Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-17, 00:29   #16
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 11
Sharp$: 472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Tyvärr blir det nog svårt för dig om du spelat för mer än 25% av bonusen redan. Trist regel dom har, men eftersom att de har den får man hålla sig till den om man vill få ut pengarna. Har själv fått mina pengar konfiskerade av ett halvskumt bolag på en mycket luddigare formulerad regel.

Men du kanske kan hitta något tips som hjälper dig i min gamla tråd. Men jag tror det blir svårt: https://www.sharps.se/forums/spelbola...oserioes-sida/

Har du inte provat och trada ut dina pengar från ringo? Jag behöver bara förlora tillbaka allt innan de märker att jag har gjort fel.
miduza22 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 01:23   #17
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av miduza22 Visa inlägg
Har du inte provat och trada ut dina pengar från ringo? Jag behöver bara förlora tillbaka allt innan de märker att jag har gjort fel.
De har låst mitt konto så det alternativet är uteslutet. Men även om mitt konto inte var låst så är det ingen mening med att "tradea ut" (något jag för övrigt inte håller på med).

Man kan inte tradea ut pengar som man ändå inte kommer få ut från sidan man "tradear mot". Då är det lika bra att bara lägga spelen på betfair utan att spela på någon annan sida. För vad är poängen för dig att t.ex. satsa 9000kr på Cashpoint om du ändå vet att du inte kommer få ut några pengar om du skulle vinna det 9000kr bettet? Det är som att spela med leksakspengar.

Senast redigerad av jaroiten den 2017-01-17 klockan 01:26.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 13:39   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
De har låst mitt konto så det alternativet är uteslutet. Men även om mitt konto inte var låst så är det ingen mening med att "tradea ut" (något jag för övrigt inte håller på med).

Man kan inte tradea ut pengar som man ändå inte kommer få ut från sidan man "tradear mot". Då är det lika bra att bara lägga spelen på betfair utan att spela på någon annan sida. För vad är poängen för dig att t.ex. satsa 9000kr på Cashpoint om du ändå vet att du inte kommer få ut några pengar om du skulle vinna det 9000kr bettet? Det är som att spela med leksakspengar.
Är du säker på de? Användaren Robfri skriver ju så sent som 01:22 idag att:

Citat:
så länge man förlorar mot "rätt" sida är det ju ingen fara
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 19:19   #19
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Är du säker på de?
Kära ÄSSÄSSKÅÅÄSSÄSSKÅÅ, du vet mycket väl själv vem som har rätt i detta fallet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 19:45   #20
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Är du säker på de? Användaren Robfri skriver ju så sent som 01:22 idag att:



Så om personen ifråga "förlorat" mot "rätt sida", i detta fall BF, vad hade varit problemet ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 20:15   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Så om personen ifråga "förlorat" mot "rätt sida", i detta fall BF, vad hade varit problemet ?
Egentligen borde jag inte ens försöka men what a hell.

Problemet hade varit att han slösat bort (förlorat) bettet på "fel" sida.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 20:27   #22
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Ingen som spelat på cashpoint som upplevt 400sek/bet problemet? Jag har valuta i SEK om nu det kan vara något problem.
Supporten yrar om att limits kan förekomma men jag har testat allt spelar ingen roll om det är PL..
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 20:31   #23
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Egentligen borde jag inte ens försöka men what a hell.

Problemet hade varit att han slösat bort (förlorat) bettet på "fel" sida.
Är väl ingen som sagt att han i nuläget ska satsa 9k. Av tidigare diskussioner är det dock uppenbart att man måste vara övertydlig mot dig.

OM personen ifråga vunnit sitt/sina FÖRSTA spel på "RÄTT SIDA", hade det inte varit ngt problem & bonusen hen erhållit hade varit klar. Min kommentar du infogade syftade på detta.

Men såklart en risk, själv har jag spelat på liknande bolag där man inte får satsa max för att bonus ska räknas, men i mina fall (hittills) har pengarna/bonusen flyttats till "rätt sida".

Men säkerligen får jag oxå mej ngn läxa framledes, vilket man dock får räkna med i samband med trading.

Senast redigerad av robfri den 2017-01-17 klockan 20:47.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 20:57   #24
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Ingen som spelat på cashpoint som upplevt 400sek/bet problemet? Jag har valuta i SEK om nu det kan vara något problem.
Supporten yrar om att limits kan förekomma men jag har testat allt spelar ingen roll om det är PL..
Samma problem 400-450kr max/bet.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 21:07   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Är väl ingen som sagt att han i nuläget ska satsa 9k. Av tidigare diskussioner är det dock uppenbart att man måste vara övertydlig mot dig.

OM personen ifråga vunnit sitt/sina FÖRSTA spel på "RÄTT SIDA", hade det inte varit ngt problem & bonusen hen erhållit hade varit klar. Min kommentar du infogade syftade på detta.

Men såklart en risk, själv har jag spelat på liknande bolag där man inte får satsa max för att bonus ska räknas, men i mina fall (hittills) har pengarna/bonusen flyttats till "rätt sida".

Men säkerligen får jag oxå mej ngn läxa framledes, vilket man dock får räkna med i samband med trading.
Haha du förstår alltså fortfarande inte?

Spelar ju ingen roll om det är hans första, andra, sjuttielfte eller sista bet, resultatet är det samma flyttar han pengarna till "RÄTT SIDA" så är det ju fortfarande ett problem att han torskade sin insats på "fel sida"

Varför skall han lägga ett spel på "fel sida" förklara gärna det för mig
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 21:23   #26
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såhär är det.

Förstår man inte att man inte genaskt ska sluta trada när man begått regelbrott som kan göra att de konfiskerar varenda öre ja då har man inte ens grunderna klara för sig. Nåväl det är en smaksak, själv föredrar jag att vara paranoid då det är giriga jävlar bolagen. Men låt säga de har sagt att de inte kommer betala ut eller du har signat kontot i Adolf Hitlers namn och inte kan få honom att gå i god för dig.

Det är lika dumt som att bränna ner sitt hus för att det kan ge försäkringspengar när man INTE har försäkring

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-01-17 klockan 21:27.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 22:29   #27
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Haha du förstår alltså fortfarande inte?

Spelar ju ingen roll om det är hans första, andra, sjuttielfte eller sista bet, resultatet är det samma flyttar han pengarna till "RÄTT SIDA" så är det ju fortfarande ett problem att han torskade sin insats på "fel sida"

Varför skall han lägga ett spel på "fel sida" förklara gärna det för mig
Jag säger ju att hen i nuläget inte ska lägga ett spel på fel sida, vad exakt är det du inte förstår ?

Om hen i ett första skede satt in ex 1k & erhållit 1k bonus från ex bolag. Totalt är det 2k (bäst jag är tydlig märker jag). Personen satsar 2k på ex över 2.5 mål hos bolaget hen erhållit bonus ifrån samt 2k på under 2.5 mål hos valfritt annat bolag.

Har man här "tur "vinner" man hos det senare bolaget & vips har du ca 800 sek i nettovinst (3k insats & ca 3.8k tebax) & kan ta ut pengarna direkt.

I detta fall har ju förmodligen hen dock vunnit på "fel sida", & nej, då finns ingen anledning att forts speciellt som regler är brutits kontra villkoren. Men det är heller ingen som sagt att hen ska forts att i detta fall satsa 9k & boka/spela hos annat bolag.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 23:51   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jag säger ju att hen i nuläget inte ska lägga ett spel på fel sida, vad exakt är det du inte förstår ?

Om hen i ett första skede satt in ex 1k & erhållit 1k bonus från ex bolag. Totalt är det 2k (bäst jag är tydlig märker jag). Personen satsar 2k på ex över 2.5 mål hos bolaget hen erhållit bonus ifrån samt 2k på under 2.5 mål hos valfritt annat bolag.

Har man här "tur "vinner" man hos det senare bolaget & vips har du ca 800 sek i nettovinst (3k insats & ca 3.8k tebax) & kan ta ut pengarna direkt.

I detta fall har ju förmodligen hen dock vunnit på "fel sida", & nej, då finns ingen anledning att forts speciellt som regler är brutits kontra villkoren. Men det är heller ingen som sagt att hen ska forts att i detta fall satsa 9k & boka/spela hos annat bolag.
Du är ju helt genialisk, VARFÖR skall han spela på fel sida frågar jag ju?

Varför? Varför? Till och med du verkar ju förstå att hamnar vinsten där så är det kört, VARFÖR skall han då lägga bettet på den sidan?

Du verkar ju själv förstå, men väljer ändå att köra på detta "genialiska" upplägg, men du är beredd att bita i det sura äpplet dom gångerna det skiter sig, så visst är det ok för dig så kör på

Men sitt för fan inte och propagera för att "bara hamnar det på rätt sida så är det lugnt" finns ju en del nybörjare som kan luras att tro att det är bara att blåsa på även om fel sida enbart består av luft.

Sover admin?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 01:07   #29
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jag säger ju att hen i nuläget inte ska lägga ett spel på fel sida, vad exakt är det du inte förstår ?

Om hen i ett första skede satt in ex 1k & erhållit 1k bonus från ex bolag. Totalt är det 2k (bäst jag är tydlig märker jag). Personen satsar 2k på ex över 2.5 mål hos bolaget hen erhållit bonus ifrån samt 2k på under 2.5 mål hos valfritt annat bolag.

Har man här "tur "vinner" man hos det senare bolaget & vips har du ca 800 sek i nettovinst (3k insats & ca 3.8k tebax) & kan ta ut pengarna direkt.

I detta fall har ju förmodligen hen dock vunnit på "fel sida", & nej, då finns ingen anledning att forts speciellt som regler är brutits kontra villkoren. Men det är heller ingen som sagt att hen ska forts att i detta fall satsa 9k & boka/spela hos annat bolag.
Över 4k inlägg wow.


Duu jag har världens bästa sida bara för dig, du får extremt bra odds.

Bara ett villkor.
Du kan aldrig plocka ut
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-19, 20:59   #30
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jag säger ju att hen i nuläget inte ska lägga ett spel på fel sida, vad exakt är det du inte förstår ?

Om hen i ett första skede satt in ex 1k & erhållit 1k bonus från ex bolag. Totalt är det 2k (bäst jag är tydlig märker jag). Personen satsar 2k på ex över 2.5 mål hos bolaget hen erhållit bonus ifrån samt 2k på under 2.5 mål hos valfritt annat bolag.

Har man här "tur "vinner" man hos det senare bolaget & vips har du ca 800 sek i nettovinst (3k insats & ca 3.8k tebax) & kan ta ut pengarna direkt.

I detta fall har ju förmodligen hen dock vunnit på "fel sida", & nej, då finns ingen anledning att forts speciellt som regler är brutits kontra villkoren. Men det är heller ingen som sagt att hen ska forts att i detta fall satsa 9k & boka/spela hos annat bolag.
Alltså du.... har läst många inlägg från dig nu. Det här med "riskfria" pengar är nog inget för dig.. vi förstår precis vad du menar, men det du pratar om är ingen "tradeing" det är rena chansningar
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td