Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-18, 15:48   #16
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Okej nu hänger jag med lite igen efter att ni orkat förklara det ytterliggare för mig

Här kommer några dumma frågor som hade hjälpt mig ytterliggare att förstå detta konceptet:

Ett exempel: Jag sätter in 5000kr på bet365 och 5000kr på betfair. Jag väljer sedan att spela 1000kr på att Arsenal ska vinna sin match för 1.80 i odds på 365, och jag bokar sedan samma spel för samma insats och liknande odds på betfair. Om Arsenals match slutar oavgjort, förlorar jag min insats på bet365, men vad och hur mycket vinner jag på betfair? Om vi istället säger att Arsenal vinner sin match, då vinner jag på 365 men förlorar på betfair?

Känns ju som att man går + / - noll hela tiden, eller är det en sista detalj jag missat? Det jag vill veta, är det lönsamt att använda den här spelmetoden med ett kapital på 10k?
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 15:49   #17
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Snabb fråga: Vad är kostnaden för att föra över pengar från MoneyBookers till ditt bankkonto? Använder själv Neteller just nu.
det är gratis.. eller grautis som dom säger på gotland
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 15:50   #18
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Okej nu hänger jag med lite igen efter att ni orkat förklara det ytterliggare för mig

Här kommer några dumma frågor som hade hjälpt mig ytterliggare att förstå detta konceptet:

Ett exempel: Jag sätter in 5000kr på bet365 och 5000kr på betfair. Jag väljer sedan att spela 1000kr på att Arsenal ska vinna sin match för 1.80 i odds på 365, och jag bokar sedan samma spel för samma insats och liknande odds på betfair. Om Arsenals match slutar oavgjort, förlorar jag min insats på bet365, men vad och hur mycket vinner jag på betfair? Om vi istället säger att Arsenal vinner sin match, då vinner jag på 365 men förlorar på betfair?

Känns ju som att man går + / - noll hela tiden, eller är det en sista detalj jag missat? Det jag vill veta, är det lönsamt att använda den här spelmetoden med ett kapital på 10k?
Detaljen du har missat är att det endast är lönsamt när det handlar om att spela genom sina bonuspengar.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 15:51   #19
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Okej nu hänger jag med lite igen efter att ni orkat förklara det ytterliggare för mig

Här kommer några dumma frågor som hade hjälpt mig ytterliggare att förstå detta konceptet:

Ett exempel: Jag sätter in 5000kr på bet365 och 5000kr på betfair. Jag väljer sedan att spela 1000kr på att Arsenal ska vinna sin match för 1.80 i odds på 365, och jag bokar sedan samma spel för samma insats och liknande odds på betfair. Om Arsenals match slutar oavgjort, förlorar jag min insats på bet365, men vad och hur mycket vinner jag på betfair? Om vi istället säger att Arsenal vinner sin match, då vinner jag på 365 men förlorar på betfair?

Känns ju som att man går + / - noll hela tiden, eller är det en sista detalj jag missat? Det jag vill veta, är det lönsamt att använda den här spelmetoden med ett kapital på 10k?
Du förlorar på ett bolag hela tiden, ja, men målet är att föra över pengar till Betfair, eventuellt nöta av alla omsättningskrav på bonusen..

I vilket fall som helst har du inte förlorat PENGAR, eftersom du har dom antingen hos BF eller hos den bookien som gav dig bonus.
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 15:54   #20
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
det är gratis.. eller grautis som dom säger på gotland
Ok låter bra, men vad är det de tar avgift på för att tjäna pengar själva?
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 15:57   #21
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Får väl poängtera också att du inte ska försöka dig på att trade:a ut bonusen på nån site som kräver dubblar eller tripplar eller nån annan skum konstalation för att omsätta bonusen...detta pga att det inte går att spela sådana på Betfair.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 16:01   #22
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Får väl poängtera också att du inte ska försöka dig på att trade:a ut bonusen på nån site som kräver dubblar eller tripplar eller nån annan skum konstalation för att omsätta bonusen...detta pga att det inte går att spela sådana på Betfair.
Det här går väl så länge man tar tripplar där det skiljer någon dag mellan spelen?

Visst betydligt jobbigare, men går ju om man verkligen vill.
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 16:06   #23
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Tack då är jag med helt och hållet på vad det innebär med detta!
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 16:29   #24
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Det handlar ju inte om att sitta och 'leta' efter matchande odds. Finns ju massvis av sökverktyg som hittar matchande odds åt dig på en sekund. Finns upp mot 50 spel per dag som är 100% matchade med oddset för att boka på Betfair.

Om du nu inte vill göra det så är det några andra viktiga saker som folk redan har tipsat dig om. Du bör sprida ut pengarna alternativt använda moneybookers för att kunna spela på det bästa oddset hela tiden. Väldigt mycket svårare att vara vinnande om man bara använder en sida.
Vilka sidor finns det? Känner bara till OddsMatcher : bet72.com Risk Free Betting och den är så slö på att uppdatera sig så oddsen där stämmer nästan aldrig.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 20:30   #25
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sodomyandlust Visa inlägg
Vilka sidor finns det? Känner bara till OddsMatcher : bet72.com Risk Free Betting och den är så slö på att uppdatera sig så oddsen där stämmer nästan aldrig.
Top Matches

Uppdaterar segare på vissa sidor och snabbare på vissa men stämmer oftast, man kan dessutom se hur mycket pengar som finns att boka på Betfair.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 20:38   #26
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Top Matches

Uppdaterar segare på vissa sidor och snabbare på vissa men stämmer oftast, man kan dessutom se hur mycket pengar som finns att boka på Betfair.
Tackar. Verkar mycket bättre än den jag hade.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 20:45   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Får väl poängtera också att du inte ska försöka dig på att trade:a ut bonusen på nån site som kräver dubblar eller tripplar eller nån annan skum konstalation för att omsätta bonusen...detta pga att det inte går att spela sådana på Betfair.
På sådana sidor (som t.ex. Nordicbet) är det bara att försöka trada ut alla pengar från kontot.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 03:05   #28
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har jvk tagit bort sitt spreadsheet nu? Hittar inte den haha
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:05   #29
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Snabb fråga: Vad är kostnaden för att föra över pengar från MoneyBookers till ditt bankkonto? Använder själv Neteller just nu.
Kostade 17kr för mig men jag tog ut till mitt visakort. Har för mig det går lite snabbare då..

Rätta mig om jag har fel..
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td