Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-01, 18:41   #16
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Bra råd...men vad för något är IBAS för instans???
De som har gett Bet365 deras licens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 18:57   #17
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Om man inte torskat mycket pengar till dem är nog begäran om ett IBAS-formulär det samma som en begäran av limitering på kontot. Kan vara värt att ha i åtanke.

rllstlskls, om du inte får löst detta efter att ha ringt ett samtal till supporten får du gärna skicka ett PM så ska jag ta upp ärendet med vår kontakt på bet365. Ingen ska behöva gå igenom den processen du gjorde på ett bolag vi rekommenderar.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), hardballs (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 19:14   #18
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 33
Standard

De skulle återkomma till mig imorgon sa de, så får se vad som händer (låter inte särskilt troingivande, jag vet). Jag skriver här igen när jag vet mer. Tack för svaren och alla tips. En liten fråga bara, av nyfikenhet, är det någon här som varit tvungen att skicka in ett foto på sig själv samtidigt som man håller upp en ID-handling (t.ex. ett körkort) för att verifiera sig på bet365? De krävde som sagt det av mig och jag tycker det var ganska konstigt. Har någon annan råkat ut för samma sak?

Senast redigerad av rllstlskls den 2013-05-01 klockan 19:22.
rllstlskls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 19:21   #19
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

det e bara komplicerat tjafs ifrån deras sida...så att man ska tröttna och istället skita i att ta hem pengarna och förhoppningsvis spela bort dom!!!!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 19:23   #20
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 33
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Om man inte torskat mycket pengar till dem är nog begäran om ett IBAS-formulär det samma som en begäran av limitering på kontot. Kan vara värt att ha i åtanke.

rllstlskls, om du inte får löst detta efter att ha ringt ett samtal till supporten får du gärna skicka ett PM så ska jag ta upp ärendet med vår kontakt på bet365. Ingen ska behöva gå igenom den processen du gjorde på ett bolag vi rekommenderar.
Tack, det uppskattas. Får som sagt se om det händer något imorgon annars skulle jag verkligen uppskatta din hjälp.
rllstlskls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 19:28   #21
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

lycka till!
har oxå begärt hem pengar ifrån mitt konto där idag...få se om dom tänker jävlas med mig oxå
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 20:03   #22
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rllstlskls Visa inlägg
De skulle återkomma till mig imorgon sa de, så får se vad som händer (låter inte särskilt troingivande, jag vet). Jag skriver här igen när jag vet mer. Tack för svaren och alla tips. En liten fråga bara, av nyfikenhet, är det någon här som varit tvungen att skicka in ett foto på sig själv samtidigt som man håller upp en ID-handling (t.ex. ett körkort) för att verifiera sig på bet365? De krävde som sagt det av mig och jag tycker det var ganska konstigt. Har någon annan råkat ut för samma sak?
Nej, aldrig. Har svårt att se mig göra det också, vet ju inte vad nästa steg är om man går med på det. camdance eller något kanske...

Hoppas iaf att det löser sig för dig. Ta Boones råd och kontakta honom om det strular mer, alla behöver vänner någon gång
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 20:21   #23
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Bra råd...men vad för något är IBAS för instans???
http://www.ibas-uk.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 21:24   #24
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rllstlskls Visa inlägg
De skulle återkomma till mig imorgon sa de, så får se vad som händer (låter inte särskilt troingivande, jag vet). Jag skriver här igen när jag vet mer. Tack för svaren och alla tips. En liten fråga bara, av nyfikenhet, är det någon här som varit tvungen att skicka in ett foto på sig själv samtidigt som man håller upp en ID-handling (t.ex. ett körkort) för att verifiera sig på bet365? De krävde som sagt det av mig och jag tycker det var ganska konstigt. Har någon annan råkat ut för samma sak?
Det har aldrig hänt mig, trots uttag på femsiffriga belopp.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 06:06   #25
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rllstlskls Visa inlägg
De skulle återkomma till mig imorgon sa de, så får se vad som händer (låter inte särskilt troingivande, jag vet). Jag skriver här igen när jag vet mer. Tack för svaren och alla tips. En liten fråga bara, av nyfikenhet, är det någon här som varit tvungen att skicka in ett foto på sig själv samtidigt som man håller upp en ID-handling (t.ex. ett körkort) för att verifiera sig på bet365? De krävde som sagt det av mig och jag tycker det var ganska konstigt. Har någon annan råkat ut för samma sak?
Hände mig när jag bonushorade på flickvännens konto. Dock inte på bet365. Fick pengarna väldigt fort efter det
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 13:51   #26
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 33
Standard

Nu sa de att utbetalningen har genomförts så som jag önskade men det var allt de sa. Ingen annan information om vad/varför detta skett. Får hoppas att pengarna når mitt konto nu iallafall, det sker antagligen inte på en gång. Jag låg på väldigt mycket och sa att jag skulle skicka in en anmälan till IBAS så som gevgevgev skrev. Då verkade det hända saker. De bad mig skicka in en räkning istället för att verifiera min adress och det verkade fungera... sjukt att de inte låtit mig göra det förut. De är väldigt fåordiga, jag har inte fått någon riktigt förklaring till vad som hänt.
rllstlskls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 15:47   #27
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Bra råd...men vad för något är IBAS för instans???
De kontrollerar spelbolagen, att de sköter sig och följer lagarna. Bara nämn att du är extremt missnöjd med deras sätt att hantera detta ärendet på och omedelbart vill ha IBAS blanketer hemskickade så går röda lampan på kontoret hos dem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av gevgevgev den 2013-05-02 klockan 15:51.
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 15:49   #28
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Skulle tro att det var någon som drev med dig att du skulle skicka in ett foto på dig själv med ID, alt okunskap. Du har ingen skyldighet att göra det, inte heller ligger det i deras rättighet/rutiner att man ska göra så.
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:33   #29
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 33
Standard

Jag har iallafall fått pengarna nu men jag undrar fortfarande kring det där med bilden. Du skriver att det inte ligger i deras rättigheter att kräva en sådan bild, vad kan jag göra här? Det känns inte så bra att jag gjort det om man inte ska behöva göra det. Vad kan jag gör åt det nu? Tror ni jag kan få någon sorts kompensation?
rllstlskls är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 18:18   #30
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 15
Standard

Konstigt. Jag håller just nu på att spelar med samma bonus på bet365 och hoppas att samma inte händer mig. Någon annan än TS som råkat ut för detta?
filip20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td