Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-15, 21:05   #61
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

offtopic:::Curaco horar jag inte på. Tar de säkra bolagen, unibet tex låt dem betala av.
Tex idag gjorde de mig pissed, ändrar oddsen hela jävla tiden. Hade lagt en fin load på exchange X och skulle bara klicka acceptera på unibets horsida.
4.10 , 4,2 sen 4. Accepterar du oddset, jajajaj, för att sedqn behöva acceptera nya oddset på oddset.

Unibet akta er!
Ni kan not stop me, ändra odds kommer inte göra mig mindre sugen på att hora så om det är 10kr+ jag luktar.

Ontopic
Curaco bör man undvika. Sen när ni säger att man inte rapporterar till skatteverket, det verkar logiskt.
Men i dagens samhälle där min mor blev tillfrågad kontakta banken efter en liten insättning på några tusen är frågan om inte

xxxxxxx 3400

på kontot gör att banken skickar uppgifterna vidare direkt.

När det gäller Malta har de inget val, bara acceptera det som spelvinst och hålla fingrarna borta






Unibet ni har gjort mig arg!!




Alla siffror och uppgifter ovan är fullständigt påhittadei syfte att kunna hora dem så länge det bara går
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-01-15 klockan 21:10.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-19, 13:50   #62
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Hej hej,

Ny här och mest intresserad av bonusspelande.

Såg en blå Volvo i centrala Stockholm med reklam för Ohmbet, gick in på deras hemsida ohmbet. com, och läste om deras välkomstbonus som ser helt OK ut. De verkar ha fokus på MMA, men erbjuder även en rimlig sportmarknad, c:a 94% i vinster på kvällens allsvenska match och ungefär samma på nattens MLB när jag kollade som hastigast.

Någon som kan hitta något jag missat som talar emot att starta konto?
Jag tolkar det som att sätt in 1000 kr så har man 3000 kr att spela för?
Dom har sjukt bra odds på mma, snackar världsledande med spel på marknader som inte finns någon annanstans men frågan är om dom kommer ha täckning då flertalet odds verkar felsatta med dom lägsta marginalerna på marknaden.

Dom släpper tidiga odds som inte finns på andra sajter och då blir det ofta fel, har man dessutom knappt några marginaler och generösa bonusar har jag svårt att se att det skulle vara lönsamt i längden.

Ska snart försöka mig på ett uttag runt 5000 och se hur det går, tidigare har jag tagit ut mindre summor runt 1000-2000 utan problem men har lagt in betydligt mkt mer som är bundet i pendlande spel.

Förhoppningsvis börjar dom inte strula.


Ok nej jag jobbar inte för ohm men om någon därifrån läser detta är jag öppen för förslag

Senast redigerad av R_j den 2017-01-19 klockan 13:55.
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-19, 14:06   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg

Ok nej jag jobbar inte för ohm men om någon därifrån läser detta är jag öppen för förslag
Nä, varför skulle du göra det för?

Vanligare än man tror att nyreggade användare, mer eller mindre kan tänka sig ge bort sina barn till ett spelbolag bara för att bolaget låter dom spela hos just dom.

Dessutom finns det ju redan en som jobbar för bolaget i tråden, även om han försvann snabbt.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-19, 14:29   #64
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nä, varför skulle du göra det för?

Vanligare än man tror att nyreggade användare, mer eller mindre kan tänka sig ge bort sina barn till ett spelbolag bara för att bolaget låter dom spela hos just dom.

Dessutom finns det ju redan en som jobbar för bolaget i tråden, även om han försvann snabbt.
Fast det var flera som blev "anklagade" för att jobba där, snubblade på den här tråden när jag googlade ohm.

Dock skulle det nog vara kul att jobba på andra sidan och se hur allt funkar.
Blev faktiskt uppringd av en snubbe från ohm för någon månad sen, inget säljsnack utan mer frågor om hur man kunde förbättra sajten och sånt eftersom jag spelade så pass mycket hos dom.
Snackade fighting med han i en halvtimme, rätt skön lirare.

Tiden kommer utvisa om det är en seriös sida eller inte men klart man är skeptisk till nya aktörer, det bör man var.
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-24, 11:16   #65
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

oksdad

Senast redigerad av DonYolo den 2017-10-30 klockan 21:49.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-08, 10:49   #66
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Någon som vet vad som händer 2019 för svenska spelare? Sökte dom licens väldigt sent eller kommer dom lämna??
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 08:49   #67
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mapa0402 Visa inlägg
Någon som vet vad som händer 2019 för svenska spelare? Sökte dom licens väldigt sent eller kommer dom lämna??
De har droppat av, har inte fått några indikationer från deras affiliate manager än så länge på att de skulle ansöka om svensk licens tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mapa0402 (+10)
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td