Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-04, 19:07   #16
 
fiddes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 180
Sharp$: 1423
Standard

Hur kan Moneybookers tillåta reklam med bonusar på sin sida till sådana här bolag

https://www.betewin.com/

Ser ut som en 8 åring gjort hemsidan
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-04, 19:46   #17
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag lirar de flesta av mina spel på bete.

EDIT: Hehe, tittade på deras FAQ och de har tydligen just 8 års erfarenhet

EDIT2: Det känns inte bra
Citat:
Some bookies name is similar to betewin

We are betewin - bet easy win/ bet excite win. Our brand name and slogan.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 12:11   #18
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Jag lirar de flesta av mina spel på bete.

EDIT: Hehe, tittade på deras FAQ och de har tydligen just 8 års erfarenhet

EDIT2: Det känns inte bra
Jag hoppas du skämtar och lirar på bwin? Annars är mitt råd att ta pengarna och sticka... Den där bookien har inte funnits i 8 år och kommer troligen inte finnas i mer än 8 månader till... finns en SBR tråd om den men vet inte om de är ok att länka den...
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 13:35   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
betewin is a new brand produced by be wind Inc
Snacka om scam - men tyvärr är det säkert några som kommer att göra en deposit även här. Men visst - det är SCAM ut i fingerspetsarna!

Att inte BWIN tar tag i dessa och rent stämmer dom direkt. Jag ska skicka länken till deras support för skojs skull o se vad som händer...

God jul
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 15:11   #20
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Jag lirar de flesta av mina spel på bete.

EDIT: Hehe, tittade på deras FAQ och de har tydligen just 8 års erfarenhet

EDIT2: Det känns inte bra
Är du allvarlig?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 22:52   #21
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Vad har ni för erfarenheter om BetClic? Har själv hört dåligt om det spelbolaget.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 00:46   #22
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Vad har ni för erfarenheter om BetClic? Har själv hört dåligt om det spelbolaget.
I vilken ände ska man börja!?

Har haft enorma problem med BetClic och kommer inte sätta in ett ynka korvöre där mer... Det hela började med att jag satte in pengar och tog del av deras riskfria spel på 200 kronor. Jag vann en större slant och kände direkt för att ta ut pengarna. De bad mig då att skicka in kopior på id-handlingar, vilket jag gjorde, så hittills var allt frid och fröjd...

Efter bara någon dag fick jag till svar att verifikationen hade nekats pga otydlighet och de bad mig därför att skicka in nya klarare/ljusare kopior trots att jag har använt denna inscannade kopia precis överallt och aldrig haft dessa problem förut.

Kilade över till en kompis och scannade in nya kopior och skickade in. Redan här kände jag mig skeptisk till att jag nånsin skulle få se en skymt av pengarna igen.
Tiden gick och ingenting hände...

Men efter några dagar fick jag äntligen till svar att handlingarna hade accepterats. ÄNTLIGEN tänkte jag och gjorde ett nytt uttag till moneybookers men icke... det var bara början på allt elände.

Trots att jag skickade in en hel drös med mail till deras nonchalanta och sega support om att de skulle skynda på med min utbetalning hände det ingenting. De slutade t.o.m. upp och svara...

Nu hade kalaset pågått i en vecka och det hela slutade med att jag till sist hotade med att jag skulle höra av mig till LGA (Lotteries and Gaming Authority), för att de skulle se över deras spellicens och då helt plöstligt blev det liv i luckan. Efter bara någon dag hade utbetalningen gått igenom till mitt moneybookers konto...

Här finns även annan läsning om BetClic:
http://sapher.bettingbloggen.com/all...l-till-betclic

Med detta sagt vill jag verkligen varna för BetClic

Och med Kåmark som förgrundsfigur blir inte saken bättre
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 17:10   #23
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Intressant. I stort sett samma sak hände mig på betclic. Jag fick mina 200 kr, begärde uttag och fick till svar att skicka in leg osv. Givetvis var kopiorna otydliga så fick skicka in igen. Det slutade dock här och fick mina pengar.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 18:19   #24
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Har aldrig haft problem med betclic heller, omsatta min bonus. Tog ut och har vunnit rätt mycket där. Aldrig haft problem med uttag, de har varit bland de snabbare för mig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 19:13   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Har aldrig haft problem med betclic heller, omsatta min bonus. Tog ut och har vunnit rätt mycket där. Aldrig haft problem med uttag, de har varit bland de snabbare för mig.
samma här. mycket nöjd med dem!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 17:52   #26
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ruden Visa inlägg
Nu hade kalaset pågått i en vecka och det hela slutade med att jag till sist hotade med att jag skulle höra av mig till LGA (Lotteries and Gaming Authority), för att de skulle se över deras spellicens och då helt plöstligt blev det liv i luckan. Efter bara någon dag hade utbetalningen gått igenom till mitt moneybookers konto...
hade samma problem men så fort jag nämnde LGA fick jag ut mina pengar. Tack Ruden
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 00:51   #27
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Någon som har någon erfarenhet från dessa sidor och deras bonusar?

Titanbet
Redbet
Tipico
Jetbull
10Bet
Gamebookers
Bet-at-home
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 01:32   #28
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Betclic har jag hitills dåliga erfarenheter av, de vägrade acceptera inskickade kopior som fungerar överallt annars. Torskade det riskfria spelet och skulle sedan ta ut 200kr men fick inte ut dom så la de på ett annat spel (jag ändå ville lira och betclic var marknadshögst) sen missade det också, så blev aldrig aktuellt med något uttag.

Nu har jag lite levande spel men blir väl också hot om LGA om det skulle strula på nytt

EDIT:
Har ni lyckas få era kopior godkända om ni tagit kort med mobilen eller scannade ni in?

Senast redigerad av Slurf den 2010-12-21 klockan 02:15.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 06:36   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Någon som har någon erfarenhet från dessa sidor och deras bonusar?

Titanbet
Redbet
Tipico
Jetbull
10Bet
Gamebookers
Bet-at-home
Titanbet måste du omsätta din insättning x8 (tror jag) INNAN du får bonusen.

Tipcio har bra bonus 100% till 100€ har själv gjort uttag därifrån var inga problem.

Gamebookers är samma nätverk som partybets så har du redan konto där får du ingen bonus av Gamebookers

Bet-at-home har (vad jag erfarit) riktigt låga odds, du hittar nog högre odds på svs överlag än där.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 06:38   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Betclic har jag hitills dåliga erfarenheter av, de vägrade acceptera inskickade kopior som fungerar överallt annars. Torskade det riskfria spelet och skulle sedan ta ut 200kr men fick inte ut dom så la de på ett annat spel (jag ändå ville lira och betclic var marknadshögst) sen missade det också, så blev aldrig aktuellt med något uttag.

Nu har jag lite levande spel men blir väl också hot om LGA om det skulle strula på nytt

EDIT:
Har ni lyckas få era kopior godkända om ni tagit kort med mobilen eller scannade ni in?
Jag tog kort med digital kameran och skickade in, var inga problem godkändes direkt och pengarna kom efter någon dag.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td