Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-15, 07:30   #31
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strangelovee Visa inlägg
Ska ge mig på denna, blir väl 26 bets om man ska spela ut hela, men man har ju tid på sig... Har jag förstått det rätt med tillåtna spel. Över/under inte ok, men Btts ok?
BLGM går bra och över/under kan du spela på om det är trevägs.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 07:17   #32
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 99
Sharp$: 567
Standard

Alla spel på galopp räknas mot omsättningskravet va? Ser ut att finnas skapliga matchningar på det ganska ofta tycker jag
Strangelovee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-08, 19:10   #33
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Vill skicka ut en liten varning till er som funderar att öppna konto hos 10bet, har försökt verifiera kontot nu i 8 dagar! Kan jämföra med olybet som jag gjorde ett konto på häromdagen, dom verifierade kontot på 4 min.

Förstår inte ens hur det är möjligt att det kan ta.. ja minst 9 dagar iaf att verifiera kontot. Känns som dom tycker det är roligt att jävlas, kräver och nekar dokument bara för att dom kan.
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 17:08   #34
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Då blir det nog minst 11 dagar, då dom åter nekade en bild, den här gången en bild där jag håller i mitt pass bredvid mitt ansikte. Anledning var att texten på passet inte va läsbar på bilden och då har dom sen tidigare två olika bilder av bara passet och två på mitt körkort. Frontkameran på samsung s7 är helt enkelt för dålig för att det ska vara möjligt, så fick ringa en kompis för att få hjälp att ta en bild där jag håller passet.

Jag har spelat på Eurovision som börjar idag, har en rätt otäck känsla av att om spelen skulle hitta in så kommer dom hitta nån sjuk anledning av att stänga kontot, om det går dåligt kanske dom verifierar kontot. Hyfsad freeroll för dom.
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 17:31   #35
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bingotant Visa inlägg
Då blir det nog minst 11 dagar, då dom åter nekade en bild, den här gången en bild där jag håller i mitt pass bredvid mitt ansikte. Anledning var att texten på passet inte va läsbar på bilden och då har dom sen tidigare två olika bilder av bara passet och två på mitt körkort. Frontkameran på samsung s7 är helt enkelt för dålig för att det ska vara möjligt, så fick ringa en kompis för att få hjälp att ta en bild där jag håller passet.

Jag har spelat på Eurovision som börjar idag, har en rätt otäck känsla av att om spelen skulle hitta in så kommer dom hitta nån sjuk anledning av att stänga kontot, om det går dåligt kanske dom verifierar kontot. Hyfsad freeroll för dom.
Inte bli paranoid nu Finns värre bolag än dom
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 17:42   #36
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bingotant Visa inlägg
Då blir det nog minst 11 dagar, då dom åter nekade en bild, den här gången en bild där jag håller i mitt pass bredvid mitt ansikte. Anledning var att texten på passet inte va läsbar på bilden och då har dom sen tidigare två olika bilder av bara passet och två på mitt körkort. Frontkameran på samsung s7 är helt enkelt för dålig för att det ska vara möjligt, så fick ringa en kompis för att få hjälp att ta en bild där jag håller passet.

Jag har spelat på Eurovision som börjar idag, har en rätt otäck känsla av att om spelen skulle hitta in så kommer dom hitta nån sjuk anledning av att stänga kontot, om det går dåligt kanske dom verifierar kontot. Hyfsad freeroll för dom.
Tipset jag själv fick av dom efter sisådär 20 olika försök var att verkligen fokusera kameran på legget och inte på ansiktet.
Så se till att skärpan på kortet du håller under hakan har knivskarp skärpa så skall det nog lösa sig.
Tog mig en evighet men tillslut satt de 250k på kontot, kändes som årtusendets bonus
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 18:08   #37
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Tipset jag själv fick av dom efter sisådär 20 olika försök var att verkligen fokusera kameran på legget och inte på ansiktet.
Så se till att skärpan på kortet du håller under hakan har knivskarp skärpa så skall det nog lösa sig.
Tog mig en evighet men tillslut satt de 250k på kontot, kändes som årtusendets bonus
Lottolars och Bingotant... Jäklar vilket fint par ni skulle bli. PS. Hur vann du 250 000 hos 10bet?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 18:09   #38
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Tipset jag själv fick av dom efter sisådär 20 olika försök var att verkligen fokusera kameran på legget och inte på ansiktet.
Så se till att skärpan på kortet du håller under hakan har knivskarp skärpa så skall det nog lösa sig.
Tog mig en evighet men tillslut satt de 250k på kontot, kändes som årtusendets bonus
Fan va skönt att läsa, finns hopp då. Du fick mig gå från ultratiltad till bara normalt irriterad
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-30, 14:02   #39
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Vill varna alla för 10bet. Det tog 17 dagar att verifiera kontot. Tänkte skriva hur det utspelade sig och kanske någon avstår från öppna konto hos 10bet och slipper stress, gråa hår och enorm irritation.

Öppnade konto hos 10bet för något/några år sen. Dom hade usel limit på sporten jag ville spela så satte aldrig in pengar. 28 april i år hittade jag några spel så loggade in och såg att limiten va väldigt bra så satte in deg och började spela.

Den 30 april får jag ett mejl om att verifiera kontot:

Citat:
Bästa kund,

För att garantera våra kunders säkerhet, måste kunder som gör insättningar via kreditkort genomgå en procedur för att verifiera kontot.

För att verifiera ditt konto, vänligen förse oss med följande dokument:
•Kopia av ID-kort, körkort eller pass som innehåller ett foto.
•Kopia av det kreditkort som användes vid insättningen, såväl fram som baksida.
•Kopia av allmän räkning som innehåller ditt namn och din adress.

Vänliga mejla ovanstående till [email protected].
Så snart vi tillhandahåller dokumenten, kommer vi att kontakta dig telefonledes för att slutföra din kontoverifikation.
Har du några ytterligare frågor, tveka inte på att ringa vår kundservice på telefonnummer ++359(0)32-502023 alternativt skriv några rader till [email protected] eller använd dig av live-chatten som du hittar på samtliga sidor.


Vänliga hälsningar,

10Bet team
Så jag skickar in körkort, bild på mitt kreditkort, fram- och baksida med CVC och 8 siffrorna i mitten dolda samt räkning.

Senare på kvällen får jag detta mejl:

Citat:
Dear XXX,

We would like to inform you that you are required to go through our account verification procedure in order to be able to withdraw.

To verify your account, please send us copies of the following documents:

-

Copy of your Passport/ driver’s license (front and back) /ID card (front and back)

-

Front and back copies of the credit card you have deposited with

You are welcome to hide the middle digits of the card - only the first 6 and the last 4 digits must be visible. Also, you can hide the CVV code on the back of your card for your own protection.

- Copy of a utility bill (issued in the past 3 months)

In case you do not possess any bills in your name, you may send us a copy of a bank statement, an insurance policy, an address certificate, a tax document, etc. as long as they prove both your name and your home address.

(Please note that we accept only color copies and images with clear / visible data on them. Also – all edges of the documents should be visible. In case you do not possess a color scanner you can simply take a photo with camera or phone and submit it.)

You can upload your documents directly from your account. Just log into your account, go to My Account -\> Account Verification and click on the green “Browse” button, then follow the instructions on the site.

We appreciate your cooperation.
Så jag skickar in fram- och baksida av mitt körkort, fram- och baksida av mitt kreditkort med CVC och bara 6 siffror dolda.

1 maj får jag detta:

Citat:
Dear XXX,

Thank you for sending us your documents. Note that we would require additional documents for account verification purposes. Please send us high quality photos of your national ID card or passport.

We appreciate your cooperation.
Är lite slarvig när jag läser så tror att det är fel på kvalitén på körkortsbilden, så skickar in knivskarp bild, har aldrig varit med om tidigare att måste skicka in körkort OCH pass.

Senare på dagen 1 maj får jag följande:

Citat:
Dear XXX,

Kindly note that we received your driving license photos twice, however, we need an alternative ID proof. Please send us a copy of your passport or national ID card.

Your cooperation is highly appreciated!
Skickar in en bild på mitt pass.

3 maj kommer detta:

Citat:
Dear XXX,

Please send us high quality photos of your national ID card. The provided passport photos do not meet our verification criteria.

Thank you for the understanding.
Här börjar jag bli irriterad. Jag menar hur många personer som har körkort och pass har även ett nationellt id-kort? Jag ringer supporten och säger att det är orimligt att jag ska skaffa ett nationellt id-kort när jag redan skickat körkort och pass för att verifiera min identitet.

Senare den 3 maj får jag:

Citat:
Dear XXX,

Following our phone conversation, I would like to kindly confirm with you that we still require copies of your verification documents.

Please provide us with a higher quality photo of your ID document.

Thank you for your cooperation in advance.
Tar en ny bild 3,8 MB stor 3024x4032 pixlar och skickar in.

Hör ingenting på flera dagar så den 7 maj går jag in och börjar livechatta med dom. Då säger dom att jag inte svarat på deras senaste mejl. Jag hävdar att jag visst skickat in passbild med högre kvalité. Ja, säger den jag pratar med, men du har inte svarat på mejlet den 5 maj om att skicka en bild när du håller i passet bredvid ansiktet. Ett mejl jag alltså inte fått och som dom nu hittar på att dom skickat.

Så efter det så får jag den 7 maj detta:

Citat:
Dear XXX,

Thank you for sending us your documents, we are sorry for the inconvenience, could you please provide us with:

- An image of you holding your passport next to your face.

Thank you for your cooperation.
Attachment(s):
Så jag tar en bild på mig själv när jag håller i passet och skickar in.

9 maj får jag detta:

Citat:
Dear XXX,

Thank you for sending us your photos. However we were unable to accept the provided images due to their poor quality. Please send us a high resolution, high quality photo of you holding your passport next to your face. All document data must be clearly readable upon zooming in.

We appreciate your cooperation.
Försöker igen, men det är helt omöjligt att få en så bra bild med frontkameran på en samsung s7. Får åka till en polare som kan hjälpa mig ta en bild när jag håller i passet. Blir så löjligt bra kvalité att det tammefan inte går att neka.

11 maj får jag detta:

Citat:
Dear XXX,

Thank you for sending us your documents, they are currently being reviewed by the relevant department.

Should any further requirement become necessary we will contact you via email with all the information.

Best regards,
Här får jag lite hopp, när dom efter 2 dagar skickar en sånt mejl, utan krav på att skicka in ytterligare dokument.

Hör ingenting och 16 maj skickar jag ett argt mejl och frågar va fan dom håller på med.

Senare samma dag får jag till slut detta:

Citat:
Dear XXX,

We are sorry for the caused inconvenience and delay. Your identification documents have been approved. Your account is updated accordingly.

Kindly note that additional documents might be required in the future, upon such occasion we will, of course, communicate the requirements to you .

Thank you for your cooperation and good luck!
Så efter otroligt mycket stök och 17 dagar så är kontot till slut verifierat. Jag begär ett uttag 16 maj. Under tiden jag har bråkat med 10bet så har man läst skräckhistorier så räknar med 1 månad av ytterligare strul. Den 19 maj loggar jag in på internetbanken och håller på att slå en kullerbytta baklänges ur datastolen av förvåning när pengarna har kommit in.

Känner att det va tur att jag backade på mina spel, för om jag plussat är jag tämligen säker att dom fortsatt att bråka. Har läst om spelare som får skickat brev intygat av en notarius publicus för att verifiera sin identitet. Jag hade börjat undersöka det, vem jag skulle kontakta. Skönt att man slapp det, men som sagt, hade jag vunnit så hade det nog fortsatt ett tag till.

Så mitt råd till alla är att hålla sig långt långt långt borta från 10bet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), bandyfan (+10), vinter (+1)
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 16:34   #40
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 11
Sharp$: 29
Standard

Tack för informationen. Funderade på att öppna ett konto där men det blir nog inte något nu
maria888 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-04, 17:18   #41
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 13
Sharp$: 459
Standard

Damn... Jag har omsatt klart min 100% idag och kommer ha cirka 15 000 att plocka ut.. Känns ju sådär att det är en sån här process.. Får hålla tummarna.
levman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-04, 20:29   #42
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Gjorde samma procedur för 2 veckor sedan, inga problem även om dom är lite mer petiga än övriga.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-10, 20:25   #43
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 1
Sharp$: 6
Standard

10bets limit


Hur kan ett seriöst bolag ha sådan skrattretande limit som 10bet har på de flesta av sportspelen? När man hittar ett gra spel och spelar några hundra får man till svar. "Högsta tillåtna insats 21,37 Kr". Känns ju inte upplyftande och manar knappast till fler spel där.
Spaderfyra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td