Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-07, 21:45   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 132
Standard

No limit spelbolag


Hej tänkte bara höra om ni vet något bolag som tillåter bets i 100k klassen och där det oftast inte limiterar folk.?


kommer inte hända ofta men någon gång så kanske

Tack
jason är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-07, 21:49   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Betclic eller Stan James.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppoe (+10), surrelito (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-07, 22:01   #3
 
surrelitos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: AIK
Inlägg: 117
Sharp$: 98


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Min magkänsla säger mig att om du inte redan vet vilka bolag som gäller, så kanske du inte ska gå loss på 100k betsen riktigt än, även om de inte blir ofta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Arizto (+10)
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-07, 22:07   #4
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 132
Standard

tackar
jason är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-07, 23:21   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

beror pa vad du ska spela, om du tanker ga in och chansa med 100k bet( antar att du ej har 10 mille i bankroll) pa fotboll premierleauge match sa tar de flesta seriosa bolag emot 100k men om du ska spela ngt annat sa far du vanda till till asiatiska bolag och oftast aven hitta en agent som ska lagga dina bets.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-07, 23:46   #6
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Betclic eller Stan James.
Hahah ! Riktigt bra Stan James får jag sätta 50 öre typ
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-08, 04:27   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

jason du måste vända dig till asien eller en broker/agent.
Förutom sbo, 188bet och pinnacle som du redan kan öppna så beror det på ligorna du tänkt spela för att få igenom pengarna. Tips på bolag är: ibc (här kan du öppna hos 12bet/dafabet som vanlig medlem), singbet, isn, cmd, foobet, SV finns med. Nu snackar vi dock fotboll och 100k klassen är absolut inga problem.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-09, 11:54   #8
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

100K är sällan något problem att få igenom NÅGONSTANS om man lägger spelet på matchdagen. Det är värre att få lägga spelen "early market", då gäller nästan uteslutande "agentspel". Sportmarket har tyvärr slagit igen butiken men Skybet finns kvar även om hemsidan sällan funkar värst bra. Men man kan ändå inte spela större summor via Internet utan man lägger spelen via Skype oftast. Det är asiater med engelsk licens som återplacerar spelen i asien. Man berättar vad man vill spela till för odds och de återkommer med högsta odds resp. maxinsats.

De ger även kredit på i runda slängar dubbla insättningen om man är betrodd...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08

Senast redigerad av KP den 2013-08-09 klockan 12:03. Anledning: edit av KP. värvning utav medlemmar
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-09, 12:14   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Cc det finns andra sätt än Skype. De som pysslar med dom har fortfarande inte uppdaterat sig. Det traditionella sättet var som du beskrev det. Det sättet är även dyrare för dig som kund, agenten tar för stor del i provision. Dessutom är det olämpligt vid live.

Nu (några år tillbaka) finns interface som är kopplade via API till bolagen. Pinnacle åkte dit på det för att de erbjöd API så att personer kunde kringgå landsspärren, slutade väl med razzia eller liknande? Men de kör fortfarande iaf.
Men du lägger iaf spelen själv, får spelet bekräftat på under sekunden med slipnr osv. Det finns interface som även är kopplade till flera bolag samtidigt och låter dig lägga spel på samtliga bolag samtidigt. Du ser odds, du ser maxinsats hos varje bolag m.m. Så de som är kopplade och följer varann oddsmässigt på vissa marknader tex singbet>188bet hinner ej justera och du får igenom dina spel. Fördelen är att du har mycket lägre avgift/com. Du kan komma ned till runt 0,0025 i oddsenheter i avgift beroende på din omsättning.

Jag la upp en bild på ett sådant interface i någon rek jag la upp för ett tag sedan, den som är nyfiken och söker han finner
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-09, 17:18   #10
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Cc det finns andra sätt än Skype. De som pysslar med dom har fortfarande inte uppdaterat sig. Det traditionella sättet var som du beskrev det. Det sättet är även dyrare för dig som kund, agenten tar för stor del i provision. Dessutom är det olämpligt vid live.

Nu (några år tillbaka) finns interface som är kopplade via API till bolagen. Pinnacle åkte dit på det för att de erbjöd API så att personer kunde kringgå landsspärren, slutade väl med razzia eller liknande? Men de kör fortfarande iaf.
Men du lägger iaf spelen själv, får spelet bekräftat på under sekunden med slipnr osv. Det finns interface som även är kopplade till flera bolag samtidigt och låter dig lägga spel på samtliga bolag samtidigt. Du ser odds, du ser maxinsats hos varje bolag m.m. Så de som är kopplade och följer varann oddsmässigt på vissa marknader tex singbet>188bet hinner ej justera och du får igenom dina spel. Fördelen är att du har mycket lägre avgift/com. Du kan komma ned till runt 0,0025 i oddsenheter i avgift beroende på din omsättning.

Jag la upp en bild på ett sådant interface i någon rek jag la upp för ett tag sedan, den som är nyfiken och söker han finner
Jupp, helt sant att det finns API! Men agentkommisen där jag spelar är runt 0,3% och jag föredrar att köra Skype fortfarande då jag ofta får odds högre än marknadsodds. Med API-kopplingen jag testade med annan källa än den jag använder så var jag tvungen att lägga spelet fysiskt innan det var matchat. Servicen jag har innebär att de kollar med mig innan de lägger spelet, linan kan ju ha ändrats rejält under tiden. Live kör jag nästan enbart på Betfair, finns tyvärr inget annat bra alternativ egentligen.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-09, 18:03   #11
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Ser du nevner 188bet her KP. Der får man hvertfall ikke satt store summer over tid om man er i pluss. Er selv limitert til 10€ max på alle markeder, det uten innsatser på 100k.
__________________
Citat:
In gambling the many must lose in order that the few may win.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-09, 19:40   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fake Visa inlägg
Ser du nevner 188bet her KP. Der får man hvertfall ikke satt store summer over tid om man er i pluss. Er selv limitert til 10€ max på alle markeder, det uten innsatser på 100k.
Fake, Det stämmer att 188b limiterar konton. Ovanstående länk mellan singbet>188b var bara ett exempel. Men spelar du via en agent är det inga problem med 188b heller. Beroende på agent så kan vissa öppna konton med högre limits än vanliga konton. Brukar vara 2x högre som standard. När ditt konto även begränsas så öppnar agenten bara ett nytt med nya limits så det är inga problem alls för dig faktiskt att fortsätta lägga bets hos 188b.


Cc, 0,3% är helt okej. Det går att komma lägre men beror som sagt på hur mycket man omsätter. Hur som helst är det en piss i havet i det långa loppet med tanke på det högre oddset man får. Så att bråka om 0,3% eller 0,15% med sin agent kvittar egentligen om man är nöjd och litar på denne.

Asiaterna brukar betala agenter en kommission på 0,10% - 0,25% på omsättningen för övrigt.

Sedan finns agenter som är fula fiskar som även tjänar pengar på valutaväxlingen . Vissa bolag läggs spelen direkt i CNY, så det får man räkna på även när man ser ett högre odds hos en viss bookie. Ta reda på agentens växlingssida! Finns växlingssidor med stor diff mellan köp/sälj samt de med lägre diff. Men nu vart det överkurs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-09, 19:53   #13
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Förstår ingenting av den här tråden...Otroligt konstiga förslag.

Varför föreslår ingen Betfair?

Om TS kan tänka sig att livebetta funkar även Bet365.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:48   #14
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Förstår ingenting av den här tråden...Otroligt konstiga förslag.

Varför föreslår ingen Betfair?

Om TS kan tänka sig att livebetta funkar även Bet365.
För att Betfair inte hänger med oddsmässigt på AHCP med den dryga kommission de tar ut. BF funkar bäst för trading, sämre för high stake betting...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 13:27   #15
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Sportmarket har tyvärr slagit igen butiken
Vet du något om dessa chris ?

https://www.ibramarket.com/
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td