Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-17, 20:31   #16
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Vilket bolag galler det? Sager du inte det aker manga av oss pa en small de narmaste veckorna da det handlar om relativt respekterad bolag om de nu har samarbete med IBAS. Gissar oxo pa Canbet men finns flera kandidater tyvarr.
Syftade på Canbet om det inte framgick läs övriga inlägg så förstår du mitt inlägg.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 21:05   #17
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Hade inte förvånat mig för de lockar atm med en monsterbonus iaf, få folk att skjuta in mer kapital till bolaget?
Jag har fått flera erbjudande om en reloadbonus på 750 EUR men inte vågat slå till eftersom det sett för bra ut. Deras betyg på SBR och liknande sidor är ju heller ingen höjdare. Att de även slutat med casino och poker är ytterligare en varningsklocka.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 21:40   #18
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Kan dom inte ens få snurr (ofrivillig ordvits ) på casinot så är det nog kört.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:19   #19
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Vad hande till slut?
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 17:28   #20
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 3
Standard

Tja!

Har problem med en sida som heter 10bet.com. Dem har tagit mina pengar efter att jag försökte göra en withdrawal. De hävdar att jag har en relation till någon annan spelare på sidan, vilket är fullständigt skitsnack. Någon som har erfarenhet av 10bet.com? Har läst en del negativt som siten. Har precis skickat anmälan till IBAS.
Floyd1234 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 20:03   #21
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Floyd1234 Visa inlägg
Tja!

Har problem med en sida som heter 10bet.com. Dem har tagit mina pengar efter att jag försökte göra en withdrawal. De hävdar att jag har en relation till någon annan spelare på sidan, vilket är fullständigt skitsnack. Någon som har erfarenhet av 10bet.com? Har läst en del negativt som siten. Har precis skickat anmälan till IBAS.
Jobbigt om man inte får existera på spelbolag där man har någon släkting eller vän. :/
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-29, 14:49   #22
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Jag har väntat på utbetalning från Canbet sen i oktober. De har skyllt på tekniska problem och att alla betalningar måste göras manuellt. Klagade i mail någon gång i november och fick beskedet att jag skulle prioriteras. Inget hände och efter flera ytterligare mail anmälde jag till IBAS i slutet av november. Fick som svar:

Citat:
Dear Mr

Fully appreciate your frustration but any correspondence we have received from the company advises that they are making payments so at the moment there is no issue regarding not paying customers.

We have received one advisory from a customer who advises that they refused him payment for a reason and we have received a number back acknowledging that they have now been paid so at the moment it would appear that a minority are affected by non-payment. Until such time you are refused we cannot really adjudicate on your complaint.

As I advised we have no statutory powers and it is only really the Gambling Commission who can look into this issue at the moment.

Regards
Danny Cracknell
Adjudication Manager
IBAS
Den 11 december fick jag av Canbet:

Citat:
Dear Mr,
Account Number: xxxxxxx

Please be advised that your withdrawal request will be processed and paid over the next week.

Over the past two months, as you are well aware, Canbet Sports Bookmakers UK Ltd has experienced immense difficulties in making payments to our customers. As our customer service department has reported, this has been the result of an IT error that had been triggered through bonus bets and free deposit match up bonuses.

Like many companies within the online industry, some components of the IT software are controlled by a third party and integrated into the main IT platform. At Canbet this has been the case with our financial software program for many years. This third party IT program accepts deposits and issues withdrawals; it calculates all financial transactions including bonuses. Recently it was discovered that this system was not recognising all the rules associated with deposit match up bonuses, thus many customers were unduly qualifying for their bonuses. This resulted in management having to undergo a complete overhaul of the third party IT system, including a financial forensic audit, whereby we had to first identify the issues, find out how far back the issue went, identify every customer and each of their bets and then assess if the customer qualified for their bonus or not. Unfortunately, all of this has taken time to complete.

Whilst we appreciate that this delay in payment processing has caused unnecessary angst amongst our customers, we were left with no alternative other than to resolve this problem and ensure that everyone who has made a withdrawal request was eligible to withdraw their money and paid the correct amount. During this period, once our customer service and finance department were satisfied that the customer was eligible or not to withdraw their funds, they have either been paid or notified as to why they were not eligible due to not satisfying the bonus requirements.

Over the next week, our customer clearance procedures will once again be automated which will result in customers being paid in an expedient manner, thus clearing the backlog of withdrawal requests. Going forward, we will be upgrading our whole financial platform to ensure that we don't have a repeat of this in the future.

I would like to thank both the UK Gambling Commission and IBAS for their support and assistance during this period and look forward to our customers once again enjoying the benefits of one of the world's oldest online sports books.

On behalf of the team at Canbet, I do offer our sincere apologies for any inconvenience that this temporary issue has caused you.


Yours Sincerely
(Oläslig signatur)
Executive Director
Som ni ser stod det "next week". Jag har ännu inte fått några pengar och har mailat dem ytterligare än gång typ på julafton. Inget svar på det har inkommit.

Det handlar om ca 1000 euro.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td