Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-17, 13:40   #1
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 97
Standard

Reducerade odds - 1Xbet


Efter att ha vunnit lite pengar (400kr) ger nu 1Xbet mig lägre odds när jag är inloggad jämfört med vad man får på sidan om man inte är inloggad. Någon som vet om andra bolag gör likadant?
johbri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 16:50   #2
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Om det där verkligen är sant så råder jag dig att ta skärmdumpar på såna tillfällen och skicka in till https://www.bookmakersreview.com/. Visserligen har 1XBet licensen på Curacao så de lär inte bli av med licensen som vore fallet med en Europeisk licens.

Det kan ju hypotetiskt vara problem med grafiska uppdateringen på antingen siten eller på din dator också, men med Betradars hjälp så borde BReview kunna reda upp det...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 19:17   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelade på betsson i lördags via datorn till ett odds av 1.95 medan det låg på 1.80 när jag samtidigt var inloggad på mobilen(uppdaterade som en galning len ingen skillnad) så valde givetvis oddset via datorn ��
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 20:42   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

https://www.sharps.se/forums/spelbolag/24185-1xbet/
Lobo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 21:50   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 33
Sharp$: 1719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Om det där verkligen är sant så råder jag dig att ta skärmdumpar på såna tillfällen och skicka in till https://www.bookmakersreview.com/. Visserligen har 1XBet licensen på Curacao så de lär inte bli av med licensen som vore fallet med en Europeisk licens.

Det kan ju hypotetiskt vara problem med grafiska uppdateringen på antingen siten eller på din dator också, men med Betradars hjälp så borde BReview kunna reda upp det...
Japp, jag kan bekräfta att det verkligen stämmer. Påpekade detta för Betbrain som bad mig skicka skärmdumpar, men har inte prioriterat detta.
Sportstrader_swe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 22:45   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sportstrader_swe Visa inlägg
Japp, jag kan bekräfta att det verkligen stämmer. Påpekade detta för Betbrain som bad mig skicka skärmdumpar, men har inte prioriterat detta.
Jag påpekade det för Oddsportal. Spela hos Pinnacle Sports, sa dom.

I tråden jag länkade där skrev jag att de både sänker limits och återbetalningar.

återbetalningar= lägre odds.
Lobo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-18, 10:34   #7
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 97
Standard

Har tagit några skärmdumpar (lyckas inte 'attacha' dom till inlägget).

T.ex. på matchen Anderlecht mot Olympiakos

Där ger de oddsen (för 1,X,2) när man inte är inloggad.
2.69-3.36-2.92

Loggar jag in så får jag
2.44-3.01-2.63

Det var Oddsportalen som tipsade mig om att det var så de gjorde när jag frågade dem varför oddsen på deras sida aldrig stämde med oddsen jag fick på 1Xbet:s sida. Att de begränsar hur mycket man får spela för är illa nog. Men att de ger olika odds beroende vem som spelar känns som ett kraftigt bedrägeri. Vore intressant om ni vet fler bolag som gör så.
johbri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-18, 10:57   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Fick 50 euro bonus där som skulle omsättas 25 gånger. Efter att ha vunnit några 100 euro sänkte dom limiten till 1 euro + att oddsen var lägre efter att ha loggat in.

Jag frågade hur jag skulle kunna omsätta 50 euro 25 gånger när jag får spela 1 euro. Då fick jag till svar att jag kunde spela på deras livespel. Detta är nog den enda gången jag har känt mig riktigt förolämpad av en bookmaker.

Spela hos Marathonbet istället. De har liknande odds. Tyvärr stryper de din limit rätt fort.
Lobo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-18, 13:35   #9
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Liknande situation för mig hos Comeon, fast inte riktigt.

Alltid när jag försöker lägga ett spel där så skickas mitt spel på granskning. I vissa fall accepteras mitt spel, men ibland så får jag som svar att jag får spela till ett lägre odds trots att de inte justerar oddset de erbjuder övriga kunder.

Alltså säg att de ger 2.00 på Arsenal. Jag försöker lägga 2000 sek, det skickas på granskning och jag får till svar att jag får spela 2000 sek till 1.80 i odds, inget jag är intresserad av så jag tackar nej. Ber min kompis kolla och han kan fortfarande spela Arsenal till 2.00.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td