Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-07, 08:03   #1
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Question

Guts - Intrång på mitt konto!


Hej, jag tog ett riskfritt spel på 200kr på superbowl på Guts nu i söndagsnatt. Vilket jag vann på till 1.8 i odds. När jag på måndagen runt lunch loggar in för att kolla hur ser er ut så fanns mycket riktigt mina min pengar inkl vinst där.

När jag sedan på kvällen runt 22.30 loggar in så är mina pengar borta och jag skriver till supporten vad som har hänt. Då skriver han att jag 22.23 spelat bort pengarna på roulette :P Vilket jag absolut inte har gjort, vilket jag förklarar. Säger även till han att kolla in senaste aktiviteterna inloggningarna, och mycket riktigt så finns det en inloggning från ett annat land.

Jag spelade här senast 4 december och innan dess 2 april. Så jag tycker det är lite underligt att just denna dagen då jag vinner pengar spelar någon bort dem?! Eller?

Jag har kollat aktiviteten på min gmail om någon varit inne där och det är det inte, jag har kollat med senaste antivirus och malware om det finns något skit på datorn som kan vara kopplat till detta och det finns det inte .

Någon som råkat ut för något liknande? Hur löste det sig? Behövde ni skicka in någon information (jag har tagit screenshot på mina kontroller)?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 11:32   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 92
Sharp$: 2411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Hej, jag tog ett riskfritt spel på 200kr på superbowl på Guts nu i söndagsnatt. Vilket jag vann på till 1.8 i odds. När jag på måndagen runt lunch loggar in för att kolla hur ser er ut så fanns mycket riktigt mina min pengar inkl vinst där.

När jag sedan på kvällen runt 22.30 loggar in så är mina pengar borta och jag skriver till supporten vad som har hänt. Då skriver han att jag 22.23 spelat bort pengarna på roulette :P Vilket jag absolut inte har gjort, vilket jag förklarar. Säger även till han att kolla in senaste aktiviteterna inloggningarna, och mycket riktigt så finns det en inloggning från ett annat land.

Jag spelade här senast 4 december och innan dess 2 april. Så jag tycker det är lite underligt att just denna dagen då jag vinner pengar spelar någon bort dem?! Eller?

Jag har kollat aktiviteten på min gmail om någon varit inne där och det är det inte, jag har kollat med senaste antivirus och malware om det finns något skit på datorn som kan vara kopplat till detta och det finns det inte .

Någon som råkat ut för något liknande? Hur löste det sig? Behövde ni skicka in någon information (jag har tagit screenshot på mina kontroller)?
Ja jag har varit med om liknande før ett antal år sedan. Tror det var på Ladbrokes någon hade loggat in o ført øver hela saldot ca 1100 till roulette senare hade ca12000 førts øver tillbaka. Øverføring av allt utan ca 1150 till något okænt bankkonto.... Tog det inte vidare då jag inte gick back....

Fick byta løsenord på alla mina konton efter det!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
abatho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 12:24   #3
 
isathans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag sitter på konto hos 12-13 bolag tror jag. Enda bolaget jag inte kört skrill på är Guts. Här om dagen blev jag skimmad på 2 lax på bankkontot till olika paypal-konton i små storlekar.. Så på nått sett tror jag att jag kan också blivit utsatt för någon form av intrång eller läcka.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
isathan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 16:58   #4
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isathan Visa inlägg
Jag sitter på konto hos 12-13 bolag tror jag. Enda bolaget jag inte kört skrill på är Guts. Här om dagen blev jag skimmad på 2 lax på bankkontot till olika paypal-konton i små storlekar.. Så på nått sett tror jag att jag kan också blivit utsatt för någon form av intrång eller läcka.....
Ska du gå vidare med det?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 17:36   #5
 
isathans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Polisanmält och ringt min bank. Men mot Guts nej. Har ju inte direkt några bevis.
isathan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 20:25   #6
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Har ni samma lösen till Guts som till andra konton?
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 20:48   #7
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Har ni samma lösen till Guts som till andra konton?
Ja till några, bytte de direkt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-21, 20:08   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Ja efter dålig mailkontakt fått svar från en teamleader att deras beslut står kvar, vilket jag så klart någonstans antog att det skulle bli och avslutar nu detta.

De kommer inte betala tillbaka några pengar alls. Som jag skrivit har ingen varit på min mail, inget virus och att jag spelat med många månades mellanrum. Men ändå loggar någon in från annat land dagen efter jag vinner och spelar bort mina pengar.

Allt detta låter oroligt och väldigt bra timing kan jag tycka.

Hur som helst jag går vidare nu och glömer dem och bad dem stänga mitt konto för gott, varför skulle man lita på att trycka in mer pengar där.

Så välj själva men skulle inte välja detta bolag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td