lisa: Vi sender deg en email
kjell: MEN..jag har tidigare levt på spel och förstår hcp-spel.
Lisa: Jeg skal be vårt spåortsteam om å sende deg en forklaring på asian handicap
Lisa: Jeg skal be vårt sportsteam om å sende deg en forklaring på asian handicap
kjell: DET ÄR INGET ASIAN HCP! Bet365 har det du menar dvs vinstmarginal, en form av hcp-spel. Där ger idag spelet 5+ 5.50ggr.
Lisa: Ok jeg forstår, men det jeg mener er at jeg skal be vårt sportstem om å sende deg en email med forklaring
Lisa: opå det du spør om her i chatten
kjell: Du hävdar ett ert lagtotal ska bedömmas som ett hcp-spel? vilket såfall innebär att ett spel på 4+ ger 1.54 hos er..
Lisa: Spillet du la
Lisa: Når du setter 4 (+4)på et team menes det at dette teamet må vinne med 4 mål mer enn det andre teamet
Lisa: Det er ikke noe mer å forklare
kjell: nej, det kan inte vara på det sättet.
Lisa: Dersom du ikke er ening i dette er du vbelkommen til å sende oss en email
Lisa: Det er på det settet
Lisa: 4 menes +4
Lisa: ellers så haddee det stått -4
Lisa: 4 = +4
Lisa: Men om du er uenig så er du velkommen til å sende oss en email som vårt sportsteam vil besvare
Lisa: Det er ikke noe mer jeg kan tilføye kjell
Lisa: Kan jag hjälpa dig med något annat?
kjell: det förstår jag, men det är inget hcp. Det du säger är att det lag jag spelat på måste vinna med minst 4 mål. alltså för att vara tydlig, dom vann med 4-1 och d¨r är det bara 3mål skillnad.
Lisa: Det er ikke mer jeg har å tilføye
Lisa: jeg har allerede skrevet hva dette spillet gikk ut på oven for
kjell: men varför skulle jag i såfall spela, som du menar -4,5 till 1.54 bnär jag kan spela -2,5 till mt högre odds??
Lisa: 4 menes +4
Lisa: ellers så haddee det stått -4
Lisa: Jeg kan ikke vite hvorfor du skulle spilløe?
Lisa: Det er ingen hensikt å diskutere dette mer i chatten her
Lisa: Jeg har gitt deg informasjon på hva spillet betydde og hva det gikk ut på . Du er som sagt velkommen til å sende oss en email som vårt sportsteam vil besvare
Lisa: Er det noe helt annet jeg kan hjelpe deg med i dag Kjell?
kjell: skriver ett mail. kan jag få en kopia av detta skickat till min mail.
Lisa: Om ikke da vil jeg bare si ha en fin søndag
Lisa: Du er som sagt velkommen til å sende oss en email som vårt sportsteam vil besvare
Lisa: Vi har svart deg på denne frågan 3 forskjellige personer i suppiort her og vi har også frågat vårt sportsteam og gitt deg deres svarLisa: Men jeg gir deg igjen tilbudet om at du er velkommet til at sende oss en email igjen om du vil at vårt sportsteam skal se på spillet nok en gang for deg
Lisa: Vi vil jo gjerne at du skal forstå slik at du neste gang vet hva du spiller
Lisa: ok?
Lisa: Du er velkommen til å sende oss en email om spillet ditt som vårt sportsteam vil besvare.
Lisa: Ha en fortsatt fin søndag
Lisa: Kan jag hjälpa dig med något annat?
Lisa: Behöver du hjälp med något annat? Jag har inte hört av dig på en stund och chatten avslutas strax.
Lisa: Eftersom att jag inte hört från dig på ett tag hoppas jag att du har allt du behöver. Men tveka inte att höra av dig till oss via telefon, chat eller email dygnet runt. Hej så länge!

3 personer i kundtjänst+sportsteamet har inte koll på de spel de själva erbjuder??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perry (+5), Rejs (+1)

Senast redigerad av geson den 2014-03-11 klockan 17:02.
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-11, 17:15   #149
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Sjukt faktiskt. Speciellt med tanke på hur självklart det är i detta fallet. Skönt att det löste sig tillsist iallafall!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-11, 18:48   #150
 
anths avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristianstad
Inlägg: 53
Sharp$: 530
Standard

Hon verkar inte vilja ha dig i chatten ifrån första början. Schysst bemötande att hänvisa dig direkt till mail istället, även om du varit i kontakt tidigare.

Härligt att de lyckades lösa ditt ärende till slut. Även om det tog ett par vändor mellan support och oddsavdelningen för ett enkelt ärende.
anth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td