Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-03, 22:13   #1
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4286
Standard

18bet


Vill ge ett varningens finger bara att man ska tänka på reglerna. Även att jag själv är skyldig till en del.


Plockade deras 100% bonus och började spela. Det första jag gjorde var att jag la ett handikappbet, här hade jag tagit det som att det var som de flesta att det inte räknades i omsättningen. Men enligt vilkoren så fick man inte spela dem, men fanns ingen spärr och visst de hade rätten på sin sida.
Dock fick man lägga AHCP om det var i en parlay.


Nästa fel var att jag la ett tidigare på dagen ett ML-spel i NCAA och senare på kvällen lade jag en parlay med bland annat samma lag men med AHCP +2

Detta krockade så klart 10. Multiple bets placed on the same selection or bets made on opposite sides with the same outcome may be considered as bonus manipulation at our sole discretion.
Försökte dock förklara min ovilja och att det inte handlade om att öka chansen att vinna. Men där rök bonusen (och pengar jag vunnit?).

Vet att de har vilkoren i ryggen men vill bara uppmärksamma detta om någon annan tänker ta bonusen.


Nästa problem jag stöter på är att jag sätter in pengar enbart för ett spel (hade spelat bort de sista pengarna jag hade sedan insättningen) för att spela HT/FT i fotboll i Kroatien som låg väldigt högt. Går in på sidan och förösker lägga och läser du att bet limit är 1 euro. Försöker även lägga detta så jag får in även detta, vilket inte det går heller. Får "Maximum bet amount exceeded".

Supporten trilskas säger att alla marknader inte finns för alla spel, och att i detta läget är det 1x2 och handikapp. Men uppenbarligen tror både oddsportal och hemsidan att det finns bet.

Spoiler:
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-03, 22:22   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Totalt oseriöst, limit 1 euro 18bet, byt bransch om ni inte vågar kunderna betta högre!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-04, 07:11   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 37
Sharp$: 200
Standard

Träligt alltså. Lider med dig. Så limiteringen hade inte att göra med ditt konto utan typen av spel HT/FT?

Har det nåt särskilt bonuserbjudande för den svenska marknaden eller är det 50 €, 100 %?
Caleb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-04, 07:49   #4
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Totalt oseriöst, limit 1 euro 18bet, byt bransch om ni inte vågar kunderna betta högre!
Visst att man blir irriterad för det, men ännu mer att de håller på säger att jag inte kan lägga det alls när det uppenbarligen finns på sidan oddsportal och att jag satte in enbart för dessa för jag hade bestämt inte spela hos dessa mer om det inte är väldigt utstickande. Vad det än är så är något fel med skiten...


Citat:
Ursprungligen postat av Caleb Visa inlägg
Träligt alltså. Lider med dig. Så limiteringen hade inte att göra med ditt konto utan typen av spel HT/FT?

Har det nåt särskilt bonuserbjudande för den svenska marknaden eller är det 50 €, 100 %?
Det är den som gäller! Men som sagt tar du den så tänk dig för så det inte blir några misstag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-04, 10:50   #5
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 37
Sharp$: 200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Det är den som gäller! Men som sagt tar du den så tänk dig för så det inte blir några misstag
Börjar bli tomt med tillgängliga bonuserbjudanden för mig.

Ska lusläsa villkoren. Luriga limiteringar kan man ju dock inte göra mycket åt. Men att bara köra 1-x-2 mot oddsbörs borde ju inte vålla större problem.
Caleb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-24, 05:14   #6
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Branschens risigaste villkor? Ett axplock:

* Omsättningskrav på 12(bonus + insättning)

* Endast 50% av bonusbeloppet räknas mot omsättningskravet per spel. Du kommer alltså behöva lägga minst 48(!!!) spel innan du uppnår omsättningskravet. Till råga på allt behöver detta göras inom 21 dagar.

Nog för att jag betat av spelbolag med diskutabla bonusvillkor tidigare, men här går gränsen.

Tack, men nej tack.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-24, 09:20   #7
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

* Endast 50% av bonusbeloppet räknas mot omsättningskravet per spel.

Tyvärr upptäckte jag detta lite sent. Blir att spela på allt nu
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-24, 21:51   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4286
Standard

De kan helt enkelt fara åt helvete.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td